Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om kvinnors sex vanor

 

Tycker det är så spännande att gör de här olika ämnena där ni får svara på frågor. Den här gången handlar de om hur vi kvinnor ser på sex och våra vanor. Fjorton frågor om allt från ålder och onanivanor till favoritställning och antal sexpartner.

Funderade på att fylla i en egen men bestämde mig för att låta bli. Insåg att jag nog skulle framstå som väldigt tråkig och de vore ju inte bra för min image här. Vill ju att ni ska tror att jag är en fantastisk sexgudinna. Skämt å sido känns det som jag svarat på alla frågorna innan i ett eller annat sammanhang. Eftersom jag gjort ett liknande frågeformulär till männen kan jag ju jämföra lite.

 Och det är ju spännande att se hur många av kvinnorna som ser sig bisexuella eller binyfikna medan nästa samtliga män ser sig som heterosexuella. Ja jag hamnar där igen eftersom jag inte förstår denna enorma skräck som finns bland män för att uppfattas som bög. Jag tror inte att någon av kvinnorna riskerar att dömas som flata för att de utforskar hur det är att ha sex med en kvinna. Vad är det som är så otroligt laddat och farligt med två män som utforskar varandra. Hur kan det vara äckligt medan två kvinnor som gör samma sak är rena porrdrömmen?

Jaja nog om detta, vad är det annars som jag tycker är spännande bland svaren. Givetvis era särskilda upplevelser. Tänk ändå så mycket bra sex som finns där ute i stugorna. Kan ni tänka er vilka spännande middag diskussioner det skulle bli om vi istället för att tipsa om trevliga campingar och tv-serier skulle dela med oss av extraordinära sexupplevelser. För att inte tala om vilka ringar på vattnet det skulle ge. Komma hem uppfylld av inspiration efter middagen och kasta sig över varandra och prova nya saker.

Här är frågorna som jag lät mina kvinnor svara på.
1. Namn 
2. Ålder 
3. Är du hetero, bi eller homo?
4. Hur ofta onanerar du? Har du någon favorit leksak? Om du använder dildo med sugplopp var fäster du den då?
5. Ser du på porr eller läser något särskilt när du onanerar?
6. Har du någon sexfantasi som du vill uppleva?
7. Vill du att din partner ska vara rakad, ansad eller hårig?
8. Hur många sexpartners har du haft?
9. Hur ofta har du sex?
10. Vilken ställning och form av sex gillar du bäst?
11. Vad får dig att vända dig om efter en man/kvinna på stan?
12. Vad gör dig riktigt kåt?
13.  Vad skulle du vilja att din partner förstod i sängen?
14. Har du någon sexuell upplevelse som du vill dela med dig av?


1) Gumman 
2) 34 år
3) Hetero
4) Extremt sällan själv...någon gång i månaden tillsammans med min man. 
Har du någon favorit leksak? 
En typ Wond 
Om du använder dildo med sugplopp var fäster du den då?
Nej och nej 
5) Ser du på porr eller läser något särskilt när du onanerar?
Nej, eller jo min man då..
6) Sex på flera... 
7) Rakad, helst vaxad! 
8) Hur många sexpartners? Typ 15 tror jag
9) Hur ofta? 3 gånger/ veckan men varierar mycket! 
10) Ställning får nog vara missionären med benen på hans axlar! 
11) En varm utstrålning och ett leende! 
12) När min man tar kommandot och jag bara kan följa
13) Jag tror de där är en fråga om att prata, känner inte att det är något som jag önskar han visste, om det är något jag vill han ska veta får jag ju säga de! Men visst man önskar ibland att han kunde känna hur de känns i min kropp! 
14) Har de senaste halvåret ”lärt mig” sprut-komma... En helt ny värld!

1) Blondie 
2) 46
3) Hetero
4) 4 till 5 gånger i veckan, fäster gärna min dildo mot duschväggen, älskar min ”rabbit”
5) Läser gärna erotiska böcker min favorit är : Synder erotiska noveller.
6) Skulle mer än gärna skaffa mig en mycket yngre älskare
7) Jag älskar ansade män
8) 8 st
9) ca 2 gånger i veckan
10) Älskar bakifrån och 69:an
11) Rumpan och snygga händer
12) Riktigt heta kyssar samt när han stönar/ slickar mig i örat
13) Älskar när män vill ha förspel med massor av kyssar, smekningar och inte bara stoppa in den
14) Träffade en man på en restaurang för något år sedan, vi sneglade på varandra under kvällen och flörtade med varandra utan att presentera oss så hade vi sex på damtoaletten och det var hett och spännande, efter sexet så gick vi skilda vägar.. kommer aldrig glömma den kvällen 

1)Heléne 
2) 52 år
3) Bi/Pan sexuell 
4)Flera ggr i veckan, kaninöron i latex som vibrerar i olika styrka, sen en Satisfyer på klitoris mest är gudomligt skönt.
5)Tittar gärna på porr av olika slag, lite dagsformen och vad jag eggas av ju då, så det kan vara allt från mjuk parsex till trekanter, bdsm och lesbiskt, allt möjligt faktiskt men gillar en hel del filmer som är med en "story" i
6)Ja jag har flera sex fantasier som jag både vill göra, har gjort och vill göra igen, nya som jag inte riktigt  har bestämt mig för om jag vill göra än
7)Helst rakad men i minsta fall andas
8)Jag har aldrig funderat på el haft en tanke på att jag skulle hålla räkningen 
9) 1 el 2 ggr i månaden kanske, men det beror ju på hur du menar, varje träff jag har blir ju oftast korta men intensiva om man säger så
10) Ställning är doggy alltid skönast, jag gillar ju att vara Ug alltså att jag följer den DOM  som jag gillar och känner den formen av kemi med, har två som är återkommande och ju mer man lär känna varandra desto mer får jag ut av det, jag är ju inte ut efter en partner på det sättet just nu,  så detta passar mig ypperligt.
11)Hos kvinnor snygga kläder, tuff attityd, långt hår gärna starka färger, mycket utstrålning av livsglädje.
12) Hos män är det pondus med ett "pojkaktigt" leende och glittrande ögon, hunger, företagsam, händig, problemlösare 
13) Förspel, god mat, snygga underkläder
Uppvaktning, leksaker, bygga förväntan
Om den partnern inte förstår så blir det inget av det en andra gång,,
14) Det var efter att jag varit singel ett tag som jag efter att dejtat/träffat  några män som jag
bara kände att nej jag vill inte hitta någon ny man just nu. Jag vill testa nya saker, att ha sex men ingen relation. Hitta något nytt som eggar mig. Efter långa samtal med några få vänner bestämde jag mig för att söka efter ett par man/kvinna för att få känna hur det var. Det skulle vara min första gång med en annan kvinna, det blev en träff med ett speciellt par som jag valde ut. Jag ville verkligen att det skulle kännas rätt för alla och det var viktigt för mig att det blev en bra och fin upplevelse med. Med väldigt darrande ben gick jag in i den där baren på hotellet vid lunch den där lördagen. Det var så nervöst och jag va skitskraj, för det är ju onekligen en situation som kräver stort mod och det fejkade jag rätt bra. Sen efter ett glas vin så åkte vi hem till honom (dom är särbos) och åt en fantastisk tre-rätters, drack goda drycker innan vi hamnade i sängen. Han var väldigt förstående och rar, gick varsamt fram och vi hade helt fantastiskt sex halva natten.På morgonen åt vi frukost och han visade mig runt i huset och vi kom till hans studio. Han är även hobbyfotograf och då viskade han att här kan man låsa fast den som inte sköter sig sen skrattade han. Jag blev lite skakigt kan jag säga. Han frågade om jag blev nervös och jag sa:
_  Ja absolut,  för han visste att jag absolut inte kan ha handbojor som jag inte kan ta mig ur själv 
Då sa han bra och blinkade. Jag frågade om han skulle skjutsa hem mig, då sa han:
- Om du inte har något att passa så kommer vi inte släppa iväg än på ett tag.
Hon frågade om hon fick prova sin strap-on på mig och det får du sa jag och så var vi tillbaka i sängen. Det var trots höga förväntningar, ännu bättre än förväntat. Ett bättre första par kunde jag inte kunna önskat mig, men det blev bara den gången men hon är fortfarande min vän.

1) Tina
2) 46 år
3) Bi
4) Oj, det är olika från flera gånger per dag till perioder då det blir 2-3 gånger i vecka. Jag använder Satisfyer och analplugg
5) Filmer med analsex, jag är lite sugen på det och det tänder mig, då jag aldrig har gjort det. Sexnoveller, en bokserie Dare.
6) Jag skulle vilja vara med och titta på när 2 män har sex med en kvinna och även kunna vara med och både slicka och suga men inte ha sex.
7) Jag vill att han ska var rakad, annars rakad pung och väl ansad.
8) Mellan 30-40 då jag I långa perioder har varit singel.
9) Jag lever som singel. Ibland så kanske 6-8 gånger i mån.
10) Favorit ställningen just nu är bakifrån, jag gillar mixen mellan dominans och vanilj.
11) Energier, händer, rumpa, ögon på både man och kvinna. Fast kvinnan behöver vara kvinnlig också.
12) Ögonkontakt, känslan, smekning, energier. 
13) Att sluta vara så fixerad vid orgasmen det förstör njutningen. 
14) Nej. 

1) Karin 
2) 55 år 
3) Hetero men binyfiken
4) Ett par ggr i veckan. Använder helst mina fingrar 
5)Tittar på porr
6) Vill ha en trekant alt. gruppsex
7) Rakad 
8) 12
9) 1 gång i veckan
10) Att rida. Lite åt det hårdare hållet
11) Utstrålning 
12) Ett riktigt ordentligt hångel 
13)
14) En träff med ögonbindel där inga ord utbytes utan bara oralsex utfördes och min partner gick utan att säga något. En otroligt upphetsande träff.

1) D. 
2) 53
3) hetero (lite bi nyfiken)
4) Jag onanerar några gånger i veckan. Föredrar att använda mina händer. Äger tre leksaker en enkel g-punkts vibrator, en satisfyer och en bunny.
5)  Läser noveller och ibland ser på porr andra har skickat till mig. Då kan jag blir lite extra tänd.
6) Har du någon sexfantasi som du vill uppleva? Kanske sex med fler, med en kvinna och man.
7) Min partner kan vara rakad, ansad eller hårig, det spelar ingen roll men jag gillar hår.
8) Sen jag skilde mig 15 kanske
9) Så ofta jag får till det kanske 2-3 ggr i månaden
10) Åh jag gillar många olika ställningar men rida är en favorit. Oral, vaginal och anal.
11) När de tar kontakt eller jag får kontakt...leende. 
12) Uppmärksamhet
13) Prata med mig och ta lite initiativ
14) Av dessa 15 partners är det 3 som har varit riktigt bra och alla dessa har varit väldigt kommunikativ innan under och efter sex. Dem har varit ganska bestämd men lyhörd och de har gått all in för sexet, varit fokuserad på vår gemensamma njutning.

1) Jag kan heta Monica 
2) 50 år precis
3) Hetero
4) Beror på, vill helst vara ensam hemma och det händer sällan. Men är alla borta samtidigt och flera dagar så onanerar jag varje dag...
Använder alltid min womenizer! 
5)  Blir mer upphetsad av att läsa och bilda mig egna bilder än av porrfilm. Heta stunder är väldigt bra!
6) Nej, faktiskt inte. 
7) Ansad eller rakad.
8) 8 stycken, varav en i 27 år, då hinner man med mycket...
9) När jag var gift med min exman blev det 1-2 ggr i veckan. På semester mera.
10) Jag älskar att bli tagen bakifrån. Skönt tryck på klittan och svettigt och gött. Vaniljsex är bra/bäst för mig. Jag gillar även att få och ge oralsex.
11) Inte mycket men däremot drunkna i fina ögon, dansa eller skratta med någon, tex i en bar.
12)  Bara tanken på att få honom i mig och han stönar och kommer i mej.
13) Jag vill hålla på längre...

1) Pernilla
2)  37
3) Hetero
4)  Rätt sällan faktiskt. 3, 4 gånger kanske. Min favorit är womanizer duo. Underbar! 
5) Jag går oftast igång på visuella tankar. Något jag sett eller något jag varit med om.
6) Jag vill sätta på en kille med strap-on.
7) Ansad upptill men rakad pung. 
8) 42 (Jag har min lista 🤣)
9) Väldigt olika. Allt från 0 i veckan till 4, 5 ggr. Beroende på om jag träffar någon. 
10) Jag älskar missionären där jag har full kontroll och kan "sätta på" mannen. Sen älskar jag att ge oralsex och få.
11) Män med skägg. Det är en stor kink. 
12) När någon flåsar och stönar i örat. Att få höra hur kåta männen är.
13) Att lyssna på vad jag säger, även att vara lyhörd. 
14) Att jag legat med min dotters lärare. Både förbjudet och jävligt hett! Bland det mest spännande jag gjort. Han är gift och nu 66 år gammal. Detta hände för två år sedan. 

1) Pelagia 
2) 56 år 
3) Hetero , med dragning mot bi. 
4) Liten klittvibrator som sitter på fingret. Perfekt.
5) Jag läser gärna sexnoveller , bl.a. din och blir upphetsad. 
6) Att ha sex med en man och en kvinna, ingen av oss har någon relation till varandra. 
7) Ansad. 
8) Har aldrig räknat men ett 30 tal om man räknar från första ggn o alla man gjort olika sexuella upplevelser med. 
9) Oftast varje vecka. 
10)  Helst oralsex. Både att ge o få. Avsluta med samlag i saxställning. 11) Wow , många olika saker , gångstil , nån man får ögonkontakt med , någon som ger ett leende , ett visst utseende.
12) Fint inspelad erotisk film eller riktigt bra skriven sexnovell. Helst om 2 kvinnor. 
13) Hur man hanterar en kvinnas slida o klitoris, precis sett världens bästa filmklipp , 20 min långt , om hur en kvinna visar hur man får en annan kvinna att njuta , wow säger jag. 
14) Jag har nog redan berättat de bästa för dej här... men när jag träffade min särbo för första ggn irl. Vi hade pratat i telefon flera ggr under några dagar , många långa samtal , om allt , även haft lite mys för oss. Han kom hit o jag gick ner i min port för att släppa in honom eller välja att inte göra det  vi hade inte ens bytt foton eller haft videochatt. Så vi var blanka ark för varann. Där står han utanför porten. Jag föll som en fura , 18 år sen nu. Han föll också. Vi drack te o käkade bullar, mitt i julinatten. Regnet rann o smattrade mot fönstren. Sen kröp vi ner i min säng o hade så sinnlig mjuk och skön sex. Verkligen fint. Så känslofyllt. Tänk att man kan falla så på en gång. Jag älskar honom så mycket. När jag tänker på den natten. Så skönt o så vackert


1) Solrosen
2) 45 år
3) Hetero
4) I princip varje dag. Utanpå finns det inget bättre än fingrar. Ogillar alla leksaker för klitorisstimulans. Det ska vara soft! Inuti är det här mina två favoriter: Fun Factory Stronic G Dildo Pulsator och ”Baseks Power Play G-Punktsvibrator”
5) Ibland så lyssnar jag eller tittar på något INNAN. Kan ev hända att jag lyssnar på sexljud under tiden. Men jag föredrar att fokusera på det jag håller på med.
6) Ha sex när andra tittar på. Bli smiskad av ett proffs.
7) Lite ansad räcker bra. Absolut inte rakad i alla fall.
8) 30-40 st
9. 1 gång i veckan, men skulle föredra 2-3.
10) Föredrar inte så kukfokuserat sex. För en missar lätt en massa annat då. Rimming är otroligt nice!!!Jag gillar kuk, men det finns många andra saker som är minst lika sköna (eller skönare). Föredrar att turas om att ge och ta emot. Jag vill fokusera på att antingen känna eller på att ge min partner njutning. Tycker det blir maximalt så. Bästa sexställningen är jag på rygg med en kudde under rumpan och benen på min partners axlar. Gärna med hans händer mot min hals.
11) Jag har aldrig fattat grejen med att titta på människor. 
12) Sexta med min partner. När min partner viskar i mitt öra vad han vill göra med mej sedan. Att få min partner kåt. Höra och se andra kvinnor njuta, för då identifierar jag mej med det de upplever.
13) Jag tycker inte att en kan förvänta sig att någon ska förstå något en inte berättat. Folk är inte tankeläsare. Det kan däremot vara bra att ställa frågor om ens partner tycker det är jobbigt att guida eller komma med önskemål.

1) Karin 
2) 55
3) Bi
4) Flera gånger dagligen Satisfyer och en naturtrogen svart ådrig dildo med 6 hastigheter är favorit. 
5) Inget sånt men kan kika på porr innan eller fotografera mig,  så jag blir ordentligt upphetsad. 
6) Att ha sex på ett SPA  eller liknande 
7) Rakad 
8) Jösses det vet inte jag
9) Ofta flera gånger i veckan. 
10) Att få rida och se den jag har sex med i ögonen bli fångad av starka händer. 
11) En blick,  en doft, utstrålning,  klädseln 
12) Ett långt förspel som leder till ett crezendo tillsammans där allt kan hända 
13) Just nu inget vi är på samma nivå och lika kåta och hungriga. 
14) När jag bestämde träff i mitt hem med en man jag pratat med en längre tid vi hade sex i två timmar tills vi inte orkade mer och då talar jag på alla sätt och jag gjorde debut att använda min strapon,  vilket för mig var oerhört tändande att få leka man.

1) Lisa
2) 52
3)Hetero 
4) ca 1-3 ggr/veckaAnvänder oftast fingrarna men  favoritleksaken är en rejäl vibrator samtidigt som satisfyer. Är ny på leksaker så utforskar hej vilt
5) Ser på porr nån gång ibland men inte när jag onanerar, gärna innan som uppvärmning
6) Fantasi; bli bakbunden och ha ögonbindel och underkasta mig helt i min älskares händer att göra vad han vill....
7) Föredrar rakat runt kuk och på på pung, och att raka mig på blygdläppar och en bit upp men behålla lite, gillar inte helt rakad på varken kvinnor eller män, vill att det ser vuxet ut 
8) Haft sex med 3 män
9) Ca 2 ggr/vecka 
10) Bakifrån Fullkomligt älskar att ha oralsex, att bli slickad är absolut favorit,Suger gärna 
11) En lång man, gärna tränad, med säker blick och gång, stadig blick, fin rumpa och fina lår Som ser öppen och positiv ut
12) En mans åtrå och lust, att höra och känna hans njutning, att han säger vad han vill göra med mig och vad han vill att jag gör med honom.
Att kyssas och hångla länge och grundligt
13) Se punkt 12
14) Heta träffar på hotell med min älskare-helt fantastiskt! Hoppas kunna fortsätta när covid lugnat sig, vi bor långt ifrån varandra och jag längtar otroligt. Har massor jag vill utforska och prova med honom.

1) Bunny
2) 34
3) Hetero
4) Väldigt sällan, får inte ut mycket alls av onani. Kanske någon gång i månaden. Då brukar jag använda min lufttrycksvibrator. Har jag fått uppdrag av någon annan använder jag gärna analpluggar eller dildos.
Om jag använder dildo med sugplopp sätter jag den på golvet, så jag kan rida den.
5) Ibland, men oftast inte. Kan se på porr innan jag onanerar. Eller läsa något mysigt avsnitt i en romantisk/ erotisk bok.
6) Jag skulle vilja bli fistad analt 
7) Rakad eller ansad helst.
8)  Oj, så många att jag inte vet hur många, men säkert över 500 st 
9) Olika i olika perioder, men åtminstone 2 ggr/ vecka. Är det en intensiv vecka kan jag ha sex 2-3 ggr/ dag, inte alltid med samma partner.
Ja, jag skyddar mig alltid med kondom och testar mig regelbundet.
10) Beror på mannens organ, hur den är utformad. Jag gillar ju bdsm, då är det oftast lite hårdare och mer intensivt, passionerat, med en tydlig maktförskjutning. Gärna med leksaker inblandat. Jag gillar bakifrån mycket och gärna när man ligger sked. Missionären är inte helt fel heller, just för närheten.
11) Utstrålningen.
12) Närhet, passion, att jag känner att någon vill ha mig, vill ge mig njutning, samtidigt som jag ger dem njutning.
Höra att den andre personen njuter är också väldigt härligt! 
13. Vikten av förspel och uppvärmning innan själva penetration delen. Många män är oftast väldigt snabba där.
14. Jag vann en tävling för 1,5 år sedan och kallas nu Miss Deepthroat 

1) Wilma 
2) 54 år
3) hetero "partybi"
4) ca 3 ggr i veckan oftast natten när maken somnar ifrån mig .
Sugproproppsdildo fäster jag i kaklet i badrummet vid behov
5)Har hänt att jag tittat på män som runkar . Men oftast är jag bara frustrationskåt och kommer snabbt . 
6) Massor bl.a. bli fasthållen, har strapat en kvinna som varit en fantasi innan
7) Gärna rakad och slät runt pungen men gillar annars hår, sexigt och manligt
8) Jättemånga 
9) Flera gånger i veckan
10) Bakifrån med vibrator mot klittan
11) En snygg hållning och breda axlar . 
12) Skriva sexchatt med någon
13) Det var den svåraste frågan här. Jag är alltid noga med att tala om vad jag vill och gillar kommunikation.. känns inte som ett problem
14) Jag filmade mig själv en gång när jag sög min sugproppsdildo i badrummet och skickade till en man som var kåt på mig .. blev svinkåt själv av det.

Tusen tack till er kvinnor som svarade på alla mina frågor, ni är fantastiska.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St