Fortsätt till huvudinnehåll

Jag ska aldrig mer slå vad

Jag bet mig i läppen för att inte stöna. Jäkla Fredrik allt var hans fel. Det hade börjat med den vanliga diskussionen om att Fredrik ville att vi skulle ha sex någon annanstans än i sängen. Men för mig är det så viktigt att känna mig trygg att bara tanken på att ha sex någon annanstans gör mig stressad.
Jag kan helt enkelt inte njuta om jag inte är i sängen bakom en stängd dörr och det berättade jag för Fredrik. Han bara skrattade och sa:
 ⁃ Ska vi slå vad? Jag lovar att jag kan få dig att komma mitt under en middag med uncel Jim och aunt Sue.

Uncel Jim och aunt Sue var Fredriks amerikanska släktingar som var på besök. Väldigt rara men också ganska tråkiga och väldigt pryda.
⁃ Du är ju knäpp, svarade jag, klart jag inte skulle.
- Men ska vi slå vad? fortsatte Fredrik.
Han visste att jag aldrig kunde stå emot ett vad, men det här var ju helt knäppt. Han kunde ju knappast lägga mig på matsalsbordet och knulla mig.
⁃ Eller är du rädd för att förlora? log han och blinkade segervisst.
 ⁃ Klart jag inte är, ok jag är på. Min vinst är att du fixar frukost varje söndag fram till semestern.
 ⁃ Ok, om jag vinner testar vi utomhus sex till sommaren. Deal?
 ⁃ Deal, svarade jag.
Nu satt jag här så kåt att jag helst skulle vilja lägga mig på middagsbordet och bli knullad bortom vett och sans åskådare eller inte. Redan vid frukost hade det börjat. Det hade legat ett brev på min plats med ett meddelande i. ”Ikväll kommer du få ditt livs upplevelse, jag vill att du rakar dig noga. Puss F” Jag log och det var inte utan att det sög till lite i magen. Vad hade han planerat. Men jag tog honom på orden och stängde in mig länge i badrummet. Rakade mig omsorgsfullt tills min fitta var len som en bebiskind.
Framåt lunch kom det ett sms: ”Jag vill att du har den midnattsblå klänningen med vid kjol och stayups. ️” Under eftermiddagens förberedelser av middagen var han nära mig mest hela tiden. Lät en hand glida över min rumpa, pussade mig i nacken, kramade mig hårt och tryckte sitt skrev mot mig. Mot min vilja började det pirra ordentligt i fittan, men jag kände mig lugn. Nu var det ju bara vi två, han skulle ju inte kunna göra något när uncel Jim och aunt Sue satt intill. Precis som Jim och Suez bil svänger upp på vår garageuppfart sa Fredrik:
 ⁃ Ta av dig trosorna!

Sen öppnade han dörren och hälsar dem välkomna som om inget hade hänt. Jag blev helt ställd, vad hade han sagt, hade jag hört rött. Nä han kunde inte ha bett mig att ta av trosorna. Jag bestämde mig för att låtsas som ingenting. Jag serverade lite fördrink och vi satte oss i soffan. Fredrik la armen om mig och lät fingrarna smeka min nacke och hals lite förstrött. Trots att jag är bra på engelska efter ett år som utbytesstudent hade jag svårt att koncentrera mig.
Och mitt i samtalet sa Fredrik med låg röst:
 ⁃ Om du inte gör som jag säger måste jag straffa dig, ta av dig trosorna.
Fast jag visste att Jim och Sue inte förstod vad han sa kände jag hur kinderna blossade. Aunt Sue tittade forskande på mig och frågade:
 ⁃ Hur mår du lilla vän? Har du feber?
Jag försökte samla mig och svarade:
 ⁃ Nej, det är nog bara alla ljusen, är det inte hemskt varmt härinne?

Jag ursäktade mig med att jag skulle titta till maten och gick ut i köket. Sen hörde jag hur Fredrik sa att han skulle hjälpa mig och hur han kom ut efter mig. ⁃ Är det här du gömmer dig, säger han varmt och kommer fram och lägger armarna om mig.
 ⁃ Är trosorna av än? fortsatte han.
 ⁃ Ja, men du kan inte mena allvar, ska jag ta av trosorna? frågade jag.
 ⁃ Jag är i allra högsta grad allvarlig, svarade han leende.

Sen lyfte han på klänningen och lät händerna glida in under trosorna och dra ner dem samtidigt som han smeker mina skinkor. Innan han gick in till Jim och Sue igen sa han lågt:
 ⁃ Hur ska jag annars kunna få dig att komma innan kaffet?

Jag stod kvar och kände hur det pirrade och pulserade i fittan och önskade att jag aldrig gått med på nått vad. När förrätten var serverad och vinet upphällt satte sig Fredrik bredvid mig och viskade i mitt öra:
 ⁃ Tänk om jag fick sätta mig på knä framför dig och slicka dig tills du kom.

Sen fortsatte han som om inget hade hänt att prata om uncel Jims farm och problemen med torkan. Själv tog jag en stor klunk av vinet medan jag försökte se ut som inget hade hänt. Herregud han fick mig verkligen ur balans, kunde inte den här middagen vara slut snart så jag fick dra med mig Fredrik in i sängen. Försökte skärpa mig och började prata med aunt Sue om deras barn och barnbarn.

Mitt i hennes berättelse om hur duktig lilla Grace varit på senaste skolupprustningen kände jag hur Fredrik börjar dra upp klänningen och med fjärilslätta fingrar börjar smeka mitt lår, följa kanten där stayupsen slutade och låret började. Jag fick svårt att andas normalt när hans fingrar kom nära nära min fitta men utan att röra.

Så här sitter jag nu och biter mig i läppen för att inte stöna högt samtidigt som jag förväntas ställa hyfsat intelligenta frågor om Grace framträdande. Jag ska döda Fredrik så fort jag får en möjlighet, men först ska han få slicka mig till tidernas orgasm. Jag ler nickar och försöker se ut som jag hör vad aunt Sue säger.
Men när Fredrik säger att det nog är dags för varmrätt rycker jag till och funderar på om mina ben kommer bära mig. Jag lyckas duka av och gå ut i köket för att ta fram varmrätten som som tur är bara är att ställa fram. När jag står och lägger på dekorationen kommer Fredrik och ställer sig bakom mig. Han pressar sig mot mig och jag känner ett begynnande stånd pressas mot min rygg. När han låter handen glida in i urringningen och krama om mitt bröst kan jag inte hejda ett stön fån att smita över mina läppar.
 ⁃ Vill du att jag låter mina fingrar smeka dig till att komma nu? frågar han lågt.
Och jag kan bara få fram ett grötigt:
 ⁃ Ja.
 ⁃ Synd för jag är inte klar med dig än, skrattar han och pressar sig ännu lite närmare innan han släpper mig och tar skålen med potatis och går in till Jim och Sue igen.

 På darriga ben och med ett om möjligt ännu darrigare leende ställer jag fram resten av middagen och sätter mig ner. Det enda jag kan tänka på är vad Fredrik ska hitta på här näst men tyvärr sköter han sig exemplariskt. Pratar, ställer frågor, skrattat allt utan att bry sig det minsta om mig som sitter här med en våt fitta som pulserar och längtar efter beröring. När vi nästan ätit upp och jag som bäst håller på att servera mera vin drar han försiktigt upp klänningen. Vinet skvimpar till när jag rycker till och jag får ta en servett för att torka upp.
 All min blygsel är borta och jag särar på benen för att han ska komma åt bättre. När han börjar smeka min nyrakad fitta tar jag upp servetten och låtsas torka mig om munnen, men egentligen biter jag i den för att inte skrika högt.
Långt borta hör jag uncel Jim och aunt Sue prata om någon husrenovering de planerar att göra när de kommer hem. Men allt jag kan tänka på är Fredriks hand som ligger över min fitta och som smeker mina svullna blygdläppar. När Fredrik i vanlig samtalston säger:
 ⁃ Älskling, jag tänker knulla dig till du kommer sittande på köksbänken medans våra gäster väntar på kaffe i vardagsrummet.
Kan jag bara nicka och försöka pressa mig mot hans hand. Han fortsätter prata om vilken färg de tänker välja på badrumskaklet och säger sedan i samma ton:
 ⁃ Men först tänker jag låta ett finger glida i i din plaskvåta fitta.

Jag biter mig i läppen och gör allt för att inte stöna högt. Helst hade jag velat att han la upp mig på bordet och knullade mig till jag kommer, gissar att det inte hade behövts många stötar. Troligtvis hade det räckt att han lät sitt ollon nudda vid min fitta. Gud jag vill känna honom i mig nu. Försöker skärpa mig, de måste ju tro att Fredriks fru är rent korkad. När Fredrik äntligen ber att de ska sätta sig i soffa tills vi kommer med kaffet skyndar jag mig ut i köket på darriga ben. Fredrik kommer efter med ett stort leende över hela ansiktet och en blick på hans skrev visar att inte heller han är oberörd av middagen. Jag går fram trycker mig mot honom och kysser honom girigt. Hans stånd pressas mot min mage och han stönar lågt.
 ⁃ Snälla knulla mig, ber jag lågt.
Och istället för en massa prat lyfter han upp mig på köksbänken drar upp min klänning innan han knäpper upp byxorna. Även han har struntat i underkläder och hans kuk sprätter ut hård när han drar ner dragkedjan. Jag suckar och ber honom skynda sig. Han ställer sig mellan mina ben och låter kuken leta sig rätt. Ollonet glider in i min öppna fitta och med en enda stöt är han inne. Jag skriker till lågt och pressar mig mot honom. Han börjar röra sig in och ut i mig allt fortare och jag kommer i en häftig orgasm som får mig att falla bakåt medan jag känner hur mina fittmuskler kramar om hans hårda kuk. Fredrik fortsätter stöta in i mig och jag känner hur ytterligare en orgasm är på väg. När han ökar takten och nästan aggressiv stöter in i mig kommer vi båda två nästan samtidigt. Han drar upp mig mot sig och kysser mig mjukt innan han med hes röst säger:
⁃ Bäst vi går ut med kaffet innan de kommer och letar efter oss.

 Jag tar en kökshandduk och torkar bort Fredriks sats som rinner längs mina lår. Tar med mig brickan och går in till våra gäster så tillfredsställd att hela jag pulserar. När vi sitter i soffan och pratar säger aunt Sue:
 ⁃ Du ser mycket piggare ut nu, skönt att du mår bättre.
Jag svarar glatt att jag känner mig mycket bättre.

De blir kvar ytterligare en stund och vi har riktigt trevligt. När vi ska kramas hej då vid dörren viskar aunt Sue lågt i mitt öra:
 ⁃ Det finns få saker som piggar upp en så som att bli ordentligt knullad.
 Sen klappat hon mig på kinden och tackat för en trevlig kväll. Kvar står jag gapande som en fågelholk.

P.S. Fredrik har förresten bestämt att vi ska ha sex i parken nere vid vattnet till sommaren och jag längtar redan.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo