Fortsätt till huvudinnehåll

En norrbagges berättelse del 2

Nu har jag ivrigt väntat på den andra delen från min trevliga norske vän, men han påstår att han haft mycket att göra. Jag tror nog att han velat hålla mig på halstret lite, tvinga mig att vänta. Oavsett var det med stor glädje jag vaknade upp och insåg att fortsättningen börjat droppa in i bland mina meddelanden. Jag kan glatt erkänna att hans direkta och lite mer råa språk får det att pirra till. Och med tanke på hur många meddelanden jag fick från er som läst första delen av En norrbagges berättelser är jag rätt övertygad om att den hade samma effekt på fler än mig. Även denna gång fick jag bilder från kvällen men de har jag lovat att behålla för mig själv så bilderna har ingenting med texten att göra den här gången.

“Anna och jag var inte ihop som ett par direkt. Vi var goda vänner och knullkompisar. Båda var med andra emellanåt men vi träffades ofta och trivdes i varandras sällskap, både med och utan sex. 

Vi satt hemma hos henne och drack lite vin och myste innan vi skulle ut och rumla runt i det lokala nattlivet. Det var i och för sig inte mycket att hänga i julgranen men man fick ju träffa en del kompisar så det var helt ok. 

Vi hamnar på den lokala krogen där det faktiskt är ganska bra med folk och stämningen är hög. Vi snackade med en massa folk medan ytterligare alkoholhaltiga varor slank ner i våra strupar utan att vi var fulla utan bara härligt salongsberusade. 

Anna lyckades till och med att få ut mig på dansgolvet vid ett par tillfällen. Det är en plats som jag absolut inte hör hemma på. Hade det funnits en tävling för ”bad taste dancing” så hade jag vunnit den utan tvekan. Detta trots att jag dansade så bra jag kunde. 

Dansgolvet är för de som inte har råd att hänga i baren var mitt motto. Och så att jag inte ville skada någon förstås….

Anna försökte återigen att få min kropp upp på dansgolvet men nu var det stopp för min del. 

- Jag blir så svettig, klagade jag. 

- Ok, jag klarar mig själv, fick jag till svar och så försvann hon ut i myllret av folk där ute som rörde sig i takt med den pulserande musiken (vilket jag inte har någon talang för att göra som du säkert redan förstått nu). 

Tiden gick och jag snackade med alla möjliga och omöjliga personer men kastade då och då en blick på Anna. Hon rörde sig fantastiskt graciöst där borta i vimlet. 

Efter en stund la jag märke till att hon hade dansat länge med en kille. Jag hade sett honom förut men jag kände honom inte.
Fortsättning. 
Han såg helt ok ut utseendemässigt. 
Rätt som det var böjde han sig fram mot henne och gav henne en kram som följdes av en kyss på halsen. Jag såg att hon tyckte om det och responderade med att ge honom en ordentlig kyss på munnen. Dom stod fastlåsta i varandra en god stund och jag märkte att jag faktiskt tyckte om att se henne med en annan än mig. Det pirrade mig. 
Ja ja. Då blir det att sova på soffan i natt tänkte jag och log för mig själv, glad på hennes vägnar.
 
Efter en stund kom dom bort till mig hand i hand. Anna gav mig en kram och strök mig över ryggen med handen. 
- Hälsa på Lars sa hon leende, och vi hälsade artigt. 


Vi snackade lite alla tre och han verkade som en trevlig kille. Även om vi bor i en liten håla, hade han gått på en annan skola och inte hållit på med idrott som jag, så våra vägar hade inte korsats tidigare även om jag, som sagt, hade sett honom tidigare.

Nu måste jag förklara en del om mig före jag fortsätter. Som du kanske har läst i förra delen av min historia så blev jag tagen i bakluckan av en tjej med en strapon och tyckte väldigt mycket om det. 
Det var otroligt sexigt och annorlunda från andra tidigare erfarenheter. Det hade skett flera gånger efteråt också med olika tjejer ( som också tände på det trots att dom inte trodde dom skulle göra det eller som tyckte det var ”äckligt” före dom testade att spänna på mig). 
Jag har idrottat en hel del med både hockey, fotboll osv så att vara i duschen med andra killar är jag van vid att vara. Dock har jag aldrig tänt på en kille sexuellt och tänkt att han vill jag ska ta mig......
Jag har absolut inga problem att säga att en kille är snygg men jag tänder inte. Sorry. 
Visst har det varit vissa binyfikna tankar ibland men inte mer än det. 
Har definitivt inget mot homosexuella utan tvärt om så har jag många vänner som är homo av båda kön. 
Bara så du vet lite var du har mig......
Efter en stund föreslog Anna att vi skulle dra hem till henne vilket vi gjorde. Hon gick i mitten och höll oss i var sin hand. 
Väl hemma hos henne satte vi oss i soffan med Anna mellan oss och snackade vidare medan en öl slank ner. Snacket kom snabbt in på sex och det det tog inte lång stund förrän hennes händer började att smeka oss på låren och fortsatte sitt trevande norrut medan hon såg växelvis på oss. Lars och jag såg på varandra och log, båda var nog ganska säkra på vad som skulle komma att ske. 
Man kunde snart se att det blev en bula på både hans och mina byxor medan Annas hand mer och mer konserterade sig om att behandla just  den regionen av våra kroppar.

Det dröjde inte länge förrän jag hade full erektion som sprängde i mina jeans. Anna märkte givetvis detta och snabbt öppnade hon knapparna i mina byxor och tog ut härligheten. Hon böjde sig raskt ner och började suga febrilt. 

Lars såg lite förvånad ut men log då Anna bytte position så att hon låg på magen och sög mig medan hon hade fötterna i hans skrev, ivrigt masserande hans pick som bultade i hans byxor. 

Han smekte hennes fötter och böjde hennes ben och började kyssa hennes fot på undersidan innan han gick vidare till hålfoten och så vidare till hennes tår. Detta är en bild jag har kvar i mitt huvud än idag och som fortfarande gör mig otroligt kåt. 

Hans behandling av hennes fötter med kyssar, nafs och slickande och det var otroligt sensuellt att se på. Detta kunde han, det var det inget snack om. 

Anna stönade skönt av vällust och den gav även utslag i ännu ivrigare sugning av min pick.Lars hand började leta sig upp in under Annas klänning och snart kom en spetstrosa flygande. Hans hand var snabbt tillbaka på plats där den hade suttit och jag hörde ett plaskande ljud när han fingrade henne snabbare och snabbare ända tills Anna plötsligt kastade sig upp som en katt som har fått ett spann vatten på sig. 
- Kom nu för fan. Vi fortsätter i sängen. Det är skönare där, sa hon. 
Vi var inte nödbedda så vi var snabbt på plats. 
Hon började att klä av Lars medan hon erotiskt kysste hans kropp allt eftersom den kom fram från sitt gömsle under kläderna. 
Han hade en riktigt fin kropp. Lagom muskulös med många tatueringar (som jag tycker om). Det var faktiskt till och med så att jag tänkte wow när han var naken. Fin pick hade han också, så för en gång skull (om inte första) så blev jag lite tänd på en kille.

Troligen bidrog hans sensuella behandling av hennes fötter, hans fina kropp, den sensuella stämningen och min kåthet till att jag tände på honom. När vi alla var avskalade helt ner till Adam och Evas dräkt vrängde Lars runt på Annas ben och gled in mellan dom. Han tog sin hårda kuk i handen och förde den upp till hennes våta mus och tryckte till. 

Den gled helt in till roten utan problem. Den musen var helt klart väloljad av kåtsaft. 
Han stånkade på som ett ånglok med hårda och fasta juck. Dunk dunk dunk. Annas kropp rörde sig i samma takt medan hon fortsatte att suga av mig. Fy fan vad detta var sexigt att se på. Helt underbart!
Jag kunde inte hålla fingrarna från fatet så jag började smeka hennes fitta samtidigt som han dunkade vidare och klämde min hand mellan sin kropp och hennes mus gång på gång på gång. Det var nästan som jag smekte honom också vilket gjorde mig ändå kåtare. Plötsligt utbröt Anna:
- Nu har ni ju fått kåta upp er på mig men tänk  om ni skulle göra något med varandra. 
Jag fattade först inte vad hon menade utan utbröt:
- Vad menar du ?
- Jag vill se er två med varandra. Har aldrig varit tillsamman med två killar som håller på med varandra förut och jag vet ju att du gillar att bli tagen med en strap så vore det inte hett med en annan kille ? Vågar du eller fegar du ut ?
Innan jag ens hann värdera erbjudandet formligen dök Lars fram och ner på min kuk som nyss varit i Annas mun och började att suga på den. 
Jag ska erkänna att jag blev lite paralyserad först men jag har alltid varit av den uppfattningen att man ska prova det man kan och så hellre ångra än att ångra för att man inte testade. 
Hans tunga slingrade sig runt mitt ollon som om det hade varit toppen av en piggelin en varm sommardag. Det var gudomlig skönt. 
Han började så att suga mig djupare och djupare, helt ner till roten. 
- Fan han är ju bättre än dig, sa jag till Anna som bröt ut i ett asgarv.

Medan han fortsatte sin verksamhet med min kuk berättade Anna att hon ju visste om mina strap eskapader eftersom hon var en av de som hade knullat mig med en. Hon kände Lars och visste att han var bi och säkert skulle vara med på noterna. Hon hade föreslagit detta scenariot för honom på dansgolvet och han hade studerat mig och sagt att han givetvis var med på det. Han hade tydligen spanat in mig tidigare men slagit det ifrån sig eftersom han ansåg mig som ärkehetro. 

Anna gled över lite åt sidan så att Lars skulle komma till bättre. Nu var det bara han som jobbade medan Anna och jag njöt för fullt. Att se honom fortsätta knulla henne för fullt medan han sög mig sprängde många gränser för mig och jag var nära att komma i hans mun men klarade att hålla igen. Jag ville ha mer och kunde inte komma än.

- Vill du inte känna på hur det känns att få en riktig kuk upp i bakluckan istället för en strap, frågade Anna med en bestämd min. 
Detta var ingen fråga till mig utan ett kommando till Lars. 
Anna gled undan helt och jag blev ner kastad på sängen på magen medan Lars särade på mina ben med ett bestämt handlag. Han tog tag i mina höftben och drog dom fast mot sig. Jag blev stående i doggy position och han la sin kuk intill mitt brunöga och började försiktigt pressa på. Jag visste ju att en strap var skönast att få i sig med glidmedel så jag var faktiskt lite rädd för att det skulle göra ont men Lars tog det försiktigt så det gick förvånansvärt bra och gjorde inte ont alls. Han körde staken in i mig längre och längre och snart var han igång att knulla mig i samma takt som han hade knullat Anna för en stund sedan. 
Anna hade nu tagit tag i mobilen och stod och tog bilder. 
- Jag vet att du vill ha ett minne av detta, log hon medan jag njöt i fulla drag.
Jag fick samma känsla som när jag förlorade oskulden i röven av en strap, nämligen att jag blev sur på mig själv för att inte ha testat detta tidigare. För jag hade haft chansen att göra det med flera av mina homosexuella och bi vänner. 
Anna sträckte fram handen och tog tag i min kuk och började att mjölka den i samma takt som Lars  pumpade in sin kuk i mig. Det var en fantastisk upplevelse. Jag har inte ord för att beskriva det. 

Plötsligt slog en tanke ner som en blixt i huvudet på mig. Tänk om han kommer i röven på mig. Allt detta hade gått så fort att vi inte hade fått på någon kondom så nu blev jag rädd. Fan detta var inte så smart. Förbannade fylleknull. Dessa tankar förträngda jag dock snabbt med argumentet att nu var det för sent i alla fall, sen var det ju så förbannat skönt. Jag fick ångra mig senare. 

Lars började stöna mer och mer medan hans juck blev hårdare och hårdare. Han hade inte långt kvar nu.

Anna runkade mig fortare och fortare och så kände jag att Lars tog ett skithårt tag i mina skinkor med ett fast grepp och klämde till för fullt. Han tog några juck till samtidigt som han gav mig några ordentliga pisk på skinkan. Det sved som fan men samtidigt var det så skönt att jag bara vrålade av vällust. Han tog tag i mina höftben samtidigt som han körde in varje millimeter av sin styva kuk in i mig och det gick för honom och han klämde till som en evigt varande kramp. Jag känner hans varma sats inne i mig och det blir för mycket för mig så jag kommer i en underbar orgasm rakt ut på Annas lakan och med en liknande kramp som den Lars försökte  att återhämta sig från. 

Han började sakta dra sig ur mig men det han fick inte. Jag tog tag i baksidan på hans lår och tryckte in honom igen medan jag beordrade honom att vara kvar i mig. 

Sakta gled jag helt ner på magen med hans pick fortfarande i mig. Jag ville suga på karamellen så länge som möjligt. 

Jag hade ingen aning om att det kunde vara så här att bli knullad av en kille. Detta var första gången men absolut inte den sista. Jag kände hans tidigare så styva kuk kämpa för att behålla sin storhet men den måste vika sig för naturens lagar och sakta kände jag att den blev mindre och slappare tills den sakta gled ur mig. 

Utmattade föll vi samman alla tre och bara log åt min brutna oskuld. 
Alla var vi eniga om att det hade varit otroligt skönt och sexigt. 
Efter att ha återhämtat oss så blev det en gemensam dusch och en fortsättning på det som skulle bli en lång och sexig natt med ändå fler barriärer som blev brutna men det är en annan story <3
Vad är så moralen i denna story. 
Våga ta chansen och våga prova. Det är inte säkert att du tycker om det för det gör helt klart inte alla men det är ju klarlagt att anal leksaker är det som det säljs mest av när det gäller leksaker nu. Då är det en naturlig förlängning att prova strap eller en killes pick. Ångrar du dig så är det ju inte hela världen, du kommer över det. Ångrar du dig inte kommer du att ha massor av sköna stunder. 

Ja detta var första gången en kille fick ta mig men var det den sista ? Nej garanterat inte. 
Har jag blivit bög ? Nej. I en kvinnas sköte är helt klart där jag trivs bäst. 
Tänder jag på killar ? Nej. I utgångspunkt fortfarande inte men med rätt person vid rätt tid så kan allt ske utan att jag är rädd för det. 
Lägg bort homofobin och utforska mer är min uppmaning. Det gäller även till kvinnor som inte har provar att leka analt. 
Lycka till och kör på <3”

Tack underbara du för att du så generöst delade med dig av hur du vågat utforska din sexualitet. Jag längtar efter att få leka med straponen som jag beställt som en liten present till maken. Om jag är nervös? Massor, men efter att ha fått ta del av dina upplevelser är jag mer förväntansfull än nervös. 

Har du en historia du vill dela med dig av är du välkommen att kontakta med på @karolinas_hetastunder på Instagram eller på hetastundersman@gmail.com


Kommentarer

  1. Novellen är sexig, upphetsande o lite "förbjuden"....å så bra.

    Lockar inte att ha sex med en man (är själv av det manliga könet) men att novellen får en att ändå bli pirrig av känslan M+M...måste anses vara ett bra betyg. Och så plus till de sexiga bilderna du tog med ��

    SvaraRadera
  2. Åh spännande /Donna

    SvaraRadera
    Svar
    1. Grym story med ett grymt avslut, helt rätt, om man inte vågar prova så kan man juh aldrig få reda på om man gillart eller inte. Tittar ofta på sånna filmer med två killar åh en tjej. Tack för del 2 kram på er. ❤️

      Radera
  3. Man blir ju sugen själv att förverkliga dessa tankar man haft !!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo