Fortsätt till huvudinnehåll

Mina Insta-män

Nu har det snart gått ett år sen vi startade bloggen och den första instagramsida. Numera är jag inne på sida nummer fyra eftersom sex och relationer tydligen är något av det farligaste man kan skriva om. Det dröjde inte många dagar från det att jag startade vårt instagramkonto tills det började ramla in meddelanden från framför allt män. Till en början var det mest frågor om det var ok att skicka olika dicpics till mig, något jag alltid svarar ett artigt men tydligt NEJ på. 

Men allteftersom kontot växte och antar jag de som följde oss fick en bättre inblick i vilka vi var blev samtalen av en annan karaktär. Jag har fått frågor om runktips, lite roligt eftersom jag uppenbarligen saknar snopp. Jag har efter bästa förmåga gett relationstips till killar som undrar hur dom ska få frun att bli lika kåt som jag. (Vänta fem år tills de värsta småbarnsåren är över) Jag har tagit emot förtroenden om allt från otrohet, graviditeter och komma ut berättelser. Jag skrattade så jag grät när en följare hamnade på akuten efter lite för intensivt självhångel. Jag har velat gråta när jag fått ta emot förtroenden om sexuella övergrepp och psykisk ohälsa.

Sen har vi mina män.

Dessa fyra, fem män som har blivit kvar vecka efter vecka och som jag idag vet ganska mycket om och de om mig också för den delen.

Varför chattar jag med män om jag nu är så lycklig med min Peter?

Tror att det enklaste svaret är att det är roligt. Jag är en social och nyfiken person till min natur och det är roligt och härligt att få uppmärksamhet och göra nya bekantskaper. Att ha en diskussion om kärlek, relationer och absolut en hel del om sex med en annan man är spännande och utvecklande. 

Varför chattar jag  inte med kvinnor? Det gör jag och även de har blivit fler på sistone men de samtalen blir annorlunda och jag uppskattar nog de samtalen ännu mer då man kan prata sex utan att få till svar “nu blev jag hård”, men nu var det männen vi skulle prata om.

Pratar vi bara sex? Nej långt därifrån. Vi pratar om allt det som händer i livet, jobb, barn, semestrar, drömmar och mitt favoritämne MAT. Precis som man gör med andra människor man pratat länge med på sociala medier.

Vad har de här männen gemensamt?

Alla har ett förhållande med en kvinna de älskar högt. Tror att alla vid något tillfälle uttryckt att hon är mitt allt. Just det att de älskar sin partner så mycket ät nog en stor anledning att jag chattar med just dem. För även om de är nyfikna på den där kvinnan som fått dem kåta och hårda med sina noveller så är de lika lite som jag ute efter mer än en rolig och i bästa fall eggande chatt.

Är det fel av mig att chatta med en man som är upptagen?

Det finns det säkert de som tycker. Vet deras partner om att de chattar med mig? I fyra fall av fem vet hon det inte. Något jag kan tycka är lite synd, för som kvinna skulle jag bli lycklig över att min partner hyllade mig som dessa herrar gör med sina kvinnor. Men jag anser att alla får ta ansvar för sitt eget liv och jag är på intet sätt intresserad av att ha något annat än lite roligt chattande med dessa män. Så väljer de att inte berätta något är det deras beslut.

Tycker jag att det är upphetsande att chatta med de här männen? Nja jag kan inte säga att det gör mig kåt men det är spännande och visst pirrar det till när vi chattar. Som många av er nog redan vet tänder jag på ord och inte bilder. Så inte heller i de här sammanhanget vill jag ha bilder. Däremot kan jag tycka att det är häftigt att få höra hur mina ord har påverkat dem, vad i texten som var extra hett eller sexigt. 

Tycker jag att det är kul när samtalet är det rätta att skicka ett kort utdrag ur en kommande novell för att gör dem lite kåta och nyfikna? Ja det är en härlig egoboost att få bekräftelse på att jag faktiskt är bra på det här med ord och visst är det kittlande att ha makten över någon annans lust.

Vad säger Peter om det här? Han är noll svartsjuk, något som faktiskt störde mig lite under våra första år tillsammans, och för att det inte heller ska finnas något att vara svartsjuk på delar jag frikostigt med mig av alla mer eller mindre  snuskiga detaljer från mina chattar. 

För att ni ska få en bild av hur öppen vår relation är kopplade jag ihop min älskade binyfikna man med en annan man med liknande tankar så att de kunde chatta ihop. Så nu chattar både jag och Peter med honom. 

När jag beställde en Fleshlight till Peter inför vår lilla hotellutflykt fick jag flera väldigt bra och användbara tips från “mina” män.

Har även fått ett och annat sängtips som jag testat på Peter till hans stor tillfredsställelse.

Sen använder jag dem skamlöst som testpersoner för vilka frågor jag ska ta upp i mina frågepaneler. Är det ämne som jag haft i ett Heta samtal där det är något som är utanför mina och Peters erfarenheter ställer de här männen mer än gärna upp och förklarar. Som den gången jag behövde få koll på vilken ställning som funkade om man skulle dubbel penetrera en kvinna. Alltså hur fick man ihop det rent praktiskt och jag fick en väldigt pedagogisk förklaring. Eller vad nästa novell ska handla om, som den där jag fick i uppgift att ge huvudpersonen mitt utseende och personlighet. Den kan du förresten läsa här

Min Peter är min Nr 1 alla dagar i veckan och ingen annan kan ens komma nära att ta hans plats. Men trots det kommer jag så länge det är roligt fortsätta att chatta med roliga och intressanta människor oavsett kön och sexuell läggning. Och med tanke på temat på vår blogg och min Instagram sida kommer det högst troligt att handla rätt mycket om sex. Dessutom ser jag fram emot att få lära känna nya människor som är generösa med sina erfarenhet, nyfikna på det här med sex och har lätt till skratt. 

 

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St