Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om Strapon.


Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någon gång efter jul tog jag tag i det hela och beställde en sele med tillhörande dildo. 

Nervöst skickade jag ett meddelande med bild på det jag beställt till Peter. Han blev nog lika nervös som jag. Strax efter att jag klickat iväg min beställning kom jag att prata om just strapon sex med en av mina norska följare. Han delade med sig av sin första upplevelse i det som sen blev en Norrbagges berättelse. När jag läste den pirrade det till och jag blev för första gången riktigt sugen på att prova min sele och verkligen knulla min man.

Leveransen från Kina dröjde och jag började prata om Stapon sex men mina Insta-män. Många av dem var redan frälsta, andra nyfikna och de delade flitigt med sig av sina erfarenheter och tips. När det äntligen såg ut som att den skulle komma, då fastnade den i tullen. Ytterligare väntan och så för drygt en vecka sen kom paketet. Vet inte om jag eller Peter var mest nervös. När dottern gått i säng skyndade vi oss att öppna paketet och plockade fram den svarta silikondildon och selen. Det kändes förbjudet och spännande och hunden fick tidernas snabbaste promenad. Inne i sovrummet hade Peter placerat sig ovanpå täcket och tittade nyfiket på mig när jag skulle få på mig selen. Den var inte super bekväm utan banden runt låren skar in lite men den satt stadigt. Hade tyckt att dildon såg rätt liten ut i paketet men när den stod rätt ut mellan mina ben såg den större ut. konstigt nog kände jag mig väldigt sexig med en löskuk som stod rakt ut.  Vi var båda rätt fnissiga och visste inte riktigt vad vi skulle göra. Men att Peter tände på att den pressade mot hans lår när jag smekte honom var helt tydligt. Och jag blir alltid kåt av att se hur jag kan kåta upp honom. Ja ni förstår att det var mycket sexuellenergi i sovrummet den kvällen. Till slut frågar Peter lite otåligt hur vi ska göra nu. Jag vet inte svarade jag och fnissade. Till saken hör att Peter sträckt låret den dagen så medan vi försökte hitta en ställning som funkade skrek han till då och då när det gjorde ont i benet. Och här kom problemet , vi hittade ingen ställning som han kände att han kunde slappna av i. Men den som ändå funkade bäst var när han låg på sidan och jag stod på knä bakom. Och ja det var jäkligt sexigt att vara den som styr. Men vi gav upp efter en stund och jag hängav mig till det bästa jag vet, att suga av honom. Och för att uttrycka mig milt kan vi säga att min tidigare behandling med dildon tydligen haft en viss inverkan för han kom i en häftig orgasm, som jag med glädje slickade i mig varje droppe av, medan han förtvivlat försökte låta bli att skrika ut sin njutning.

När även jag var härligt tillfredsställd pratade vi om upplevelsen och om hur vi skulle kunna göra istället. Då kom jag på det, jag har ju världens bästa följare så varför inte be dem om råd. Sagt och gjort jag slängde ut en fråga i storyn om någon var beredd att svara på lite frågor om sina erfarenheter av strapon-sex. Och som vanligt är ni fantastiskt generösa med era upplevelser och tips. 




Jag skickade iväg de här sju frågorna och fick så många bra svar. 
1. Namn
2. Ålder
3. Hur kom det sig att du provade pegging?
4. Vad tycker du om det? Vad är det som tänder dig?
5. Har du några tips och trix till en nybörjare?
6. Vilken ställning föredrar du och varför?
7 Vill du dela med dig av någon särskilt häftig upplevelse? 

1 Sara
2.41
3. Jag dejtade en kvinna under en tid. Vi fantiserade om det tillsammans och bestämde oss för att prova.
4. Jag tycker det är spännande, vi är båda bisexuella och tyckte det var så sexigt att bli ordentligt knullade av varandra samtidigt som hon var så ljuvligt feminin. Det blev en så sexig krock för oss.
4. Det är sexigt och vågat. Upplever det som  utlämnande på ett väldigt kittlande sätt.
5. Träna på att sätta fast den några gånger innan :)
6. Tycker om missionären för att det är sexigt att se varandra i ögonen. Men även doggystyle, på ett riktigt dirty sätt och släppa lös sitt inre djur 🔥
7. Första gången, jag såg min feminina skönhet sätta på sig den. Jag, fastbunden i en säng  på ett rustikt gammalt hotellrum. Känslan när hon sakta närmar sig. Leker. Gör mig galen och sen tar ett fast grepp om mina höfter och tränger in i mig. Så sakta. Hon släpper inte min blick. En euphorisk känsla.

1. Andy
2. 42 år
3. Jag är transexuell.  Prova allt minst en gång så man vet om man tycker om det eller inte.  Jag är också av en stark övertygelse att om jag vill ha analsex med någon så ska denna någon få ha det med mig.   Ge och ta liksom.  
4. Första gången va det lite krångligt och bångligt eftersom jag inte tänkt på ställningar som är bra eller mindre bra.  Men det som tänder mig i det är att man gör något tillsammans på ett ganska intimt och tillitsfullt sätt.  Det blir väldigt nära om du förstår hur jag menar då.  
5. Glidmedel,  mycket glidmedel och börja försiktigt.  Ett finger och så vidare.  Tänk dig ett ordentligt förspel.  Stressa inte och kommunicera med din partner.  
6. Jag föredrar att först rida,  då styr jag initialt och det passar mig, sen är det nog missionären som är bäst.  För ögonkontakten med min partner.  
7.  Min sambo och jag pratade om pegging för länge sedan och hon sa då att det där nog inte va något för henne.  Mest för att hon tyckte att det skulle kännas konstigt med selen som man använder sig av.
Men vad jag inte visste då var att hon letade reda på en dubbel variant..   så ena sidan hade hon i sig  vilket gav henne en ordentlig kuk. Denna satte hon i en kväll utan att jag visste om att hon hade den.  
Jag låg med ryggen mot henne och hon brukar ligga o små pilla lite på mig när vi skedar så det började hon göra.   
Jag brukar då trycka min rumpa mot henne och det gjorde jag denna gång med. Döm om min förvåning när jag kände ett hårt stånd där.   Jag vände mig om och sen började ett långt förspel med mycket kyssar och glidmedel.  Mycket smek innan vi båda va redo för första vår gemensamma första ridtur. Jag red henne och hon runkade mig tills vi båda kom. 
Det va grymt skönt för oss båda.

1. Fredrik
2. 35 år
3. Började med att jag använde fruns dildo i smyg och efter ett tag så förklara jag för frun att jag var nyfiken på de hela och ville att vi skulle utveckla det genom o köpa en strap. 
4. Jag älskar de, dock inte min fru. Är väldigt upphetsande att få bli tagen är en väldigt speciell njutning. 
5. Ett bra tips är att rida den som har strapen då får den som har strapen i sig mer kontroll och kan styra mer. 
6. Jag föredrar att rida. 
7. Första gången vi använde strapen så kom våran äldsta son till🤭


Jag heter Sofia och är 35 årig tvåbarns mamma som älskar allt med sex och ser på allt med väldigt öppet sinne, så pegging började med att vi experimenterade först med beröring och vi utökade det varje gång lite lite mer, ett finger, två, och fingrar i kombination med stimulering av ollon. Jag som den som "ger" älskar det, jag tycker verkligen om pegging då jag verkligen har övertag och kontrollen och kan se min partner njuta i det jag gör, det är väldigt utlämnande att ligga på rygg och ha en annan människa mellan sina ben, och att få vara den som är mellan benen och ger är otroligt hett mellan varven.

Men det va inte så enkelt för oss heller, då han aldrig ens blivit berörd där innan så va han osäker varje gång jag ens kom I närheten men fingrarna. Han sa en gång efter han duschat "Jag har funderat nu och de är inte min grej med fingrar där bak" 

Men av någon anledning så fortsatte jag och nyfiket vandra omkring med mina fingrar under akten och när jag märkte hur hans andning ändrades när jag kom  närmare området och hur han drog upp benen lite försiktigt så sa hans kroppsspråk något annat än nej, så vi pratade inte riktigt om de utan tog de för vad de va gång från gång. 

Tills en dag då han la fram en dildo, en nyinköpt gpunkts stav, vi provade den först på mig och han såg min reaktion av den och jag sa att jag kunde prova den på honom, för den skulle nog träffa rätt punkt på honom ganska precis. 
Han svarade inte med ord utan förde bara min hand med dildo i ner mot sig och vi provade.
De va en manlig njutning jag aldrig sett innan, och han hade aldrig känt något liknande.
Han kom tre gånger i rad, och han förklarade att han kom, men inte av stimulans av penis så han kunde fortsätta tills en riktigt penis-komma också skett 
Så han kom 4 gånger!!!!!!

Efter det kollade vi på en dildo som hade två delar, en för mig å en för honom, vi kollade på strapons och idag har vi flera alternativ att variera mellan.

Tips till nybörjare
Glid, glid och glid
Mycket glid och våga ta de långsamt och börja smått
Kanske en butplug eller en smal liten dildo 
Och låt leken ta tid, värm upp och gör varandra riktigt upphettsade och kåta 
Prata oxå om det, hur det känns för honom, för då de har prostatan lätt åtkomlig där så är det logiskt att de kan njuta och bli stimulerad där, de kan ta bort det där "smutsiga" över tanken på att ha en dildo i analen

Vi provar alla positioner, men vi tänker alltid på just att prostatan ska bli maximalt stimulerad och vi har oxå därför dildos med vinkel för olika ställningar så de ska trycka på prostatan

1. Jonas 
2. 39
3. Nyfikenheten och gärna testa så mycket som möjligt så länge man inte blir skadad eller får men för livet!
4. Situationen och lite rollspel samt det mystiska spänningen det lockar fram med lite "förbjudet".
5. Rejäl tvätt och kanske en "anal-dusch" sen lite olja. Använd gärna kulor kanske någon plugg. Viktigt med mycket glid och mycket tålamod. Gärna kroppsvarm  eller liknande med det som ska föras in då kroppen drar ihop sig av kyla! Finns även bra krämer/spray som är avslappnande! Testa gärna olika strapon är en djungel att hitta just vad som passar er!
6. Doggy är skön ibland då man även kan få några klappar i rumpan på samma gång. Även om sked eller på sidan kan vara härligt det är ju väldigt från gång till gång. Även om en ridtur kan vara spännande men den kräver mycket träning,ha en kudde under I början så man inte glider för långt ned.
7. När min partner tvinga mig att vara hennes bimbo där hon bestämde ställningar och hur mycket smek först  för att sen gå över till hårda tag som som sedan avslutades med att hon blev crazy o skrek att jag skulle ta henne. Sen spruta ned henne med satsen som kom ända upp i ansiktet fast vi kört missionären.

1 Helena
2 40+
3 Min man köpte en strap on utan sele, som man bara håller fast inuti fittan.
4 Det var en häftig upplevelse. Själva grejen att faktiskt knulla honom var oerhört eggande. En känsla av ombytta roller utan att det riktigt var något dom/sub över det.
5 Stressa inte, var försiktig och ta det långsamt, mjuka upp med glidmedel och fingrar, eller använd tex en mindre analplugg
6 Jag hade honom på rygg på sängen som är rätt hög och stod själv på golvet. Det var superhäftigt att ha full uppsikt över hans kropp och hans njutning. Jag kunde dessutom smeka hans kuk samtidigt.
1. Jenny
2. 32 år
3. Jag fick en eggande känsla när jag träffade en väninna som tidigare hade pratat om det. 
4. Det kändes bra, det var väldigt sensuellt. Men jag trodde samtidigt att jag skulle känna mig kåtare av det. Tände mycket på att min väninna gick igång på det.
5. Var försiktig och ta det lugnt. Ta lite pauser och smek varandra/stimulera gärna varandra även på andra delar av kroppen.
6. Bakifrån och liggandes över en kudde på magen.
7. Vi skulle leka med en dubbeldildo extra lång men det slutade att vi lekte med en strapon 
1. Hanna
2. 41 år
3. Det var på en swingersfest där ett par frågade om jag vill prova att knulla henne med strapon. Det var så upphetsande.
4. Ja det är nog det häftigaste jag varit med om med en kvinna.
5. Tips och Trix är som jag alltid säger. Låt lusten styra inget är för knasigt om båda samtycker, att ha galet sex tillsammans är både roligt och ljuvligt  💋
6. Jag kände mig otroligt porrig när jag knullade en kvinna och använde den takt jag själv gillar och talade om hur kåt hon gjorde mig . Hon gick igång på mina ord  sen låg hennes man precis bredvid och smekte mig och talade om hur kåt han blev. Alltså det var så porrigt och häftigt. Till slut sa hon fasen fortsätt så.... Jag kommer. Jag knullade henne mjukt och känslosamt och talade lite ditry.. precis som jag själv skulle gillat . Är inte förtjust i symaskinstakt. 


Jag fick in ett svar till från Victor som jag gjorde en intervju med om hur det funkade med sex för en transexuell man. Men när han delade sin bästa upplevelse var det en hel novell så det fick bli ett eget inlägg. Den vill ni inte missa.

Jag frågade även några stycken som inte provat vad de tänkte om att prova strapon-sex.

Hur tänker andra om det här med att leka med strapon?

Namn: Marcus 
Ålder: 42
Nej, inte nyfiken på strapon, känner att min egen utrustning funkar bättre. 
Och inte nyfiken på att bli testad på heller. Prövat ” the real deal ” men inget som föll mig i smaken el gav mersmak.


Peter 
43 år 
Jag är väldigt nyfiken på att prova på att någon kvinna använder en strapon på mig. 
Det som lockar är känslan av att känna sig utlämnad till någon. Tanken har alltid funnits i mitt huvud, iallafall sedan tonåren. 
Då var det tankar om någon äldre kvinna som liksom överraskade mig och band fast mig. 
Den fantasin finns kvar än, har inte haft modet att fråga.


Sara 49,
Ja jag är av den filosofin att saker bör provas minst en gång innan jag kan säga om det är Ngt jag gillar eller inte.  
Så visst med rätt person o rätt tidpunkt absolut hade varit fränt att få prova.


Namn: Tam
Ålder:  42
Är du sugen: Ja
Varför: Jag skulle gärna vilja bli påsatt av en tjej med strapon!
Jag kan vid tillfälle njuta väldigt av att få något i stjärten & det får gärna ”åka” in & ut. 🤭 
Sambon är med på att ”knulla” mig i stjärten med en dildo men hon känner sig inte bekväm med att ”jucka” något i mig, än….

Kommentarer

  1. Detta med pegging är nåt jag gått och tänkt på ett tag, undar vad mannen skulle säga 🤫

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St