Fortsätt till huvudinnehåll

Min nya PT

Nöjd stängde jag ner datorn och ställde mig upp och sträckte på mig. Nu var det gjort, jag hade verkligen gjort det. I 50 års present till mig själv hade jag gett mig ett halvårs träning med PT. Det var med skräckblandad förtjusning jag bokat in mitt första pass nu på tisdag.
Sen skilsmässan med min fru för två år sen hade det varit mycket festande och skräpmat det började synas på kroppen och kännas på orken. I lördags när jag gick upp efter ännu en utekväll blev jag stående framför spegeln och tittade på mig själv i badrumsspegeln och det var ingen vacker syn, magen började puta och bröstmusklerna var inte fasta och rumpan ja vi kan väl nöja oss med att den inte gjorde sig lika bra i jeans som den en gång gjort. Det var dags att göra nått, jag kunde inte fortsätta att dricka på det här sättet.
Med en sista blick i spegeln bestämde jag mig, ingen mer sprit för min del förrän efter semestern, det betydde att jag har sju månader på mig att vända förfallet tänkte jag med ett småleende. Tillbaka i sängen blev jag liggande och fantiserade om hur snygg och vältränad jag skulle vara när sommaren kom, vilka läckra kvinnor jag skulle träffa.
Tanken på vad som väntade fick det att pirra till och jag förde ner handen och började förstrött smeka min kuk. I mitt bakfulla tillstånd blev den snabbt hård och jag lät fingertopparna smeka lätt över ollonet och ner över pungen. Med ett fast grepp handen om kuken hittade jag nästan direkt rätt takt och efter bara någon minut kom det välbekanta suget från ljumskarna och pungen och jag kom i en kort intensiv utlösning.

 Efter några dagar med min nya nyttiga frukost, bestående av ägg, grovt bröd, skinka och grönsaker, borta var rostbröd, marmelad och feta ostar, blev jag sittande och surfade runt på olika träningskonton på Instagram. Om jag ville nå det där målet räckte det inte med nyttiga vanor insåg jag, jag måste träna också. När jag var yngre hade jag tränat mycket fotboll men nu var det längesedan, lite tennis nån gång och en löprunda en gång i månaden.
Kanske skulle jag investera i en PT? Sagt och gjort nu var jag anmäld till en första träffen med min nya PT på tisdag. Känslan var både fantastiskt och helt fruktansvärt men jag visste att jag behövde hjälp om jag skulle nå dit jag ville. Tisdagen kom och enligt välkomstmailet skulle första mötet vara i gymmets café. På väg in möter jag ett gäng snygga och vältränade tjejer och jag drar in magen lite extra. Snart ska jag vara i form för att stöta på dem, tänker jag med ett småleende.

Jag sätter mig ner med en slät kopp kaffe och väntar. En lång vältränad man i 30års åldern med sydländskt utseende kom emot mig med ett stort leende.
- Hej! Är det du som är Tomas? frågar han.
- Ja det är jag, svarar jag och sträcker fram handen.
Han tar den och hans stora, starka, varma, gyllenbruna hand med välmanikyrerade naglar sluter sig kring min hand.
- Kul, det är jag som är John din nya PT, säger han glatt leende.
Vi sätter oss och går igenom vad jag vill uppnå, hur mycket tid jag kan lägga, hur jag tränar och äter idag o.s.v. o.s.v. Nästa steg är invägning och mätning, när han gör någon slags kroppsscanning där fettprocenten i kroppen mättes skäms jag och vill helst backa ut och aldrig komma tillbaka. Men John peppar mig med att nu har vi något att jobba med och nästa gång kommer siffrorna se helt annorlunda ut. Jag får en snygg mapp där jag ska skriva i matdagbok, träningstillfällen och sömn.

Första träningstillfället blir redan imorgon. Klockan sju morgonen därpå står jag lite bortkommen bland hantlar, cyklar och maskiner. När John kommer in slås jag återigen av hur snygg han är. Men snart har jag glömt allt utom hur jävla jobbigt det här är. När första passet är slut böjer han sig ner och ger mig en uppmuntrande klapp på axeln och berömmer mig innan han knappt andfådd lämnar mig som en blöt fläck på golvet.
Det första passet följs av fler och sakta börjar jag både se och känna resultat. Passen blev roligare när jag orkar mer innan blodsmaken och mjölksyran kommer. När kondisen är så pass bra att jag klarade av att prata efter träningen börjar vi prata lite mer jag och John. Han visar sig vara både trevlig och väldigt rolig, det händer ofta att vi brister ut i gapskratt. John nämner att han också var singel sen några månader efter ett att hans kille sen sex år flyttat till NewYork.

Vid vissa tillfällen när han står nära mig för att hjälpa mig med olika övningar blir jag väldigt medveten om Johns kropp. Jag har aldrig tänt på killar men något i det svettiga och intima med att ha honom stående över mig i tighta kläder där allt ”syns”, hans rejäla paket i skrevet, magrutorna och de svällande bicepsen får mig att fantisera om hur han ser ut naken.
En gång när han ska visa mig en ny övning för rumpa och lår, fastnar min blick på hans enormt vältränad rumpa och generad får jag erkänna att jag inte hört något av vad han sagt. Som tur är bara skrattar han åt min förvirring men istället för att upprepa sin instruktion ställer han sig intill mig och lägger en hand på min axel och den andra på min rumpa precis i ryggslutet för att visa vilken hållning jag ska ha. Jag får om möjligt ännu svårare att koncentrera mig. Till min stora fasa börjar min kuk att styvna när han flyttar handen till mina lår i en smekande rörelse för att försöka få mig att förstå vilka muskler jag skulle använda. Snabbt tar jag ett steg ifrån honom och skyller på att jag fått ont i huvudet och nog behöver lite vatten innan vi fortsatte.
På väg in i omklädningsrummet är jag enormt tacksam över jag använder ett par vidare träningsbyxor till skillnad mot hans tighta så mitt begynnande stånd inte syns. När jag kommer tillbaka tycker jag att han ger mig ett menande leende men försöker intala mig själv att det bara är inbillning.

 Johns filosofi är att introducera mig för så många olika träningsformer som möjligt för att jag ska hitta någon eller helst några aktiviteter som jag gillar. Så jag har testat yoga, olika gruppass till musik, cirkelträning, löpning, cykling, squash och idag är det dags för kajak.
- Inte så mycket för träningen som för lugnet det ger, hade John sagt när han berättade vad som väntade på lördagsförmiddag.

Vädret hade inte sett så lovande ut men när jag vaknar på lördags morgonen skiner solen och jag njuter av en kaffe på balkongen innan jag tar bilen till vår mötesplats. Vi har bestämt möte vid en badplats ute på Värmdö. Det fina vädret till trots ligger badplatsen i det närmaste öde med endast ett par barnfamiljer som håller till i den andra änden av stranden. John är redan där och håller som bäst på att packa våra kajaker. Han skiner upp och kommer gående emot mig:
- Vilket fantastiskt väder vi får, strålande sol och helt vindstilla, utbrister han när vi möts. Är du laddad?
- Absolut! Lite nervös bara, min balans är ju inget att skryta med direkt, skrattar jag.
- Det här kommer gå toppen vi håller oss längs land tills du känner dig säker, svarar John.

Hans lugn smittar av sig och jag känner mig härligt förväntansfull när vi gör oss klara för ge oss iväg. Nu värmer solen ordentligt och John tar av sig tröjan för att paddla i bar överkropp. Kan inte låta bli att titta på hans platta hårlösa mage där magrutorna syns tydligt. Jag vågar inte utsätta min fortfarande vintervita kropp för den starka vårsolen utan behåller den tunna vita träningströjan på.
Han slänger till mig en sån där minimal flytväst som fylls med luft först när man landar i vattnet.
- Det gör dig så mycket smidigare när du ska paddla, säger John när han visar hur den ska sitta.

Efter mycket skratt och en hel del hjälp sitter jag på plats i kajaken och vi ger oss iväg i ett lugnt och behagligt tempo. Tack vare alla timmar på gymmet går själva paddlingen bra däremot tar det lite tid innan jag får in flytet och balansen . Men efter en timme ungefär är det som allt lossnar och jag bara glider fram medan jag njuter av solen, vattnet, naturen och tystnaden. John märker det och lämnar min sida och tar täten istället. Under den närmaste halvtimmen paddlar vi under tystnad. Flera gånger kommer jag på mig själv med att stirra på hans vältränade axlar och rygg där musklerna spelar när han med kraftiga tag låter paddeln klyva vattenytan så kajaken skjuter framåt.

 När han saktar in och föreslår att vi ska gå iland på en liten ö som han känner för att luncha inser jag att jag var vrålhungrig. Ön har en liten sandstrand som gör det enkelt att gå i land. John har med sig kaffe, läckra baguetter med parmaskinka, brieost och fräscha grönsaker som han dukar upp på en filt vid strandkanten. I min hälsosamma livsstil har det inte förekommit varken vitt bröd eller ost så det smakar himmelskt. Efter lunch blir vi liggande sida vid sida i solen som gassar. Hans närhet påverkar mig och jag lägger mig på mage och flyttar samtidigt på mig så hans varma hud inte rör vid min.

Efter en stund föreslår John att vi ska ta ett dopp och svalka av oss innan vi paddlar vidare. Trots att jag vanligtvis är en badkruka verkar ett avkylande bad som en god idé av flera anledningar. Vad är det som händer, jag har aldrig ens fantiserat om en man tidigare och nu påverkar John mig mer än jag vill erkänna. Helt ensamma på den lilla ön och långt från närmaste människa följer jag Johns exempel och tar av mig alla kläder och springer naken ner i vattnet efter John. Och lika varmt som det var på land lika kallt är det i vattnet. Förstår genast varför det var så folktomt på stranden tidigare idag, badsäsongen är inte här än.

Med ett skrik kastar mig i vattnet och tar några snabba simtag. John verkar närmast oberörd och crawlar med starka tag ut från stranden och han gyllenbruna rumpa sticker upp över ytan då och då och trots det kalla vattnet suger det till i magen och ner i kuken när jag ser efter honom. Jag tar några simtag till men det här är inte någon badtemperatur i min smak så jag vänder och går upp. Uppe på stranden lägger jag mig på filten som vi suttit på när vi åt lunchen tidigare. Halvliggande på filten låter jag solen torka min kropp.

Med mörka solglasögon kan jag ogenerat iaktta John som nu hade vänt och simmar med kraftiga tag in mot stranden. När han reser sig och börjar gå upp mot mig drar jag tyst efter andan. Det är som att se en grekisk gud stiga upp ur havet. Solen skiner på hans gyllenbruna kropp och han är så vacker. Tankarna går runt i huvudet det är något hos den här mannen som får det att suga till i magen och pirra oroväckande i kuken. Han kommer upp och ställde sig framför mig.
-Visst var det underbart, säger han med ett stort leende.
- Mmm visst, svarade jag lite frånvarande.

Min blick har fastnat på hans kuk som trots det kyliga badet ser rejäl ut och en idén att se hur stor den skulle bli om jag smeker den flyger genom min hjärna och det pirrar till från pungen och upp i kuken. Sänder en tacksam tanke till mina solglasögon som jag hoppas gör så han inte märker hur jag stirrar på hans kuk. Jag vänder mig om innan min kropp avslöjar mig. John slår sig ner intill mig och hans hand som är kall efter badet nuddar vid min sida och jag ryckte till. Varje cell i kroppen är fokuserad på Johns kropp så nära min. John småpratade om allt och inget men jag lyckas inte koncentrera mig på något annat än hur nära han är mig. Plötsligt hör jag hur han säger:
-Tomas! Tomas?
-Ja, svarar jag lite frånvarande.
-Jag tror att solen har tagit ordentligt idag du ser lite röd ut om nacke och axlar, ska jag smörja in dig.

Innan jag hinner svara har John fiskat upp en solkräm ur väskan och ställt sig på knä intill mig. När hans starka händer började massera in solkrämen över mina axlar och ner på ryggen kan jag inte hindra ett lågt stön från att smita över mina läppar.
- Lite sliten efter paddlingen, säger jag ursäktande.
John bara skrattar lågt till svar. Utan att fråga fortsätter han att smörja in min rygg och snart glider hans starka händer över min känsliga rumpa och utan att kunna hindra mig pressar jag min rumpa upp mot hans hand. Det var tydligen signalen han väntat på för sen låter han händerna smeka sig ner längs insidan på mina lår.

Efter att ha smekte sig hela vägen ner till mina knän söker de sig sakta uppåt och snart nuddar hans fingertoppar vid den tunna känsliga huden bakom min pung. Kuken bultar mot filten och när John låter ett finger glida upp längs stjärtskåran till mitt anushål och sakta massera det håller jag andan.

Mitt tysta medgivande gör honom modigare och han ändrar ställning så han står på knä mellan mina lår. När han böjer sig över mig för att åter smeka min nacke och axlarna hamnar hans kuk mot min rumpa. Den är fortfarande kall efter badet och jag grips av en vilja att vända mig om och smeka hans kuk. Johns händer smeker sig ner till min rumpa och hans händer kramar och smeker och retar min hud. När han böjer sig över mig och börjar sprida fjärilslätta kyssar över ryggslutet och ner över rumpan stönar jag högt, han slickar min stjärtskåra. Han formar tungan till en hård pil som tränger in mellan mina skinkor, efter lite hjälp från hans varma händer, och träffar mitt anus där den retar och kittlar innan han försöker trycka in den i mitt anus och jag svankar för att gör det lättare för honom.

Nu vet min kåthet inga gränser och jag måste få se och ta på honom så jag försöker vända mig om. John flyttade på sig så jag kan vända mig om. Han står på knä vid sidan om mig och jag sträcker ut handen och drar ner honom intill mig. Min kuk bultar och längtar efter att han ska ta i den, men först måste jag få känna på Johns fantastiska kropp.
När hans mun söker min i en mjuk kyss kan jag bara koncentrera mig på kontrasten mellan hans mjuka varma tunga och skäggstubben som river lätt runt min mun när våra kyssar blir allt mer krävande. Att istället för en kvinnas mjuka kropp smeka Johns hårda muskulösa rygg och ner till den vältränade rumpan är både spännande och upphetsande. Men ett fast tag om hans rumpa pressar jag honom mot mig så våra kukar pressades mot varandra och det suger till i magen när hans kuk styvnar.

En gång i 15 års åldern hade jag och en kompis runkat av varandra men förutom den gången hade jag aldrig rört vid en annan mans kuk. Mjukt tryckte jag ner John på filten, hans kropp är fulländad. Nervös för att göra fel börjar jag försiktigt smeka hans platta mage ner mot skrevet och ser nöjt att kuken rycker till när jag smekte hans ljumskar och snuddade lätt vid pungen innan jag med lätta fingrar smeker hans stora gyllenbruna kuk, när han stönar ler jag nöjt. Min upphetsning gör mig modig och jag griper tag om hans kuk. Han pressar sig mot min hand så hans förhud dras tillbaka och ett stort blankt ollon blir synligt.

Jag böjer mig över honom och slickar hans blanka silkeslena ollon med mjuka men bestämda tag samtidigt som jag runkar honom med långsamma tag. När jag suger in så mycket som jag kan av honom i munnen lyfter John höfterna och cirklar mot min mun. Med en grötig röst som jag knappt känner igen säger han:
- Jag vill att du knullar mig, nu!
Sen drar han sig undan mig och vänder sig om och ställer sig på alla fyra framför mig.

Han svankar så jag ser hans anus mellan de vackra skinkorna och jag smeker dem och låter ett finger massera hans hål. Nu andas han stötvis och jag tar solkrämen som ligger intill oss och trycker ut en rejäl klick mellan hans skinkor. Först för jag in ett finger sedan två fingrar i hans anus och börjar fingerknullar hans trånga hål tills han stönar och ber mig knulla honom hårt. Jag drar ut mina fingrar och försiktigt styr jag min stenhårda kuk mot han anus, han svankar och när han känner mitt ollon mot sitt anus trycker han sig sakta mot mig. Han är trång och jag tror nästan att jag ska komma innan jag lyckats pressat in min kuk i honom. Men det går lättare än jag tror och snart är hela min kuk i honom. Pungen drar ihop sig och jag försöker tänka på allt annat än hur skönt hans anus kramar min kuk. Snart kan jag inte hindra mig och börjar röra mig ut och in i John, först sakta sen allt snabbare.

När pungen börjar dra ihop sig och utlösningen närmar sig drar jag mig ur honom och runkar min kuk som är kladdig av solkräm och John. Efter bara några tag känns det som allt i mig ska explodera och min sats sprutar över Johns rumpa och rygg i kraftiga sprut och jag skriker högt innan jag sjunker ner på knä bakom John.
 Min sperma rinner ner mellan hans skinkor och John ställer sig upp på knä och vänder sig mot mig. Hans kuk står rakt upp mot hans mage och när han börjar runka den framför mig flyttar jag mig närmare så min tunga kan leka över hans ollon och mina händer greppa om hans skinkor. När hans andning blir tyngre flyttar jag en hand till mellan hans ben så jag enklare kan hittar hans anus som är kladdigt av solkräm och sperma. Jag trycker in tre fingrar på en gång och jag ler när John gnyr till. Min fingrar får röra sig i samma takt som John smeker sig själv.
Hans hand ökar takten och jag tittar fascinerat på när han spänner kroppen helt innan han ger ifrån sig en rad höga stön samtidigt som sprutar han sin utlösning i min mun och jag sväljer girigt den salta kladdiga satsen. Härligt tillfredsställda och trötta sjunker vi ihop på filten tätt sammanslingrade i solskenet.

När solen försvinner så vår lilla strand hamnar i skugga vaknar vi till och inser att vi nog måste ta ett bad till i det iskalla vattnet. Vi ner i vattnet och tvättar av oss innan vi sakta börjar paddla tillbaka till bilen. Ingen av oss verka veta vad vi ska säga så vi paddlar under tystnad. Tankarna snurrar i min hjärna, vad betyder det här? Mer än att det utan tvekan var mitt livs bästa sex. Tillbaka vid bilen är det John som först börjar prata. Vet inte hur du känner men jag skulle gärna ses igen, utanför gymmet, säger han med ett menande leende. Jag nickar till svar och hans blick på min kropp får det att pirra till i kuken igen och jag tar mod till mig och svarar: Vill du dela en pizza ikväll? Gärna.
Men vad som hände efter den är en helt annan historia.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo