Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om tjejsnack

 

Många gånger sen vi startade bloggen har jag saknat att ha en tjejkompis att dela allt jag får uppleva här. Ni vet någon att fnissa med över konstiga människor som skickar udda önskemål. Eller någon att skryta för när en intervju känts extra bra eller viktig. Eller bara dela tankar med om allt som kommer upp när man tänker så mycket på sex och relationer som jag gör.

Efter nästan ett år på Instagram har jag hunnit skaffa mig en lite tightare relation med några följare. Nästan alla är män, vi har roliga samtal om sex men också om livet i stort det är en skön mix mellan skämt och allvar. Det har funnits några kvinnor också i DM listan men de flesta har jag bara haft korta samtal med om den senaste bilden i våra flöden. Men strax före jul dök Helena upp i mitt flöde, en kvinna på strax över 50. Gift, tre barn och två katter boende i samma del av Sverige som jag. 

Eftersom mitt konto stängts ner minns jag inte exakt hur vår vänskap började men jag tror att den tog sin början i ett samtal kring mitt nyårslöfte att besöka en nakenstrand under 2021. Helena som är en inbiten nakenbadare har hejat på och kommit med tips om stränder. Förklarat varför jag bör satsa på de mer busiga swingers stränderna och det har inget med sex att göra utan helt enkelt för att människorna där var gladare och mer öppna.

Ni som följt mig på Instagram har nog inte missat att jag kämpar med min självkänsla och svårigheten att acceptera och vara stolt över min kropp. När Helena berättade att hennes beslut att börja nakenbada hade stärkt hennes självkänsla och gjort henne så mycket mer tillfreds med sin kropp tändes ett hopp i mig. Tänk om det kan vara så enkelt? Så nu vill jag ha sommar - NU!

Det här är också kvinnan som när mitt konto stängs ner hör av sig och beklagar och undrar om det var

den sista bilden på kvinnan som låg i en soffa med ena handen över bröstet och den andra över skötet som blev för mycket för Instagram. Men lätt ironi konstaterar jag att det är väl otroligt typiskt i så fall att när jag äntligen vågar lägga ut en bild på mig själv stänger Instagram ner hela kontot. Varpå hon blixtsnabbt svara, Var det du? Och var skulle du vara tjock någonstans, du ser ju fullkomligt normal ut. 

Undrar om hon förstod hur mycket den spontana kommentaren betydde för mig?

Med tanke på min sida blev ju sex snabbt ett samtalsämne och det var något väldigt befriande och roligt att få prata sex med en kvinna utan fina omskrivningar utan mer rakt på sak. Att faktiskt kunna säga rakt ut att jag älskar att suga av min man samtidigt som hon berättar att hon älskar hårda erigerade kukar. Vi har båda en förkärlek för att smita till oss sex mitt på dagen hon med en kåtsiesta och jag med ett smyghångel. Båda har vi tonårsbarn som är självständiga men ändå kräver rätt mycket och som omedvetet lägger hinder i vägen för spontansex i solen och annat roligt. 

En annan sak vi har gemensamt är hur hett vi tycker det är att onanera framför våra män. Ja ni hör det finns inte många spärrar i vårt samtal. När jag fått extra heta berättelser från mina följare har jag delat dem med henne.

Så  något var det som gjorde att vi  klickade vi direkt och som ni förstått blev våra samtal snart väldigt personliga. För jag vet inte hur många människor du har känt i ett par dagar som du brukar fråga:
‘”Hör ni också till gruppen som brukar ha sex med flera?” Men det gjorde jag, skyller på att bloggen och sidan har gjort mig lite skadad.
Hon svarade i alla fall utan omsvep att jo det brukade de. 
Eller de brukade träffa andra par sk friends with benefits. Min nyfikenhet var väckt och jag började fråga mer. Det är ju något både spännande och skrämmande med swingerslivet som gör att jag vill veta mer även om steget dit känns rätt långt.
Snart haglade frågorna ur mig, hade de träffat andra par länge och hur hade de börjat? Ja ni förstår mina spärrar var som vanligt satt ur spel.
Helena svarade tålmodigt på mina frågor och jag kände mig som att jag var 15 år och på övernattning hos min äldre och betydligt mer erfarna kusin. Jag väntade med lätt rosiga kinder och stor spänning på hennes svar.

Hon berättade att det hela hade börjat för ungefär fem år sen. Hon och hennes man hade börjat prata om att träffa en extra kvinna för en trekant. Hur det nu var blev det ingen extra kvinna utan istället blev det lite spontant en extra man som gjorde dem sällskap och inte vilken man som helst utan makens barndomskompis. Det hade gett rejält med mersmak så de hade fortsatt att utforska den världen.

Gah där blir ju jag lite obekväm, en barndomsvän. Hur blir det sen, blir inte det jobbigt? frågade jag. Jo erkände Helena det hade blivit lite jobbigt när kompisen blev lite väl förtjust i henne, det hade ju inte varit planen. Såg framför mig spända middagar men när jag frågade om de umgicks idag blev svaret nej men inte på grund av sexet utan av helt andra orsaker. 

Sen berättade hon vidare att de hade även haft sex med ett annat par som de umgåtts med länge, alltså innan de börjat ha sex med flera, och som de fortfarande umgicks med.
Första gången låg jag helt påklädd (hade mens) bakom och såg på medan min man knullade henne bakifrån, det var så vansinnigt sexigt. Vi skulle sov kvar hemma hos dem i deras källare och vi sov inte på hela natten. Helt uppfyllda och dyngkåta. Från våning ovanför hörde vi hur de andra paret knullade som besatta troligen med samma galna energi som vi hade.
Hmmm kommer på nu att jag aldrig frågade vad hennes man gjorde under tiden, var han också med och lekte? Måste nog fråga det.

När jag undrar var de träffat andra par berättar hon att de träffats på BC men att de numera umgås mest med “gamla bekanta” och inte har något konto kvar på BC.

En lördag berättar Helena att de ska träffa ett nytt par. Men eftersom det är en galen tid med en pandemi vi lever i har de bestämt att inte ha sex tillsammans utan i varsitt rum med dörren öppen så de kan se varandra. Innan ni går i taket och beskyller dem för att vara oansvariga kan jag berätta att de alla fyra hade antikroppar. 

Tanken på att boka in en middag med sex med andra par är både upphetsande, läskig och lite märklig i min värld. Jag vet ju hur pirrigt och upphetsande det kan vara att chatta och planera  med Peter och jag tänker att känslan måste vara dubbelt så pirrig när man planerar för fyra istället för två. Att utbyta tankar och erfarenheter, bygga upp stämningen  och förväntningarna. Hur kåtheten byggs upp under tiden både mellan paren men också mellan Helena och hennes man. Den energin som uppstår när man tillsammans längtar efter något och delar en hemlighet.

Helena bekräftar mina tankar och erkänner att hon brukar vara galet kåt redan i bilen på väg till mötet.

Den här lördagen ska de ses för middag hemma hos det andra paret och Helena och jag bestämmer oss

för att höras dagen därpå och hon lovar att berätta alla detaljer.

Måste ju erkänna att jag var väldigt nyfiken på hur det gått. På söndag morgon kom ett meddelande om att det varit wow. 

Jag var ute på min hundpromenad och svarar att jag vill höra allt bara jag kommer hem. Med lite piggare ben än innan skyndade jag på stegen hemåt.

Placerade i soffan frågar jag hur det gått.
Lika ärlig och rakt på sak som vanligt svarade hon.
Fantastiskt! Fick en så kraftig orgasm att jag blev helt utslagen. Följt av- Jag bjöd på en onanishow.
Wow det låter ju onekligen som början på en riktigt bra kväll.
Men min hjärna som måste förstå och organisera saker behöver svar.
Var var ni då?
Helena undrar nog om jag är lätt senil eller bara väldigt förvirrad för hon svarar tålmodigt. Hemma hos dem.
Jo så långt var jag med, var mer inne på var eftersom ni höll till i varsitt rum förklarar jag.
Nu kommer det en skrattande emoji följt av nja det gick väl kanske inte så bra med det där att inte ha sex ihop.
När jag frågar om paret de träffade berättar hon att det var ett betydligt yngre par strax över 30. Och dom ville ha sex med oss, lägger hon till med en glad smiles.
Det som är så skönt är att  jag känner verkligen att jag kan fråga vad som helst utan att Helena dömer mig och får mig att känna mig dum, oerfaren eller korkad.
Så jag frågar det där som jag verkligen tycker verkar svårt. Hur går man från middag och småprat till sex? 
Åh det finns massor av sätt säger Helena. Man kan gå förbi och stryka mannen över nacken, berätta hur läcker han är. Det brukar vara min grej men igår vågade jag inte, blev blyg är de var så unga. 
Det känns så skönt att den här kvinnan som jag tycker är super häftig berättar att hon också blir blyg. 
Just den här kvällen hade i alla fall inletts med en massagepistol och en wand. Den andra kvinnan hade satt på Helena en ögonbindel innan hon började använda massagepistolen på Helenas rygg och rumpa för att sen gå över till lite mer intim behandlning med wanden.
Övriga detaljer från kvällen låter jag Helena behålla för sig själv. Men när jag frågar vad som är bäst svarar hon utan en sekunds tvekan. Energin och stämningen mellan mig och min man. Vi hade helt fantastiskt sex när vi kom hem.

Det tycker jag är så fint att trots deras sex med andra är fortfarande det bästa med kvällen att komma hem och njuta det som finns mellan de två. När vi hördes några timmar senare berättar hon att de hunnit med en kåtsiesta och ännu en fantastiskt orgasm så jag gissar att de fortfarande är kvar i sin sexbubbla.

Vill bara avsluta det här samtalet med ett innerligt tack till dig Helena! Av alla härliga och roliga människor som jag mött här på Heta stunder är nog du den jag ser mest fram emot att träffa i verkligheten, alla ni trevliga män får ursäkta men vad gör man inte för ett riktigt bra tjejsnack.


Kommentarer

  1. Så underbart att ha en vän att kunna prata så öppet om sex. Även om jag o min sambo är väldigt öppna med varandra så saknar man ibland en nära vän att utbyta samtal med.

    Tack för en bra blogg ��

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!
      Ja det har verkligen varit både roligt och givande att få en vän att prata så öppet och rakt med och inte bara om sex utan om livet i stort.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St