Fortsätt till huvudinnehåll

En norrbagges berättelse

Jag fick ett meddelande från en av mina norska följare. Det handlade om varför det var mer accepterat för både kvinnor och män att fantisera om två tjejer medan det fortfarande är väldigt tabubelagt att tända på att två män har sex. Jag svarade som jag brukar att jag tror att det är mycket vanligare än man tror men att framför allt män inte vill erkänna det av rädsla för att bli sedda som bögar. Homofobin är fortfarande väldigt stark. Eftersom Peter är binyfiken är det här något vi pratat rätt mycket om. 
Mannen på andra sidan blev nyfiken och vi chattade vidare. Efter en stund frågade han om jag ville ta del av två olika historier om hur han hade utforskat det här med analsex. Självklart svarade jag ja och under ett par dagar fick jag bitvis ta del av hans historia. När vi kommit en bit in i historien började jag fundera på om det bara var en önskedröm, men den var ju absolut het så det gjorde väl inget. Då började han bifoga bilder, bilder som jag fått lov att dela med er. Håll till godo 😉

Del 1

 "Jag var på besök hos en tjej som jag hade varit ihop med när jag var ca 17. Hon var 3 år yngre vill jag minnas. Vi hade kopplat ihop oss via Facebook och chattat en hel del under en ganska lång period. Givetvis hade vi kommit in på sex som samtalsämne och vi hade kåtat upp varandra rejält med våra erfarenheter, drömmar och önskemål. Jag skulle åka ner till hennes trakter på jobb och vi bestämde oss för att träffas och så blev det. Det var härligt att se henne igen och efter en god och lång kram med medföljande kyss var isen bruten. Hon serverade smörgåstårta och vin och vi satt och småpratade en god stund innan hon plötsligt sa:
- NU är jag så kåt att jag måste få din kuk i mig för jag står inte ut att vänta längre. 
Responsen fick hon direkt. Hade ju suttit med ståpick så länge att den hade börjat bli sliten redan. Jag gick runt bordet till henne och lyfte upp hennes hår och kysste henne ömt i nacken. 
- Du får lugna dig kvinna, nu ska det njutas länge, svarade jag medan jag la henne på bordet.

Efter att ha skjutit undan tallrikarna och allt annat. Sakta började jag smeka av henne kläderna till hennes välvilliga stön. När jag kom till hennes trosa så var de så blöta att den nästan gick att vrida ur. dem. Inget snack om att hon var kåt inte. Jag böjde mig ner och kysste henne över hela kroppen. Sakta och ofta slickande jag. Tror inte jag missade många centimeter av hennes skinn men höll mig några millimeter från hennes mus. Hon skulle få pinas lite till. Jag lyfte upp hennes ben, kysste och slickade det hela vägen upp till hennes fot. Nagellacken var perfekt och nygjort kommer jag ihåg. Ferrari röd med ett svart hjärta på stortånageln. Jag kysste hennes hålfot och började suga på hennes tår och stönandet ökade både i volym och takt. 

Hon kunde inte vänta längre utan började smeka sig själv. Hennes hand gick fortare och fortare och det plaskade gott i hennes fittsafter. Det gick inte många sekunder förrän hon kom i en härlig sprut orgasm ut över hela mig och köket innan hon föll tillbaka ner på bordet efter att ha spänt upp kroppen som en pilbåge när hon kom. Hon låg och ryckte i hela kroppen och log till mig och sa:
- Du ger mig DEN orgasmen och du har inte ens knullat mig än. Hur fan ska detta sluta?
Vi bestämde oss för att fortsätta på sovrummet och på den korta vägen dit smekte hon av mig min tröja och knäppte upp mina byxor som föll till golvet. Hon såg leende på mig och sa:
- Jasså. Du kör fortfarande commando. 
- Oja svarade jag. Det vet du att jag nästan alltid gör. Minst möjligt med kläder på är ju det samma som mindre att behöva att ta av.
Vi log båda två av detta faktum som vi var eniga i. Jag kom gott ihåg att hon också tyckte om att gå runt naken så o ofta som möjligt, precis som jag gör.

Hon såg ner på min styva kuk och sa att nu var det dags för den att få bli ompysslad. Hon kastade mig ner på sängen och tog min pick i sin hand. Hon smekte den ömt som om den var var ömtålig och extremt värdefull. Hon böjde sig ner och kysste den sakta medan hon såg upp på mig med sina cockerspaniel ögon. Jag var så kåt att jag höll på att spruta henne i ansiktet redan nu och måste kämpa för att hålla igen satsen. Hon lät tungan cirkla runt ollonet och fram och tillbaka längst kukskaftet före hon började att suga mig. Först lugnt och sansat för att sedan öka takten mer och mer. Hon var helt vild. Detta tyckte hon helt klart om att göra och jag klagade inte precis.
Jag märkte att hon sträckte sig efter något men såg inte efter vad. Jag tänkte inte något på det för jag var upptagen att njuta i fulla drag. Hon smekte min pung fram och tillbaka medan hon sög febrilt. Hon drog handen bak till mitt anus och lät ett par fingrar leka runt hålet. Detta konfunderade mig en del för jag hade aldrig varit med om detta eller haft något uppe i det hålet förr. Det var Exit only som gällde för mig.
Vi hade chattat om analsex osv samman men inget mer än det.
Nu förstod jag vad hon hade gjort. Hon hade funnit fram en flaska glidmedel och smort in sin Hand och fingrarna.
Sakta började hon att massera hålet samtidigt som hon började att pressa sig in i mig medan hon fortfarande sög som besatt. Jag måste erkänna att jag var skeptisk men jag är av den typen som tycker om att testa nya saker så jag lät henne fortsätta, spänd på var detta skulle sluta.

Hennes finger gled längre och längre in i mig, Faaaan vad skönt det var. Jag började bli förbannad på mig själv för att inte ha provat detta tidigare. Det var ju helt underbart.

Hennes finger böjde sig och hon började att  massera prostatan.
Nu klarade jag inte att hålla tillbaka längre utan släppte loss en kaskad av sats i hennes mun. Det verkade som att det aldrig tog slut utan det kom bara mer och mer samtidigt som orgasmen aldrig verkade ta slut. Det var helt fantastiskt och underbart. Bästa orgasmen ever utan tvivel.
Hon svalde min sats, slickade sig om munnen och sög i sig de sista dropparna som låg kvar på min kuk. Hon log igen och sa:
- Det verkar som att du tyckte om det.
Vilket jag svarade:
- JAAAAAAA till. Du har just tagit en oskuld, är du klar över det.
Hon skrattade och sa att hon hade mer planer för mig. Hon hade haft god tid att planera inför mitt besök och nu skulle hon tydligen få genomföra sina fantasier med mig som försökskanin.
Med skräckblandad förtjusning såg jag fram till fortsättningen. Vad hade hon för planer ?????


Hon gick bort till garderoben och tog fram något som jag inte såg vad det var.
Hon kom tillbaka till sängen och sa till mig att blunda. 
- Ta fram handen och känn om du kan gissa vad detta är, sa hon.
 Jag gjorde som hon befallde mig att göra. Jag kände ett slags band..... något runt och långt... vänta nu,...... en dildo ????
Hon skrattade högt.
- En strapon, sa hon. Jag vill knulla dig. Vågar du?
- Hmmmmmmm. Detta är totalt trampad mark för mig, sa jag, men va fan man lever bara en gång så kör på. 
- Hur har du kommit på denna idén?  frågade jag.
- Du vet ju att jag var ihop med en tjej ett tag. Fantastiskt sex och hennes underbara tunga som gjorde mirakel i min mus men jag saknade att få något i mig. Jag behövde kuk men jag var så trött på killar då att jag bara ville ha kuken och inte killen. Vi köpte därför en strapon som vi knullade varandra med. Det gav hela förhållandet en ny dimension. Vi var lite fega i början och tog den bara i musen men så började vi leka med bakluckan och vi älskade det båda två. En leksak i musen samtidigt som hon tog mig bak var helt super.
Jag tänkte att nu när du kommer så vill jag prova hur det är att knulla en kille och jag måste erkänna att jag inte trodde att du skulle balla ur och säga nej till det.
- Du känner mig allt för gott du min vän, svarade jag leende.
Hon började att ta på sig selen och jag blev så eggad att kuken började stå i givakt igen.
-Ha ha. Ser ut som att du ser fram till detta ja, sa hon och blinkade åt mig. 

Jag måste erkänna att det var skit sexigt att se henna dra på sig den samtidigt som jag var nervös för det som skulle ske. Åh va fan. Är det inte skönt får hon bara sluta så det är ju inte mer med det tänkte jag samtidigt som min kuk växte sig större och större.
Jag tänkte att fan detta vill jag ha ett minne av så jag frågade om jag fick fota henne. 
- Givetvis, sa hon. Jag ska ju knulla dig så det vill jag ha bild av också. Kör på som du själv sa.

Hon satte sig mellan mina ben och tog fram en flaska med ”Anal lube” som hon började att smörja in mig med. Picken, strapon och så började hennes varma händer smeka sig baköver. Hennes fingrar rörde sig magiskt runt hålet medan hennes strapon stod styv och klar till action. Min puls var helt klart högre nu. Vad fan hade jag gett mig in på denna gången ?
Försiktigt körde hon in ett finger i min röv. Lirkade det runt i hålet sakta och utforskande. Hon körde det längre och längre in innan hon drog det ut igen.
Hon pressade på igen, denna gången med två fingrar. Dom slank ganska lätt in i mig vilket förvånade mig. Hon började massera prostatan igen.
- Faaaaaaan va skönt, utbröt jag.
- Jag tror du är redo, sa hon och tog tag i den svarta saken som nu skulle in i mig.


Hon la ollonet mot mitt hål efter att ha fyllt på med mer lube. Den kändes stor och jag tänkte att den får aldrig plats i mig.
Sakta ökade hon trycket och ollonet försvann in i mig med ett plopp.
Försiktigt pressade hon den längre och längre in i mig och känslan var svårdefinierad. Det var väldigt rart samtidigt som det var otroligt sexigt och skönt.
Hennes juck blev längre och längre medan mer och mer av den gled in i mig.
Så nådde hon roten. Hela var inne i mig och hon stannade till lite. Går det bra sa hon omtänksam som hon är.
-Ja för fan, sa jag. Stanna inte.
Hon startade upp maskineriet igen och med mjuka taktfasta juck tryckte hon den in i mig gång på gång på gång medan det klaskade i mina skinkor. Hon varierade takten och styrkan i juckandet medan mina stön av vällust ljöd i rummet.
- Är det skönt, frågade hon plötsligt.
- helt klart, blev mitt svar, men jag måste erkänna att jag hade trott att det skulle kännas mer om du förstår mig. Det är skönt men det är något som fattas.
- Vänta lite. Lägg dig ner på änden av sängen med häcken utanför.
Jag gjorde som jag blev beordrad utan tvekan.
Hon rumsterade lite i rummet men jag fick inte lov att titta.
Vad fan håller hon på med?
Svaret fick jag snabbt.
Mer lube vid hålet och vi var igång igen.
Denna gången var det mer... större.....längre.... grövre. Hon hade bytt strap till en större.
- Vi skulle ju börja mjukt men så jag tog den mindre först. Nu kommer huvudrätten, log hon.
Jag låg på magen på en kudde uppe på änden av sängen medan hon stod bakom mig.
Hon la ollonet på strapen mot mitt rövhål på nytt. Den gled in i mig efter att ha varit helt ute gång på gång. Var gång gled den helt in till roten och jag kände hennes kropp mot mina skinkor.
Hon pumpade mig hårdare och hårdare och hårdare.
- Jag vet ju att du gillar att knulla mig hårt så nu ska du få igen, skrattade hon medan hon var i full action och svettdroppar började rinna från hennes panna ner på min korsrygg.
Hon tog ett fast tag om mina höftben och tryckte till för kung och fosterland. Det var så hårt att jag trodde att struphuvudet skulle bli skadat nedifrån men fy fan vad skönt det var. Vilken fantastisk känsla. Hon körde sig helt slut och sa att hon inte orkade mer.

- Men va fan, sa jag. Jag vill ha mer.
- Det ska du få. Rid mig.
Hon la sig på ryggen och jag klättrade villigt upp på henne och red iväg så djupt och fort jag kunde. Allt medan hon runkade min styva kuk. Jag var i himmelen.
Hon märkte att jag tyckte om aktiviteten vi höll på med och rätt som det var började det att murra i hela baken på mig. Hon hade plötsligt kommit på att sätta på vibratorn. Det var
droppen som fick det att rinna över för mig. Jag kom i en kaskad av sats som landade i ansiktet på henne, i hennes hår och helt upp på sänggaveln. Jag har aldrig sprutat så mycket och långt varken före eller efter. Trodde inte att det fanns plats till så mycket sperma i min pung. Särskilt när jag redan hade kommit en gång tidigare. Denna orgasmen var ändå starkare och kraftigare och jag kände hela min kropp kramas i en härlig kramp runt den stora strapen som fortfarande var inne i mig.
Utmattad föll jag ner på hennes spermatäckta bröst medan hon slickade i sig min säd leende och strapen gled ut ur min bak fortfarande vibrerande och redo för mer. Efter en god paus och en dusch fortsatte vi med mer sex aktivitet där jag tog henne analt medan jag hade strapen vibrerande fullt instoppas i baken min.
Så var det hennes tur att ha den i baken sin medan jag jobbade hårt i hennes mus.
Onödigt att säga var detta en oförglömlig dag och natt. Efter detta har det blivit inköpt diverse leksaker som används där bak och det har blivit fler seanser där jag har blivit knullad med en strap. Det är alltid lika sexigt och skönt men inget slår denna första gången. Har man inte testat det så gör det. Det är inget att ångra på."

Mmmm jag vet att ni är många som är lite avundsjuka på de vackra bilder och sexiga berättelsers jag får ta del av och jag kan bara erkänna att det är rätt sexigt och det känns ju lite extra lyxigt att få lov att dela några av dem med dig. Och idag på morgonen började andra delen komma i små korta delar. Jag tror ju att jag vet vad som kommer att hända och jag hoppas på att få dela även del två med er. 


Kommentarer

  1. Rikigt mysig berättlse gillart helt klart. kram på dig.

    SvaraRadera
  2. Herregud vad coolt !! Vilken upplevelse , man uppfattar verkligen känslan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo