Fortsätt till huvudinnehåll

Hemliga minnen

 

Vägen är isig, det i kombination med det lätta snöfallet gör att det går långsamt att köra men vi har ingen brådska. Jag blir lite nostalgisk där jag sitter i bilen upp mot Lofsdalen. Vi köpte stugan när killarna var små och har tillbringat jul, sport och påsklov där uppe. De senaste åren har det inte blivit lika ofta då kompisar och träningar dragit. Men vi har verkligen så många fantastiska minnen härifrån. Underbara semestrar i underställ, med spel, högläsning och långa dagar på fjället. Jag måste ha suckat högt för Martin tar min hand och frågar:

- Vad är det Ellen?

- Inget, bara lite nostalgi. Det känns så konstigt att det bara är du och jag som ska är på väg.

Han kramar min hand och svarar:

- Vet inte vad du tycker, men jag ser faktiskt fram emot att få ha stugan för oss själva. Äntligen kan vi ha sex på köksbordet utan att vi riskerar att bli störda av ständigt hungriga ungar.

- Ja det förstås tänkte inte på det, frustar jag av skratt, men håller sen med om att det ska bli väldigt trevligt att inte behöva fundera på om det är någon som ska upp och gör något. 

Den enda tiden som vi säkert haft för oss själva har varit morgnarna då de precis som alla tonårskillar har kunnat sova hela dagarna.


Snödrivorna blir allt högre ju närmare vi kommer och en pirrande förväntan börjar sprida sig i kroppen. Nöjt kan vi konstatera när vi svänger på parkeringen 

att snöröjningen har fungerat den gången också.

Tillsammans packar vi in alla väskor och påsar från bilen. Det har hunnit bli mörkt och det är lite kyligt i stugan så Martin bär in ved och tänder en brasa medan jag packar in all mat i kylskåpet. När brasan börjar spraka hemtrevligt kommer Martin in till mig i köket och lägger armarna runt mig. 

- Vad säger du ska vi ta en bastu innan vi börjar med middagen? frågar han med munnen mot min hals. 

En rysning går genom kroppen och jag förvånas som vanligt över hur han fortfarande påverkar mig. Vi har varit ett par i över tjugo år nu men han får mig fortfarande att stöna högt av njutning. 

Jag pressar mig bakåt mot hans kropp och svarar:

- Låter underbart med bastu, såg du vilken nysnö det var. Den kommer bli fantastiskt att rulla sig i.

Skrattande puttar han bort mig och svarar:

- Du är ju hel knäpp, såg du inte att det var femton minus ute.

- Jo de kommer att bli underbart uppiggande, skrattar jag.


Snart är bastun varm och vi lägger oss ner på varsin bastulav och låter lugnet

sjunka in. Julen har varit härlig med det är alltid stressigt med både min och Martins familjer som brukar fira jul hos oss. I år blev det förstås annorlunda men av någon anledning precis lika stressigt med alternativa firanden med glöggmys ute och blommor och paket som skulle bytas på coronasäkert avstånd. Så att få komma hit några dagar innan vardagen drar igång igen är verkligen ovärderligt. Vi ligger på varsin lav och småpratar om ditt och datt och jag tittar på min man och en pirrande kåthet börjar sprida sig i kroppen, tänk att han är min. Han är såklart inte lika vältränad som när vi träffades borta är tvättbrädan men fortfarande kan han få mig att komma nästa helt utan beröring. Jag vänder på mig så jag ligger på mage och lättare kan komma åt att smeka honom. Sträcker ner handen och stryker honom över det håriga bröstet genast reagerar hans känsliga bröstvårtor. Han slutet ögonen och andas tyngre. Nöjd ser jag att hans härliga kuk börjar vakna och jag stryket med lätt hand över magen och låter fingrarna snudda lätt vid den halvstyva kuken.

Med handen mot hans bröst viskar jag lågt:

- Älskar dig.

Han ler busigt mot mig och säger:

- Och jag dig, ska jag visa hur mycket?

- Nej, det är bäst att du väntar till efter snöbadet, skrattar jag.


För som vanligt får jag som jag vill och snart har vi kastat ut i den mjuka pudersnön för att sen rusa in i bastun igen under skrik och skratt.

Efter en timme och ytterligare två turer ut i snön duschar vi av oss tar på oss varsin morgonrock.


Jag gör iordning och ställer in potatisgratängen i ugnen innan jag går in till Martin i vardagsrummet.

Han kommer och ställer sig bakom mig och kysser min nacke och ner ut längs axeln och jag suckar av välbehag. Sen säger han med låg allvarlig röst:

- Vissa händelser i livet är speciella men också så privata att man inte vill dela dem med vem som helst. Men jag tror att jag vill berätta det här för dig. Jag räknar med att du håller tyst och inte säger något till någon, inte ens din kära syster. Jag vet att det är preskriberat men jag vill ändå inte att du pratar med någon annan om det. Det har varit min hemlighet så länge att det nästa är svårt att sätta ord på.


Jag sväljer och säger men ett glättigt tonfall:

- Så farligt kan det väl inte vara? Du har väl inte mördat någon?

Martin skrattar till och jag hör hur hans ögon glittrar när han svarar:

- Nej självklart är det inget sånt. Det här är bara underbar ungdomlig galenskap. Men vi behöver kanske en flaska vin och lite ljus om jag ska ta mig igenom det här.


Jag tittar oroligt på honom:

- Du gör mig inte lugnare direkt. Vi är ju redan gifta så du ska ju inte fria, vad är det, har du barn med någon annan?


Nu skrattar han rakt ut och drar in mig i en varm kram och kysser mig lätt och ser på mig med en busig blick innan han säger:

- Det kommer bli roligt jag lovar, tror nog att du kommer gilla det om jag känner dig rätt.

Han går fram till kaminen och lägger på ett vedträd på brasan och försvinner ut i köket snart kommer han tillbaka med två glas och en flaska italiensk pratvin. Han häller upp ett varsitt glas till oss och ser mig djup i ögonen och säger lågt:

- Du är mitt allt och jag älskar dig mer än ord kan säga och det här hände långt innan vi sågs.

Jag stelnar till igen, vad är det han ska berätta?

Martin sätter sig bredvid mig i soffan och lutar sig tillbaka innan han dra mig intill sig och mumlar lågt i mitt öra:

- Jag vet ju hur mycket du tänder på att dela dina sexfantasier med mig.

Mina kinder hettar till och jag är tacksam över att jag slipper se honom i ögonen. Det är en sak att skicka snuskiga meddelanden och viska lågt i skydd mörkret, en helt annan sak att sitta i soffan innan maten och prata om sexfantasier så jag hummar bara lite diffust till svar.

- Men det här är ingen fantasi, det är ett av mina hetaste sexminnen och det händer att jag fantiserar om det fortfarande, säger han och skrattar lågt.

Han stryker mig mjukt över armen och in under morgonrocken där han lätt kupar handen kring mitt bröst. Det går en ilning från bröstet ner till fittan som genast reagerar och jag håller andan en kort stund. När han nypt mig lätt i bröstvårtan drar han ut handen igen och sträcker sig efter vinglaset och tar ytterligare en klunk. Jag försöker samla mig och frågar:

- Få höra, nu är jag väldigt nyfiken.

Han kysser mig i nacken, tar ett djupt andetag och börjar berätta:


- Du vet ju att jag gick på simgymnasium i Göteborg. Det var fantastiskt roliga år och jag fick vänner för livet.

Det här känner jag till, vi umgås ofta med flera av Martins gymnasiekompisar. 

Han fortsätter:

- Vi hängde ju jämt i simhallen och på gymmet. Sista året började det en ny kvinna  som hette Lisa i simhallen. Hon var lite äldre.

- Hur mycket äldre då? frågar jag redan fast i hans historia.

- Hon var runt 50  och väldigt kvinnlig, lite som dig, säger han och kramar tag med handen om mitt bröst. Hon var vältränad med stor välformad rumpa och rejäla bröst. Hon gick alltid klädd i shorts som satt som gjutna och ett tight linne så man tydligt kunde se hennes bröstvårtor.  Jag och alla andra killar i klassen var nog hemligt förälskade i henne och jag gissar att vi var rätt många som runkade med minnet av henne på näthinnan. Jag hade fått extrajobb i simhallen och var med andra ord där jämt, antingen tränade jag eller så jobbade jag. Arbetsklädseln var vita luftiga badshorts och vita T-shirt som på den tiden satt tight på de rätta ställena. Hon visste att vi gillade att titta på henne och ofta passade hon på att böja sig fram så vi kunde se rakt mellan hennes stora bröst eller puta lite extra med rumpan när hon stod böjd över några papper. Du kan ju bara gissa hur det påverkade mig. Mer än en gång gav hon mina rejält putande shorts ett roat leende. 


Hon hade en vana att komma in och spola duscharna när vi hade tränat och jag tänder ju på att visa upp mig och det var inte annorlunda då snarare tvärtom. Jag såg alltid till att vara välansad runt kuken och att musklerna var lite extra välpumpade innan vi gick in i duschen. De andra killarna blev stressad av hennes närvaro och skyndade sig att lämna duschen. Jag däremot dröjde mig alltid kvar och vände mig så hon kunde se min nakna kropp. Hon såg på mig med ett begär och det syntes tydligt att hon gillade det hon såg. Det gjorde mig lika kåt varje gång och snart stod jag där med fullt stånd och hon gav mig ett nöjt leende innan hon lämnade duschrummet med en menande blinkning. Vet inte hur många gånger jag runkade mig till utlösning i den där duschen och  i fantasin var det alltid hon som smekte mig eller helst tog mig i munnen. Tänk att få komma i hennes mun eller spruta över de stor magiska brösten.


Nu är var jag riktigt kåt och min fitta hettar och pirrar, jag hör att min röst låter lite ansträngd när jag säger:

- Vad hände sen?

Martin biter mig lätt i örsnibben och blåser mig i nacken så det går rysningar genom kroppen och jag stönar lätt.

- Är du nyfiken? skrockar han lågt.

- Mmmmm, svarar jag och lägger min hand på hans håriga lår.


- Det höll på så rätt länge tror att hon njöt av att kunna kåta upp en nittonåring

utan att säga eller göra något mer än att titta på mig. När jag minns tillbaka känns det som jag gick runt och var konstant kåt det halvåret, han skrattar till och fortsätter berätta:

- Sen en dag skulle hon gå iväg och sola solarium och lämnade mig som ansvarig. Innan hon gick gav hon mig nyckel till solariet med orden “Du får komma och hämta mig om du behöver mig”. Nyckeln brände i fickan och jag tvekade länge, men till stlut kunde jag inte stå emot utan kom på mig själv med att stå utanför dörren med nyckeln i handen. Skulle jag gå in? Vad skulle hon göra? Vad skulle hon säga?


Min hand stryker honom upp längs låret och jag ler när jag märker hur hård han är, jag smeker honom lätt över kuken och han rycker till och hans andningen kom lite stötvis. Han är lika kåt som jag.

- Gick du in? frågar jag fast jag redan misstänker hur det gick och min röst är hes av upphetsning.

Mjukt låter jag handen vila över hans hårda varma stånd.

- Ja jag gick in, hade funderat ut en ursäkt till varför jag störde men den har  jag glömt bort. Hon låg där naken med det violetta ljuset som lyste upp hennes nakna kropp och var hur läcker som helst. Allt jag fick ur mig var ett skakigt och nervöst: “Va vacker du är”. Hon såg upp på mig och log stort innan hon svarade: Tycker du det?”

Martin sväljer och tar ny sats hans röst är hes och andning kommer lite stötvis:

- Jag minns det som att hon nästan kastade sig över mig och drog ner mina shorts så att min stenhårda kuk sprätte upp mot hennes solarievarma ansikte. Hon såg på mig med begär innan hon böjde sig fram och började suga och slicka som besatt . Hennes mun var fantastisk och jag hade ju inte så mycket att jämföra med så jag stönade och tryckte mig mot hennes mun. Hon var lika kåt som jag och viskade fram mellan hennes magiska behandling hur hon längtat efter att få smaka på min vackra unga  kuk och hur hon ville känna den i sin våta fitta. Sen sög hon återigen in min kuk och lät tungan leka runt mitt ollon. Kåtheten bultade i mig och jag tvingade mig att dra mig undan innan jag skulle komma i hennes mun. 


Hon ställde sig med ett ben på solairesängen och ett på golvet så hennes fitta var helt öppen och synlig. Jag minns hur jag fick bita mig i läppen när mitt ollon särade på hennes blygdläppar och letade sig in hennes våta grotta. Fitta var mjuk och underbart våt. För varje stöt kom vi båda närmare orgasm och jag hade ett fast grepp om hennes breda rumpa och hon mötte mig hårt i varje stöt. Jag insåg att det här knullet skulle inte vinna några priser i uthållighet då utlösningen närmade sig med rasande fart. Men hon var lika redo och snart bet hon mig i axeln för att inte skrika högt när hon kom i en orgasm som kramade min kuk och jag fortsatte att stöta hårt in i henne och kom i en utlösning som fick det att svartna för ögonen och kroppen att krampa och darra. Det var helt fantastiskt. När jag hämtat mig tillräckligt för att kunna gå utan att flämta och skaka lämnade jag rummet strax innan henne.


Hans berättelse har fått min fitta att pulsera och jag kramar till mjukt om han hårda kuk och den svarar med att svälla ytterligare under mina fingrar. Jag funderar på att fråga vad som hände sen men bestämmer mig att det får vänta till senare. Jag ställer mig gränsle över honom i soffan och jag är för kåt för något förspel utan för genast in hans kuk så den särar på mina blygdläppar. Jag måste få känna honom i mig, känna hur han fyller min fitta. Martin är med på en gång och lyfter höfterna för att möta mig. Han kramar om min tunga bröst och suger ivrigt på min bröstvårta. Jag stönar och svankar för att komma närmare han mun. Bestämt för han ihop mina bröst så han kan suga båda bröstvårtorna samtidigt. Jag pressar mig mot honom och rör mig i små cirklar.

Flämtande släpper han bröstvårtorna med munnen och börjar rulla dem mellan fingrarna medan han nästan väser fram:

- Jag visste väl att du skulle gilla mitt lilla minne. Vill du höra vad vi gjorde mer kära hustru?

Han kysser min hals och innan han hinner börja berätta kommer min orgasm. Med hans kuk bultande i mig och han fingrar som ömsom smeker ömsom nyper i mina bröstvårtor kommer jag i våg efter våg av njutning. Flämtande lutar jag mig mot hans bröst. Martin smeker mig över ryggen och viskar något låg i mitt öra. Jag hör ingenting då min  puls bultar i hårt och snabbt så huvudet känns som det ska sprängas..


Martin låter mig hämta mig men jag känner att han börjar bli otålig när han rör sig med små rörelser mot mig och i mig. 

- Nu borde det rimligtvis vara min tur, säger han släpigt och stöter lätt upp mot mig. Men jag tror jag vil ha dig någon annanstans. Köksbordet kanske? han ler mot mig.

Osäkert ser jag på honom, menar han allvar.

- Jag har alltid fantiserat om att få knulla dig med hela fjället som bakgrund, fortsätter han.

Det låter galet men varför inte, vad skulle hindra oss? Jag reser mig och han glider ur mig, kuken är fortfarande hård och jag böjer mig ner för att slicka honom ren från mina safter. Han stönar högt och låter huvudet falla bakåt mot soffan när min tunga långsamt lapar sig hela vägen från roten upp till det blanka ollonet. Placerar mig på golvet framför honom så jag kan se hur min tunga får honom att rycka till, spänna sig och stöna. Nästa lika upphetsande som att suga honom är det att se honom njuta av behandlingen. När han ser ner på mig med blicken dimmig av kåthet och grötigt säger:

- Nu tror jag du får sluta.


Med en sista kyss på toppen av ollonet reser jag mig upp och drar upp honom ur

soffan. Morgonrocken som fortfarande hänger på axlarna åker av och landar på golvet. Jag ställer mig nära hans varma kropp så hans hårda stånd pressas mot min mage. Det ilar åter till i min fitta och jag längtar efter honom igen. Hand i hand skyndar vi ut i köket och rafsar snabbt ner löparen, plastblomman och min handväska från köksbordet till golvet. I ett ögonblick av klartänkthet tar Martin ut potatisgratängen som doftar ljuvligt och redan är vackert gyllenbrun och placerar den på spisen. Sen vänder han sig mot mig igen och drar mig riktigt nära så våra kroppar nästan känns som  en. Med ett fast tag om mina höfter lyfter han upp mig på köksbänken men ett stort fönster bakom. Det finns några stugor som har insyn åt det här hållet och jag tvekar en stund. 


Med ögon som brinner av upphetsning ställer han sig mellan mina lår så att hans kuk snuddar vid min bultande fitta och säger lågt:

- Kom på att det var bättre arbetshöjd här än på köksbordet.

Mjukt lutar han mig bakåt och jag hamnar i någon konstig rätt obekväm ställning men Martin dra ner mig och lyfter mina ben så de hamnar mot hans bröst och över hans axlar. Det här är verkligen ingen ställning vi brukar använda och jag känner mig utlämnad på ett upphetsande vis.


När hans hårda kuk hittar vägen in i min fitta stönar jag högt, älskar hur han fyller mig, han håller mig om höfterna och ser på mig med en blandning av kärlek och begär.

- Vill du att jag ska berätta vad som hände efter den där första gången, säger Martin med ansträngd röst.

Jag bara nickar, med min blick fast i hans. 

- Vi fortsatte att träffas i solariet för att smyg åt oss sex, men en kväll efter träningen när hon som vanligt stod och spolade golvet i duscharna. Något som hade blivit ännu mer upphetsande sen jag visste hur fantastiska hennes händer och mun kändes i verkligheten.


Hela tiden fortsatte han att nästan plågsamt långsamt låta kuken glida in och ut ur min fitta och hans fasta tag om mina höfter hindrade mig från möta hans stötar och hetsa honom till att öka takten. Med varje stöt nådde han nästa smärtsamt lång i mig och jag andades tungt.


Han ler när han ser hur jag förtvivlat försöker vrida mig för att få mer av hans underbara kuk. För att retas stannar han och låter bara ollonet retas i mynningen och jag stönar fram ett:

- Snälla fortare jag måste få komma.

Men han bara skrattar och fortsätter:

- Så fort den sista av mina träningskompisar smitit ut från duschen kom hon fram till mig och gick ner på knä framför mig i duschen och började suga mitt hårda stånd. På hyllan för handdukar  stod stod det kvar två flaskor och jag lyssnade efter ljud av att någon skulle komma in och hämta dem men allt för kåt för att vilja dra mig undan. Tanken på att någon skulle komma in gav förstås en extra krydda. Lisa hade fortfarande sina arbetskläder på sig och de satt som klistrade mot hennes hud blöta av duschen som fortsatte att spola över oss. Hon var fantastisk på att sug kuk och medan hon med ena handen följde munnens rörelser lät hon den andra massera min pung.


Jag stirrar på honom och har helt glömt den obekväma ställningen allt mitt fokus är på hur han sakta och rytmisk stöter sin hårda kuk in och ut i mig medan hans röst fortsätter att berätta om hur hon tagit hela hans kuk i munnen och hur han kommit i hennes mun med ett skrik. Och hur han i ögonvrån såg en av de andra kvinnliga badvakterna  storögt stirrat på honom. När han sen kom till hur hon hade sugit i sig varje droppe av hans säd ökade han takten och stötte snabbare och hårdare in i mig tills jag flämtade och ålade mig under hans händer. Jag såg på hans ansikte att han snart skulle komma och jag lät handen masserade min klitta med mjuka bestämda cirklar medan hans kuk fortsatte att fylla mig. Hans allt vildare stötar förde mig över kanten och orgasmen fullkomligt knockade mig, fittan krampade och jag kunde inte låta bli att ge ifrån mig ett:

- Jaaaa, mer, hårdare,när explosionen fick mig att se stjärnor.

Han stötte in ytterligare några gånger innan jag kände hur han kom i mig med en kuk som pulserade i fittan, han kved och stönade när han tömde sig i mig. 


När orgasmen började tona bort kände jag hur ryggen värkte av den obekväma ställningen och jag fick skrattande hasa mig upp i sittande ställning. Martin drog  ut en stol och satte sig framför mig och flämtade. Hans säd började sakta sippra ur mig och ner på köksbänken. Alltihop kändes overkligt och min kropp fortsatte att bulta efter orgasmen. 

- Jävlar vilken grej, flämtade han fram. Vilken tur att killarna stannade hemma hade varit jobbigt om de kommit och tjatat om mat nu.


Skrattande hoppade jag (ja det var väl inget graciöst skutt direkt, mer ett hasande och stapplande) ner från diskbänken och tog de två steg fram till honom och satte mig gränsle i hans knä. Med armarna om honom viskade jag lågt  i hans öra:

- Har du fler historier att dela med dig av?

- Mmmm det kan nog vara så men det får nog vänta tills efter middagen, svarade han lågt med munnen mot min hals.

Kommentarer

  1. Du är sannerligen magisk!
    Tack för en skööön stund!
    /Markus M

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo