Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om åldersskillnad del 2

 Jag fick in två berättelser som inte riktigt passade in bland de om att leva i ett förhållande med stor åldersskillnad. Men båda historierna är värda att berättas så jag valde att dela dem i ett eget inlägg.

Alex

Alex som är 37 år idag och här berättar han om sin sexdebut och om kvinnan som med tålamod och värme guidade honom under hans första stapplande steg som älskare. Jag blev nästan lite rörd över hur vackert han beskriver deras relation. Kan inte låta bli att tänka att fler unga killar borde få chansen att utbilda sig i konsten att tillfredsställa en kvinna under så fina former. Tack för att du delade med dig Alex.

Det var en kvinna som jag träffade sommaren när jag var 17. Hon var några eller ja ganska många år äldre än mig, hon var 39 år. 

Vi träffades på avslutningsfesten på ett stort tennis träningsläger och jag hade lyckats bra i den avslutande turneringen och fått pris som årets stjärnskott.

Den här kvinnan var väldigt förtjust i unga killar som var bra på sin grej, det spelade ingen roll om det var tennis, skidor eller simning.

Vi började prata och efter en stund gick vi iväg till den delen av campingen där hon hade sitt tält. Vi stod rätt nära varandra och plötsligt böjde hon sig fram och kysste mig, jag tvekade inte utan kysste henne ivrigt tillbaka.

Jag fick in en hand under hennes linne och smekte mjukt hennes mage och ena bröst. Hon var vältränad med platt mage, fast rumpa och mellanstora bröst.

Efter en stund kröp vi in i hennes tält och jag var mer än redo för att se henne naken. Hon lät mig ta av henne linnet men bh:n lyckades jag inte knäppa upp, hade för lite erfarenhet för så komplicerade saker då, så hon tog av sig bh:n själv och lät mig suga och slicka på hennes bröstvårtor.

Hon knäppte upp byxorna och jag drog av dem och stringtrosorna. Jag hade fortfarande på mig mina

shorts så hon la mig ner och började knäppa upp dem. Eftersom jag varit på roadtrip under några veckor hade boxershortsen tagit slut. Hon skrattade till lite lågt när hon knäppte upp shortsen och min unga styva kuk sprätte upp mot henne direkt,  men sen böjde hon sig ner över mig och gav mig mitt livs avsugning. Det var himmelskt och jag sa till henne att nu kommer jag snart men hon fortsatte suga och lät mig komma i hennes mun. Hon fortsatte tills hon sugit i sig varje droppe av min sats.

Sen ville jag smaka på henne så jag kröp ner mellan hennes ben. Hennes kön var helt slätrakat. Försiktigt provade jag mig fram först utanpå sen särade jag på hennes blygdläppar och hon guidade

mig rätt så jag hittade hennes klitoris.

Efter en stund kröp jag upp och började kyssa hennes bröst igen och vidare upp längs hennes hals.

Jag var redan hård igen så hon särade på benen och la en hand kring min lem och viskade frågande i mitt öra:
- Vill du komma in i mig?
Jag viskade eller kanske mer stönade fram ett ”Ja” innan jag gled in i henne. Där och då förlorade jag min oskuld.
När vi vaknade nästa morgon gav hon mig en ”hjälpande hand” och lite allmänt morgonmys innan jag var tvungen att gå.

Vi fortsatte att ses för att ha sex när det passade och tillfälle gavs fram tills jag var 21.

Att hon var just 39 var egentligen inte så viktigt. Det som var så härligt och speciellt med vår relation och sexet vi hade var den omsorg och värme hon visade. Sättet hon låg nära och sakta smekte mig efter att jag kommit. Hon lät mig vara en nyfiken yngling som gick på upptäcksfärd på hennes kropp medans hon var en tålmodig guide.

Jag har aldrig upplevt den omsorgen av någon sexuellpartner efter henne. Tror att den relationen mellan en vuxen kvinna och en ung man är väldigt speciell.

Hon var en vältränad kvinna som visstades mycket ute i naturen så hennes hud var solbränd och lite väderbiten men hon var alltid vacker.

Under de 4-5 åren som följde åldrades hennes kropp, men det var bara vackert och hon var fortfarande vältränad.

Haha, nu när jag har tänkt på vår historia har många minnen kommit tillbaka. Jag minns hur hennes mus kändes. Hon hade fött barn så hon var lite vidare eller inte så trång kvinnan jag träffade efter henne.

Att hon var präglad av väder, vind och livet var en del i att hon blev så spännande. Sen hade hon ju massor av livserfarenhet.

Ja det var vackert, hemligt och förbjudet.

De gånger vi diskret smet i min bil (jag bodde mycket i bilen under den perioden och hade inrätt den med säng), tältet eller in genom hennes sovrumsfönster skapade vi vår egen erotiska bubbla.

Vi sög och slickade varandras safter och säd, red och knullade oss igenom långa sommarnätter.

Hon älskade att lära upp mig till att bli en bra älskare. Hon gillade att se hur min kropp utvecklades under de här åren. Hur mina axlar blev bredare, musklerna större och min kuk längre och grövre.
Det är underbara minnen och jag är djupt tacksam för den tiden vi hade tillsammans.

Sanna

Sannas historia är helt annorlunda men svarar tydligt på frågan om yngre kvinnor verkligen kan tända på en medelålders man. Deras förhållande är hett, svettigt, starkt och hemligt. Tack Sanna och Erik!

Vi heter Sanna och Erik
Jag är 37 min partner 54 så det skiljer 17 år mellan oss. Vi träffades på gymmet för drygt 1 år sedan även om jag spanat in Erik längre än så. Jag attraherades av hans utseende, charm och självsäkerhet. Sanningen är den att vår relation är hemlig då Erik är en gift man, det är alltså ingen (förutom några få) som vet att vi har en annan relation än en rent vänskaplig sådan. Vi träffas ofta på gymmet, en liten klubb med få medlemmar, men som jag redan berättat ingen av dem vet något  om vår relation. Vi pratar och umgås med de andra som vilka kompisar som helst men sanningen är den att Erik smygsmeker mig mellan benen när han hjälper mig att lägga på vikter och vi skickar långa sugande blickar på varandra emellanåt. Vi går ut från gymmet en stund efter varandra och möts upp i korridoren utanför och smiter in i omklädningsrummet där vi knullar i duschen eller på toaletten som två kåta femtonåringar rusiga av lust och spänningen av att kanske bli påkomna.

Ingen av oss har någonsin tänkt på ålderskillnaden mellan oss. Vi är vältränade båda två, har samma tänk inom mycket. Möjligen att det märks att Erik har lite mer livserfarenhet ibland. Rent sexuellt är det fantastiskt, vi har verkligen hittar varandra å gillar båda sex lika mycket och visst här kanske åldern har spelat in. Jag blir eggad av Eriks sexuella erfarenheter och har känt att jag har kunnat slappna av med honom från dag ett. Har aldrig känt sådan lust och njutit så mycket med någon annan man än vad jag gör med Erik. Jag blir knäsvag bara jag tänker tanken på när han tränger in i mig. Vi är helt enkelt en ”perfect match” och visst självklart kan det vara så att det att  vi gör är något spännande och förbjudet eggar upp det lite extra. Men det går inte att komma ifrån att vi trivs med varandra på många plan och känner en fantastiskt attraktion till varandra. Härligt härligt men farligt farligt. Vad vill du veta mer?

Det jag undrar är om du ser att ni har en framtid tillsammans?
Och finns det något problem med åldersskillnaden som du ser det?

Nej det finns absolut inget problem med ålderskillnaden. Det är inget som någon av oss tänker på över huvud taget. Vet dock inte om det skulle vara annorlunda om vårt förhållande var offentligt och att folk då skulle ha synpunkter men är rätt övertygad om att vi skulle skita i det.

Det är svårt att säga något om vår framtid men vi försöker leva här och nu. Vi trivs tillsammans och  tänker att det får vara så nu.

Att hettan, njutningen och spänningen kan finnas där trots åldersskillnader behöver vi väl inte tveka på efter att ha läst de här två berättelserna.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St