Fortsätt till huvudinnehåll

Grattis på alla hjärtans dag

Sen jag blev singel för två år sen hatade jag den här dagen. Hatade alla blomsterbud som kom med rosor till kontoret. Hatade alla hjärtformade chokladaskar som översvämmade min vanligen så trevlig lilla kvartersbutik. Hatade alla par som hånglade på spårvagnen. Ja jag hatade verkligen alla hjärtans dag, Den dagen fick mig att känna mig ensam, ledsen och helt värdelös som kvinna. I år hade jag bestämt mig för att jag också var värd att skämmas bort även om ingen man tycktes förstå hur fantastisk jag var.

Redan för två veckor sen hade jag börjat planera för min alla hjärtans dag och nu var allt klart. Jag hade börjat dagen med frukost på mitt favoritcafé. En stor latte och en läcker surdegsmacka med brie och salami hade verkligen gett en bra start. Sen hade jag jobbat in lunchen så jag kunde gå redan vid två. Nu hade jag bokat in en två timmar lång helkroppsmassage.
 När jag då för två veckor sedan höll på och leta runt hade jag hittat ett kanonpris på Let’s deal och bokat direkt. Det var inget ställe jag hört talas om men vid en snabb koll på Facebook hade salongen fått väldigt bra betyg så det kändes lovande.
 Efter massagen skulle jag beställa thaimat och se på film. Det kunde bli den bästa Alla hjärtans dag någonsin, tänkte jag medan jag kryssade mig fram mellan alla fredags stressad göteborgare. Jag längtade verkligen efter att få känna beröring igen. Det var nog det värsta med att vara singel att inte få kramas, sova nära ja helt enkelt känna någon annans kropp mot min.

När jag kom fram till adressen tittade jag mig förbryllat omkring. Där jag väntat mig ett pråligt skyltfönster med olika krämer och mjuka tyger fanns ingenting. Istället för stora glassiga fönster fanns det en stor ekdörr med förgyllda handtag och en dörrkläpp i mässing vilket gav ett diskret och exklusivt intryck. Men mer som ett advokatkontor än en massagestudio. På den lilla mässingsskylten intill kunde jag läsa salongens namn. Då hade jag väl kommit rätt i alla fall. Det kändes lite nervöst när jag lät dörrkläppen slå mot dörren. Efter en kort stund öppnades dörren av en kvinna klädd i kritstrecksrandig dräkt och det mörka håret uppsatt i en strikt knut. Hon hälsade mig välkommen in och gav mig en snabb rundtur.

Här var omklädningsrummet där jag kunde byta om till morgonrock och tofflor sedan kunde jag sitta ner i väntrummet. Kort berättade hon att min massör skulle komma snart och att jag var välkommen att ta mig något att dricka från ishinken när jag bytt om. Själv måste hon gå då hon hade ett möte om en halvtimme. Sen önskade hon mig en skön massage och en trevlig helg innan hon skyndade iväg. Nästa lite blyg smög jag bort till omklädningsrummet, det var ett stort badrum med natursten på golvet och stora pärlemor färgade kakelplattor på väggarna inrett med en liten soffgrupp, ett stort hörnbadkar och en lyxig dusch.
På en galge hängde en vit fluffig morgonrock och på golvet stod ett par klassiska spatofflor. Jag undrade stilla om jag dött och kommit till himlen. Snabbt tog jag av mig alla kläderna förutom mina svarta stringtrosor och gled i den alldeles underbara morgonrocken. När tofflorna också var på gick jag tillbaka till väntrummet.

Borta vid ishinken blev jag glatt överraskad när det förutom isvatten och juice fanns en öppnad flaska champagne. Jag serverade mig ett glas och slog mig ner i den sobert grå soffan och tog en klunk av den kalla champagnen. Det här blev bara bättre och bättre. När glaset är nästan slut hörde jag hur dörren bakom mig öppnades och jag vände mig om. Mannen som förstås var min massör stod där. Han var i 30 års åldern, lång och muskulös i en tight svart t-shirt och vita löst sittande linne byxor. Hans hasselnötsbruna hår var lite längre och lockade sig runt öronen och i nacken och hans bruna ögon sökte mina när han sa:
- Välkommen! Du är Katrin förstår jag, jag heter Tom och ska ta hand om dig de närmaste två timmarna. Välkommen att du att följa med här.
- Tack, svarar jag och följer efter honom in i behandlingsrummet.
Han rör sig smidigt och hans ryggmuskler spelade under tröjan när han rörde sig. Rummet vi kom in i saknade den klassiska massagebänken istället stod det en stor bädd av den  typen man brukar ha i Thailand men utan de för Thailand så typiskt färgglada lakanen. Här var den klädd i klassiskt vitt. Resten av rummet gick i dova färger och var upplyst av levande ljus och luften var fylld av doften av eteriska oljor.
- Du kan hänga morgonrocken där. Sen kan du lägga dig ner på mage.
Jag gjorde som han sa och hängde av mig morgonrocken. När jag vände mig om kom jag på honom med att stirra på min rumpa och det pirrar till i magen och min bröstvårtor drog ihop sig. Det var så länge sen någon såg på mig med den blicken. När jag lagt mig tillrätta på den stora bädden hörde jag hur han slog på musik. Låga stilla toner som genast fick mig att känna mig lugnare. Han ställde sig på knä intill mig och började massera mig. Det var ljuvligt fast starka händer som sakta och systematiskt arbetade sig igenom varje del på min kropp. Mina ömma axlar och spända vader fick mästerlig behandling. Jag låg där och njöt av att känna hans händer mot min hud. Musiken, doften, den skumma belysningen och hans fantastiska händer fick mig att nästan somna.

Därför ryckte jag till när han började prata:
- Du har ju bokat alla hjärtans dags paketet och jag vill bara kolla att det stämmer.
- Mmm det stämmer, svarade jag med lätt sömndrucken röst.
- Du vet vad det innebär? frågade han.
-Nä inte direkt, borde jag bli nervös?
-Nej absolut inte, svarade han med ett leende. Det är bara en lättare massage som går ut mer på att må bra och njuta än att bearbeta muskelknutor.
- Åh det låter precis som vad jag behöver.
-Då så, bara lägg dig ner och njut. Jag kommer att använda det här massageljuset som olja.

Det brände till lätt på baksidan av låret när han lät oljan från ljuset rinna längs baksidan av mitt lår innan han började smörja in oljan med långa mjuka rörelser. Han lät händerna glida längs mitt lår ner över vaden och upp igen. När hans fingrar gled lätt längs insidan av låret fick jag svårt att andas och jag fick koncentrera mig för att ligga stilla. När han förflyttade sig så han satt mellan mina ben och smekte båda mina lår samtidigt pirrade det inte bara i magen utan också i fittan. Tanken på att han såg min rumpa och stringtrosorna som försvann in mellan mina blygdläppar gjorde mig kåt. Efter att ha smekt mina ben tills jag ville pressa mig mot hans hand varje gång han närmade sig min fitta på väg upp längs mina lår ändade han plötsligt ställning och ställde sig grensle över mig. Nu var det ryggen och nacken som fick njuta av hans smekande händer.

Utan att jag kunde hindra det kom ett stön över mina läppar när hans fingrar lekte i min nacke. När han satte sig mot hälarna och vilade lätt mot min rumpa för att komma åt bättre kände jag att han inte heller var helt opåverkad. Hans stånd märktes tydligt genom de löst sittande byxorna och jag blev fånigt glad, det var så länge sedan någon man blivit upphetsad av att se eller ta på mig.

Insåg att det var långt ifrån professionellt men brydde mig faktiskt inte alls. Det här var min Alla hjärtans dags-present och jag tänkte njuta av allt han tänkte ge mig. Han fortsatte att låta sina varma stora händer smeka mina rygg och ner på sidorna så de snuddade vid mina bröst. Nu försökte jag inte dölja hur upphetsad jag blev utan stönade högt när hans fingertopp snuddade vid min bröstvårta. När han böjde sig fram för att smeka min nacke igen lyfte jag rumpan för att få känna mer av hans stånd. Han var hård och av det jag kunde gissa mig till rätt välutrustad.

Kunde inte låta bli att le stort ner i kudden när jag hörde hur hans andning blev tyngre. Han flyttade på sig så han stod på knä bredvid mig och sa med lite ansträngd röst:
- Nu kan du vända dig om.
 Magen drog ihop sig och jag kände mig lite nervös när jag försökte vända mig om lite snyggt. Och hur lätt var det? När jag lagt mig till rätta tog han min ena fot och la den i sitt knä innan han började massera min fot för att sedan smeka sig upp längs mina vader. Men det enda jag kunde tänka på var hans blick som hade fastnat på mina bröst.
Plötsligt flög fan i mig och jag började smeka mina bröst med min blick fäst på honom. Jag lät pekfingret leka runt bröstvårtan, kramade till hårt, försökte föra ihop dem. Han stelnade till men kunde inte sluta titta när jag fortsatte smeka mina bröst och ner över magen. Han satt fortfarande med min fot i knät så jag hasade mig lite närmare och lät foten nudda hans kuk genom byxorna.
När mina händer letade sig in under troskanten var det som förtrollningen släppte och Tom flyttade fram mellan mina ben och hjälpte till att dra av trosorna. Sen placerade han mina ben på sina axlar så han såg rakt på min fitta. Min fitta som bultade och längtade efter beröring. Nu var hans händer överallt - på min rumpa, på mina lår, på min mage och med fjäderlätta smekningar utanpå min fitta. Blygdläpparna var svullna och min fitta var så våt, jag ville känna hans kuk i mig nu. Med en otroligt osmidig rörelse kom jag upp på knä. Snabbt hjälpte jag honom av med t-shirten sen med gemensamma ansträngningar fick vi av byxorna och kalsongerna.

Hans kuk var precis som jag trodde både stor och hård. Den ryckte och svällde när jag lät mina händer krama lätt om pungen. Bestämde mig för att smaka lite på hans underbara kuk. Jag knuffade honom mjukt bakåt så han halvlåg ner mot väggen. Sen böjde jag mig ner och slickade av den salta droppen från försatsen innan jag tog in så mycket jag kunde av hans kuk i munnen. Åh så länge sen, den släta mjuka huden på hans kuk kändes underbar mot mina läppar. Åh jag njöt av att höra honom stöna när min mun slöt sig om hans ollon innan jag sög in så mycket jag kunde av hans underbara kuk i munnen.
Medans hans kuk gled in och ut ur min mun lät jag mina händer gå på upptäcktsfärd över hans platta mage, upp till hans bröst. När jag flyttade händerna så att den ena mjukt masserade hans pung medan den andra tog ett fast tag om hans kuk och lät den följa samma takt som min mun, började han stöna och röra sig mot min mun. Genast slutade jag, än var jag inte färdig.
När jag reste mig upp drog han mig mot sig och kysste mig häftigt. Han var bra på att kyssas, lagom mycket tunga och med en hand om min nacke och en om min rumpa flyttade han mig så jag hamnade grensle över honom. När jag ställde mig på knä för att flytta mig lite började han smeka min mage. Hans fingrar smet in under troskanten. Smekte över mitt mjuka könshår, ett finger letade sig in i min våta fitta och hittade min svullna klitta och jag stönade högt. Jag ville känna hans stor kuk i mig nu så jag drog mig undan från hans hand. Med ena handen drog jag undan stringtrosorna och sänkte mig sakta över hans hårda stånd. Jag försökte ta det lugnt, drog ut på det här underbara ögonblicket när hans kuk fyllde mig, men när han lyfte höfterna och stötte in i mig mötte jag honom och min fitta pulserade runt hans kuk.
Jag satt still och njöt av att känna honom djupt in i mig. Han började jucka mjukt mot mig samtidigt som han nöp i mina bröstvårtor. Smärtan och njutning blandades och jag skrek till, då släppte han mina bröst och med händerna på mina höfter bestämde han takten och tvingade mig mot orgasmen med djupa rytmiska stötar och när han drog upp knäna så han kuk stötte mot min g-punkt kom jag i en orgasm som inte ville ta slut. Fittan krampade om hans kuk och jag stönade, gnydde och skrek. Men han var inte klar än utan fortsatte stöta in i mig hårt nästan brutalt tills han hävde sig upp mot mig och kommer i ett djuriskt läte när han tryckte sig in i mig och hans kuk pulserade i mig.
Helt slut sjönk jag ihop på hans bröst flämtande. När jag låg där och hans sats sakta började rinna ur mig insåg jag vad jag gjort och började panikskratta. Jag måste ha varit helt knäpp ha sex men en okänd man på en massagestudio. Han såg lite besvärad ut när han sa:
- Vad skrattar du åt?
Jag kunde inte sluta skratta utan fortsatte tills tårarna rann och jag gled av honom och blev liggande på sidan. Till sist lyckades jag samla mig så pass att jag kunde svara:
- Är det här en service ni brukar erbjuda alla era kunder?
- Verkligen inte! han såg stött på mig.
Innan jag hann säga något mer plingade det i dörrklockan och Tom flög upp. Han slet åt sig kläderna och kastade åt mig morgonrocken. Precis när han dragit t-shirten över huvudet hördes en diskret knackning på dörren och kvinnan som tagit emot mig klev in. Hon såg förvånat på mig och sa till Tom:
- Är ni inte klara än?
- Tom gav sån fantastisk massage att jag köpte till en extra behandling, svarade jag och gick förbi henne mot omklädningsrummet samtidigt som Toms säd rann längs insidan på mina lår. När jag en stund senare var på väg hemåt  med Thaimat i en påse log jag lyckligt mot alla par jag mötte. Det här var helt klart mitt livs bästa alla hjärtans dag.

Kommentarer

  1. Jag ska nog bli massör. Sensuellt och erotiskt skrivet.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo