Fortsätt till huvudinnehåll

Victors historia

Victor, den här fantastiskt roliga man som kom in i mitt liv via vår gemensamma kärlek till julfilmer. Victor föddes som Victoria och jag gjorde en av mina roligaste intervjuer med honom i Heta samtal om sex som transexuell man. Vi har hållit kontakten och pratat om allt mellan himmel och jord bokstavligt talat. Han har lite svårt för att uttrycka sig kortfattat men han uttrycker sig väldigt bra så när jag bad honom vara detaljerade gick kan all in. Jag älskar hans historia om honom och hans sexiga präst, hoppas du också gillar den.


1. Namn: Victor
2. Ålder: 34
3. Hur kom det sig att du provade strapon
Jag var tillsammans med en tjej som gillade både vaginalt och analsex. Så jag tänkte varför inte?
4. Vad tycker du om det?  Vad är det som tänder dig? 
Jag älskade det. Att kunna ta henne både analt med dongen o sedan med en annan lös kuk eller vibrator. 
Då jag är transexuell "FtM"  så har Strapon/strapless varit det ända alternativet för mig. 
5. Har du några tips och trix till en nybörjare?
 Ja, massor 
1) Se till att prata om vad ni tänkte testa för ställningar innan. 
2) Ta en dusch tillsammans innan då det är viktig att man är ren och sen är det mer nice. Sen kan man ju börja förspelet i duschen. .
3) Använd ett glidmedel som är anpassat för analsex och snåla inte. 
4) Använd ett finger till att försiktigt massera ringmuskel. 
5) Öka sedan till två fingrar. 
6) Börja med en ställning som ni pratat om tidigare att testa. 
7) Sätt ollonet vid öppningen och lägg ett lätt tryck. 
8) Låt den glida in bara ett par millimeter i taget. Häll gärna lite extra glidmedel man kan aldrig få för mycket. 
9) När ni kommit in så långt som önskat stanna till och låt din partner vänja sig. 
10) För den sakta in och ut tills ni hittar en rytm som fungerar. 

Fråga 6. Vilken är din favoritställning och varför?

Jag föredrog antingen missionären vid säng kanten eller köksbordet då man lättare kan känna och se hur långt in man är men framför allt för att man se sin partner i ögonen. Och är det en kille man kör "Pegging" med så kan man samtidigt massera pungen och smek hans kuk. Vilket uppskattas då jag även prövat det. Sen är Doggy nice då man kan pumpa på rätt hårt när man kan ta ett fast tag om höfterna. 

7. Har du något särskilt minne du vill dela med dig av?

Varsågod och njut!

Det var en varm sommarkväll i slutet av juli. Jag befann mig på en familjeläger för familjer som inte har möjlighet till att åka iväg på en egen semester så åldersspannet var nog mellan 0-65+. 

Jag hade den dagen hållit i både skattjakt och vattenkrig. Redan på morgonen satt jag ner på en av  dem stora toaletterna och började fylla vattenballongerna. Detta år hade jag slagit på stort när jag gjorde inköpen. 20 nya vattenpistoler i olika storlekar. Små vatten hinkar men även 2500 vattenballonger. Så det var bara till att börja fylla. 

De andra på familjelägret var iväg på sina förmiddags aktiviteter.  Medan jag satt där. Jag ville ju hellre ha mina händer någon annanstans än på alla ballonger. Jag ville ha dem innanför kläderna på henne. Hon som redan för ex antal somrar  sen tagit min nyfikenhet och lust till nya höjder.

Jag reste på mig och låste dörren. Efter att jag fyllt väldigt många ballonger hade min fantasi flyttat fokus. Det var hennes nakna bröst jag började  se framför mig. Varma fylliga bröst precis lagom stora för mina händer.

När jag sneglade ner i plastbacken med den första omgången med ballonger såg jag att det var i samma storlek som hennes bröst. 

Jag slog på kranen och lät vattnet rinna. Jag knäppte upp mina shorts och drog ner dem och mina kalsonger. Jag var redan våt och väldigt kåt. 

Jag satte mig ner på golvet och särade på mina ben och tog upp telefon. Började läsa de senaste dagarnas sms mellan mig och henne. Skrollade vidare och fick upp bilden hon skickade för ett par dagar sen. En naken men väldigt sensuell bild där hon låg helt avslappnad på de vita lakan i sin säng. Minns inte när jag hade tagit den bilden, men den var vacker.

Jag förde ner handen  och börjar sakta smeka min förstorade klitoris(pga testosteronet.)

Den var hård. Jag kännde med två fingrar vid öppningen.

Det var fuktigt och varmt. Jag lät fingrarna glida in och började sakta röra dem ut och in. Efter en kort stund drog jag ut dem och flyttade fokus till min klitoris. Förde kappan fram och tillbaka, snart började jag känna den välbekanta känslan. Jag spände benen fötterna vidare upp till vaderna upp över låren lutade mig tillbaka och blundade. Jag såg henne framför mig hur jag fick smeka hennes lena hud. Jag bytte rörelse och gjorde nu små cirklar  åt höger och ökar takten nästan som att man skulle vispa grädde under en minut. 

Jag kände orgasmen komma jag bet mig själv i läppen för att inte släppa igenom ett enda ljud. Det kom ett par vågor av den sköna känslan som jag bara älskar och jag kunde inte hålla tillbaka ett par små stön och pustade ut. 

Jag blev sittande på golvet några minuter och skrev ett  sms till henne att jag skulle vilja ses något under dagen och prata lite. 

Fick ett snabbt svar "Prata? Jag vill mer än så men det kan bli svårt..."

Mitt svar var " Svårt det är du som inte kan vara tyst"

Jag reste på mig drog upp mina boxerkallingarna och shortsen. Fortsatte fylla ballongerna och tog en bild och skickade till henne och skrev vi ses på slagfältet efter 15 fikat. 

Tiden gick och jag fyllde allt fler ballonger och sen tillslut så var det dags för lunch så jag stängde av kranen och begav mig till matsalen. 

Jag satte mig ner igen bredvid henne. Vi satt inte själva vid bordet men jag la en hand på hennes lår och smekte lätt insidan. 

Hon särade lite mer på benen men jag retades bara med henne. Märkte att hon vart irriterad då hon hade svårt att sitta stilla. 

Jag åt upp det sista av min mat och tackade för mig. När jag ställt ifrån mig tallrik och bestick på diskvagnen tog jag upp mobilen och skickade ett sms till henne. "Du kan inte vara tyst så du får glatt vänta tills vi har färre öron som kan höra" Följt av en pussemoji

Svaret jag fick tillbaka var " Victor om du inte ger mig något riktigt hårt senare vet jag inte vad jag gör med dig"

Jag gick skrattande från matsalen ner till huvudhuset och fortsatte fylla fler ballonger, nu hade jag även fått hjälp av två föräldrar

Jag passade på att gå ut till den stora gräsmattan där vatten kriget skulle utspela sig senare under dagen. Jag hade med mig fyra pinnar som jag skulle slå ner. Som skulle visa inom vilket område vi skulle vara under vattenkriget. 

Jag tog upp mobilen och höll handen runt den runda pinnen jag just slagit ner. Tog en bild med min hand runt den skickar den till henne. Skrev "Ja, du ska få något riktigt hårt i dig."

Det hon inte visste var att jag hade en ny leksak med mig hit. Jag hade laddat den så den skulle komma att ge henne en riktigt omgång, en hon sent skulle glömma. 

Fick lite bråttom när jag såg att klockan började närma sig skattjakten. Skatten hade jag redan grävt ner nere på stranden vid båthuset. Nu var det bara kartan och alla pusselbitar jag behövde för att ge barnen. 

Jag sprang in och hämtade dem. Föräldrarna som fyllt vattenballonger höll fortfarande på och jag sa bara till dem att de gjorde ett bra jobb och jag skulle starta skattjakten med barnen bara så skulle jag komma och hjälper till. 

Jag la ut kartan på trappen och ställde ner lådan med pirat och sjörövarhattar och svärden så barnen kunde ta en varsin om dem vill. 

Jag ropade efter barnen som kom snabbt då några av dem redan visste vad som skulle hända.

Det jag inte hade räknat med vara att hon skulle kom med barnen fram till mig. Jag räckte över brevet till ett av barnen som öppnade det och läste högt så alla hörde. 

Efter det räckte jag över alla pusselbitar. Barnen kastade sig över låda med hattar, svärd och ögonlappar. Helt plötsligt hade jag 10 pirater/sjörövare framför mig och så hon. 

Hon såg lite lätt frustrerad ut. Jag gav henne ett brett leende o sa att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. 

Barnen sprang iväg hon tog ett par snabba steg fram till mig o sa att ikväll kommer du över till mitt hus. 

Jag bara log och sa nja vet inte du kan inte vara tyst och väggarna är som karbonpapper.

Hon tog tag om min hand o sa "Victor allvarligt du har gjort mig så kåt att jag inte vet vart jag ska ta vägen." 

Jag bara skrattade la min hand på hennes ena höft och sa vi ses i duschen här nere i huvudhuset eftersom det bara är jag som bor här i detta hus. Ta med dig handduken och duschgrejer. Sen släppte jag taget om hennes höft.

Vände mig om och fortsatte med att bära ut ballonger och fylla upp vattenpistolerna. 

Efter en stund hörde jag barnen komma skrikande av glädje. De hade funnit skatten. 

Efter att skatten var rättvist delad fikade vi. Alla vara samlande och vi   fikade firade alla som fyllt år och de som skulle fylla år. Barnen sprang runt och var lyckliga. Jag satt i gräset och bara njöt av att se barnen och hon som gör mig galet glad och kåt. 

När vi hade vattenkrig stod jag vid sidan av och fotade alla som var med. Hon blev bombad av barnen till deras och min glädje.

Det var snart dax för middag sen var jag ledig resten av kvällen. Jag samlade in ballongrester och vattenpistolerna. Barnen, deras föräldrar och övriga deltagare njöt av varandras sällskap men den enda jag ville njuta av var henne. 

Så jag bar in det som skulle in och slängde det som skulle slängas. 

Middagen gick snabbt att äta då jag inte satt bredvid henne. Jag skyndade mig ner till mitt rum i huvudhuset. Låste dörren som gick ut mot övriga delen där andra kunde vistas. Sen gick jag vidare in mot mitt rum och låste även den. Slog på en film på tv. Ville inte att någon skulle höra vad jag skulle hålla på med. Dölja de små ljuden. 

Öppnade garderoben och tog ut ryggsäcken som jag placerat i den stängde garderoben. Jag satte mig på sängen och öppnade väskan, där låg den. 

Den lila färgade straplessen. Jag tog upp den och kände på den, hade lagt den på laddning kvällen innan jag åkte. Nu startade jag den för att se om den fortfarande var laddad. Och det var den. Jag hade bara testat vibratorn i den delen som satt i den delen som man för in i någon annan inte i den ändan som jag skulle ha i mig. 

Ganska så snabbt så gick mina tankar tillbaka till henne och de små sms vi skickat under dagen. Jag ställde mig upp mitt på golvet och slet av mig kläderna på underkroppen. Rotade i ryggsäcken och fick tag i glidmedlet, tog en klick i min hand och smorde in den lilla del som skulle in i mig. Jag satte upp en fot på en stol och särade på benen satte den vid öppningen och lät den glida in. Gud så skönt det kändes! Jag tog ner foten och stod nu med den i mig med båda fötterna på golvet. 

Med skakig hand tog jag den lilla medföljande kontrollen och startade vibratorn på delen i mig. Den var på lägsta o jag kände redan den ilande känslan mot g-punkten. 

Jag beslöt mig för att lägga mig ned på sängen för att känna hur det kändes. Jag började dra i den delen som var utanpå, det var en skön känsla. Jag la mig på magen med en kudde under mig och började göra långsamma rörelser för att känna hur jag skulle röra mig med den i mig utan att den gled ur mig, det gjorde mig så upphetsad att jag glömde helt bort vart jag var. 

Jag ökade styrkan på vibratorn och torr "juckade" allt fortare och hårdare vilket fick den delen som var i mig rörde på sig allt fortare. Jag hörde mig själv säga hennes namn hur jag skulle ta henne precis som hon ville. Jag kom rätt hårt och den gled ur mig. Jag tittade på klockan den var redan halv nio och dags för kvällsandakt. Jag reste på mig med skakiga ben och torkade mig mellan benen. Det pulserade kraftigt och jag kände hur min klitoris ryckte i takt till pulsen. 

Jag valde att inte inte sätta på mig kallingar utan drog bara på mig ett par mjukisar och gick mot kapellet. På vägen ditt skickade jag ett sms till henne. 

“Efter andakten går jag direkt till mitt rum. Du kan komma och knacka på när du vill.”

Fick inget svar så jag gick in i kapellet, hon satt redan där inne. Jag placerade mig bakom henne på golvet och lutade mig mot väggen. Hon märkte mig inte förens jag sträckte ut mitt ena ben. Hon la sin hand på min vad och strök handen över den. Det pirrade till i han där nere. 

Jag kunde inte fokusera på något annat än att snart skulle jag få njuta av henne. 

Så jag satt tyst och bara lyssnade. 

Efter andakten gick jag till mitt rum. Bäddade rent i sängen eftersom örngottet hade en stor fläck efter kvällens tidigare lek. 

Jag hann precis plocka fram nya kallingar innan det knackade  på dörren, det var hon. 

Jag drog snabbt in henne, kysste henne ömt rakt på munnen och tryckte upp henne mot väggen. 

Hon försökte kliva ur sina skor samtidigt som jag knäppte upp hennes prästskjorta. Vid det här laget kunde jag knäppa upp den utan att titta. Jag drog av den och knäppte upp hennes bh och lät den falla till golvet innan jag på nytt tryckte upp henne mot vägen och grabbade tag om hennes ena bröst samtidigt som jag kysste henne och frågade om hon var och okej och om hon ville fortsätta.

Hon nickade och fick fram ett "Victor nu tar du mig hårt och ger mig det jag velat ha sen imorse" 

Jag bara skrattade och släpper taget om hennes bröst. Drog ner dragkedjan på hennes kjol och lät den falla så hon kunde kliva ur den innan jag ledde henne mot sängen. Hon kröp ner och jag öppnade ryggsäcken och tog upp leksaken. Jag stod med ryggen mot henne så hon såg inget. Jag tog tag i den och vände mig om och visade henne vad jag har i min hand.

Hon lyfte på täcket och bad mig lägga mig ner intill henne. 

Utan att ens blinka så kröp jag ner intill henne, Hon var naken så när som på trosorna. 

Jag placerade leksaken på stolen bredvid sängen. Hon la sin arm runt mig så  vi låg ansikte mot ansikte. Sen kysser jag henne mjukt och såg henne i ögonen. Hon sträckte sig efter sin mobil och slog på en spellista. Våra blickar möts igen och vi börja smeka varandra. 

Hon fråga försiktigt om hon fick ta av mig min tröja. Jag nickade bara, jag hade min binder på under så jag kände mig trygg.

Jag la mig till rätta på sidan och kysste henne på munnen och vidare ner på halsen innan jag la ett lätt tryck på hennes vänstra axel som gjorde att hon la sig på rygg. Med min hand strök jag lätt över hennes kropp, först hennes mjuka fina kind, sen vidare ner längst med naken över nyckelbenet ner förbi hennes bröst utan att nudda dem. Med lätta kyssar letade jag mig vidare ner längs hennes halsen. Precis bakom örat viskade jag lågt hur vacker hon var och hur mycket jag längtat efter att ha henne nära. Samtidigt frågade jag henne om hon var okej och ville att jag fortsätter. Hon sa att det är okej och frågade samma sak. Jag fick bara ur mig ett mmmm. Min höger hand sökte sig längre ner, den stannar till vid hennes mage och gjorde små cirkelrörelser och kände hur hennes hand började treva sig ner mot mitt skrev. Jag hade kalsongerna på och hon smekte mig lätt utanpå. Jag stannade till vid hennes ena bröst med munnen,började suga och slicka försiktigt på hennes bröstvårta. Hon gnydde till och började skjuta fram sin höft som ett tecken "hallå skynda dig ner"  men jag ignorerade det och smekte hennes mage lite till innan jag överdrivet långsamt flyttade mig neråt. Hon började smeka mig  allt mer intensivt och jag drog ner kalsonger. Hon stannade till helt. 

Jag tog tag om hennes hand och la den  den mot min klitoris. Hon frågade om jag hade glidmedel. Jag böjde mig snabbt ner på golvet och gav henne tuben. Hon tog en klick i handen och jag grep om hennes hand och placerade den mellan mina ben. Hon smekte den ömt när hon märker att jag är lite spänd så stannade hon till och frågade om jag var okej vilket jag var jag är bara nervös. 

Hon kysste mig ömt och la nu min hand rakt på hennes vagina. Jag tappade helt fokus på vad hon gjorde och började smeka henne samtidigt som hon smekte mig allt mer skönare. Jag bad henne dra kappan fram och tillbaka över min klitoris och snart kom jag. När jag hade kommit tog jag bort hennes hand och bad henne att bara hålla om mig. Det var första gången någon tog på den lille där nere sen jag började min hormon behandling vilket var magisk. Jag fortsatte iallafall smeka henne men upplevde att trosorna var i vägen så jag tog mig los ur hennes armar som var runt mig och reste mig över henne och kysste henne åter igen från munnen hela vägen ner till troskanten. Jag satte mig på huk och började lirka av dem, de var helt nya jag skrattade och frågade om jag fick behålla dessa  då de var så sexiga.

 Gräddvita med svart spets av märket Victoria secret vilket jag märkte när jag såg lappen. Till min stora förvåning hade hon rakat av allt hår. Hon var lika len som en barnrumpa och jag strök lätt utanpå. Hon frågade.

- Tycker du inte om det?

- Jo men du vet att för mig spelar det ingen roll. Jag älskar att gå ner på dig ändå. 

'Sagt och gjort så flyttade hon sig lite högre upp i sängen och jag särade på hennes ben. Jag såg i skåran att hon redan var på bristningsgränsen då den blänkte. 

Jag la ena handen så jag kunde sära på hennes blygläppar och den andra upp längst hennes sida så jag precis snuddade vid hennes bröst. Jag tog ett djupt andetag, sträckte ut min tunga och började slicka henne precis i skåran. Då grabbade hon tag om min fria hand och la den över sitt bröst. Jag klämde och masserade hennes högra bröst men hennes händer höll ett fast tag om min vänster arm. Jag särade lite på hennes blygläppar och började retas med tunga upp och ner mellan hennes öppning hela vägen upp till hennes klitoris. Hon rörde sig lite otåligt som  hon brukade göra när hon hade bråttom, men det hade inte jag. Utan jag fortsatte att slicka henne och leka med tunga runt hennes klitoris. Jag testade att suga på hennes kappa och när jag lyckades få tag i hennes klitoris blev hon som vild. Jag förde in ett finger och började tryckande smeka hennes insida samtidigt. Sen jag växlade mellan att suga hennes klitoris till att leka ömt med tungspetsen på den. Jag förde in ytterligare ett finger och nu kunde hon inte vara tyst. Hon flämtade och stönade lågt om vart annat Jag visste att hon skulle kunna komma lite nu och sen hårdare med straplessen så jag gjorde det  jag visste att hon gillade så hon kom. Vilket inte tog så lång tid då hon redan var plaskvåt. 

Hon släppte min arm och motade bort mitt huvud från sin vagina. Hon flämtande fram:

- Kom, kom nära. 

Jag la mig intill henne och hon försökte få fram något jag inte förstod. Tystade henne med ett finger på hennes läppar och sa lugn jag är inte klar än. Jag reste på mig och greppade om straplessen. Gjorde som jag hade gjord tidigare, satte upp ena foten på stolen o förde in den lilla delen i mig. Gud så skönt det kändes. Tog ner benet och gick mot sängen. Hon var helt tyst men hon gick helt klart igång på den. Jag smekte den med min höger hand och frågade om hon ville känna på den. Hon ville mer än så. Hon ställde sig på huk på golvet och började suga av mig. Shit va det gjorde mig kåtare. Jag samlade ihop hennes långa hår som skymde hennes ivriga sugande och höll i det. 

Hon smekte sig själv lätt mellan benen. När hon kände sig klar puttade hon mig mot sängen o sa lägg dig på rygg. Jag la mig på rygg. Hon satte sig över mig och styrde den mot sin öppning. Hon gled sakta ner för den tills hon hade hela i sig. Då tryckte jag på knappen på fjärrkontrollen så det började vibrera. Hon red av min 'kuk" sakta  för att sedan öka takten till det den hon gillade bäst. Jag smekte hennes klitoris samtidigt. När jag kände den välbekanta känslan så tryckte jag ner henne i mot mig och vi rullade rund så jag var överst. Nu med särade ben satte jag den mot hennes öppning börjar sakta utforska vad som kändes nu. Jag blev förvånad då jag känner varje millimeter av henne, så jag tog hennes ben och la dem mot mina axlar vilket hon verkade gilla. jag var ganska försiktig men hon sa bara:

- Fortare, fortare, och sen, hårdare hårdare. 

Jag drog mig ur henne och fick henne att luta sig framåt med överkroppen och upp med rumpan i vädret. La den ena kudden som stöd vid hennes höfter, benen ihop sen jag letade jag mig in och tryckte in den snabbt och ökade även vibrationsläget till max för henne och tog henne hårt. Det riktigt plaskade om hennes vagina varje gång jag stötte henne i botten och min kropp slog mot hennes rumpa. Hon hade smugit ner sin ena hand o smekte sin klitoris febrilt. Så gjorde jag något jag aldrig gjort förut, jag masserar hennes rumpa allt hårdare tills jag inte kunde hålla mig längre. Jag smiskade till henne på hennes lena rumpa med en klar och tydlig handflata. Hon skrek bara rätt ut:

- Mer Victor mer. Jag har varit en stygg präst idag. 

Det fick mig att ta henne allt hårdare och snabbare. Jag var så nära nu och när hon kom rätt hårt innan mig började hon göra motjuck och jag kom också. Jag sjönk ner mjuk bredvid henne. Jag lät straplessen sitta kvar i mig. Så nu låg jag där med den i vädret och stans sexigaste präst dygvåt att saften från henne vagina. Flämtade låg jag så ett bra tag. Fick tunghäfta men hon var inte klar på långa vägar. När jag slumrade till lite lätt så märkte jag att hon börjat leka igen med mig och leksaken men nu var de det andra hålet som hon ville bli tagen i. 

Då stoppade jag henne och sa jag måste duscha ta din påse så går vi till duschen. Jag vet inte vad klockan var men det var sent. Vi tassade tyst  mot den gemensamma duschen som fanns i andra ändan av huset, jag hade fortfarande straplessen i. Det hade hon inte sätt så när hon slog på duschen och stod där och blundade klev jag fram till henne och vände henne om så hennes ansiktet var mot väggen. Jag tog tvålen och började tvätta av hennes kropp, varje millimeter skrubbade jag varsamt. 

När jag kom till hennes underliv så smekte jag det mjuk och tvålade in både det och hennes stjärt. Jag sköljde bort tvålen och vi stod där under strålarna tillsammans. Jag grep tag om glidmedelsflaskan som jag tagit med utan att hon märkt något. Jag tog lite glidmedel på mina två fingrar och börjar smeka hennes bakre öppning försiktigt. Märkte hur hon började slappna av allt mer,  jag njuter att att höra hennes stönande igen. Jag förde sakta in ett finger och lät henne vänja sig vid det sen ett till. När hon säger:

- Kan vi gå tillbaka och fortsätta i sängen?

Så svarade jag:

- Det behövs inte om du inte vill. 

- Jo jag vill, sa hon samtidigt som hon vände sig om och såg mig med straplessen redo att fortsätta.

 Hon vände sig om igen och stängde av vattnet och sa till mig att använda mycket glidmedel och var försiktig. 

Jag dränkte fullkomligt straplessen i glidmedel och la en stor klick vid hennes analöppning. 

Jag satte ollonet vid öppningen och lät henne trycka sig mot straplessen medan jag stod helt stilla. Jag hällde på mer glidmedel medan hon sakta tog sig längre och längre ner för den. Jag höll om hennes höfter och lät henne stanna till där hon kände att det behövdes jag strök henne lätt över ryggen och bara njöt av synen av hennes vackra kvinnokropp som är på väg att få hela min "kuk" strapless i sig igen. När hon kände att det är okej så sa hon börja röra dig ut och in så där skönt som du gjorde tidigare. Jag försökte och hon gillde det helt klart. För nu stönade hon rakt ut och det kom alla möjliga ord från hennes mun. Allt från" Ta mig knulla mig" "Ge mig vad jag tål" "Jag syndar" "Min kåta lilla korpojke" 

Vilket gjorde att jag smiskade ytterligare en gång, fast nu på vänster skinka. Jag försökte smeka henne samtidigt men det gick inte riktigt då hon redan var där med fingrarna och pullade sig hårt. Jag slog igång vibratorn för oss båda och jag kommer direkt men fortsätter bara. Nu ville jag bara höra henne stöna högt och be mig sluta knulla henne. Men det hände inte direkt utan jag fick order om att ta henne lite hårdare och snabbare samtidigt som hon nu både hårt och skoningslöst masserade sin egna g-punkt. Hon började skaka i benen vilket jag visste betydde att hon strax skulle komma väldigt hårt. Så jag ökade takten lite till och fick hennes att skrika rätt ut av vällust. Jag stannade till och drog mig ur. Tog bort  straplessen och masserade hennes g-punkt ytterligare en gång innan jag gav mig. Vi avslutade själva sexet och tvålade in varandra med varsamhet och bara stod där och höll om varandra i duschen. När jag kände mig klar så stängde jag av vattnet och svepte min handduk om mina höfter sen vände jag mig om och mötte  hennes blick. Jag bad henne sova kvar hos mig den natten. Ville bara hålla om henne en liten stund till.

Hon nickade och sa:

- Mm bara du ligger still. 

Jag vet att jag inte ligger still när jag sover men den natten gjorde jag det. För jag sov inget. Vi kröp ner tillsammans. Jag la mig på rygg hon halvt på mig. Jag höll om henne hela natten. Hon gjorde mig till den lyckligaste killen just där och då.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo