Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om undergivenhet

Efter min intervju med Mia där vi pratade om BDSM la jag upp en fråga i min story om man såg sig som undergiven eller dominant. Bland de som svarade dominant var samtliga män och bland de som svarade undergiven var alla utom en kvinnor. 

Ni förstår ju att den där enda mannen måste jag ju prata med och som tur var ville han prata med mig också.

Vi bokade tid en tisdagkväll och jag laddade med ett glas vin och kröp upp i soffhörnet för att ta reda på mer om hur det funkar i BDSM-världen.

Janne är 53 år och bor i en mindre stad i Norrland och jobbar i en butik. Han är för mig sinnebilden av en riktig karlakarl, en riktig skogshuggare vältränad och med skägg. Jag vet inte vad jag hade förväntat mig men hade jag gissat hade jag satsat mina pengar på att han var dominant inte undergiven.

När jag berättar om min förutfattade mening berättar han att han även gillar att vara den dominante särskilt tidigare.

När jag hörde av mig och fråga om Janne kunde tänka sig att vara med i Heta samtal berättade han att han rätt nyligen börjat utforska sin undergivna sida.

- Hur länge har du hållit på att utforska det här?

- Har haft en dragning till det under de senaste fem åren men det är under de senaste två åren jag har börjat leva ut min undergivenhet.

Mina fördomar måste ju testas igen, för i min värld är BDSM samma sak som smärta och vad är det man tända på i smärta. 
- Så Janne vad är det du tänder på? Är det att släppa kontrollen eller är det smärtan?
- Det som jag verkligen går igång på är känslan av att lita på en annan person till 110% och gen hen fria händer att göra vad hen vill med mig.
- Hen? Är du bisexuell?
- Typ ja eller i alla fall binyfiken. Har haft sex med en kille två gånger.
- BDSM sex? måste jag fråga.
- Nej vanligt killsex, inget mer avancerat än så.

Ok nu måste vi ta ett litet sidospår, lovar vi ska snart tillbaka till hans undergivna sida.

Men om man bor i en liten norrländsk stad så är det knappast så att man som hetero man och dessutom lite halvofficiell med tanke på jobbet raggar upp en kille på puben på fredags afterworken. Blir lite imponerad av att våga ta sin fantasi till verklighet.
- Hur gjorde du?
- Det var en kille jag visste var gay, vi har gemensamma vänner. Vi pratade på Kik och de ena ledde till det andra.
- Var det så att ni bestämde er för att ses för att ha sex eller sågs ni och så blev det så att ni hade sex.
- Nej vi hade bestämt att vi skulle ha sex.
- Vad med att ha sex med en kille var du nyfiken på?
- Oralt och analt. Jag gillar att leka med mig själv med olika pluggar och stavar i analen och jag gillar att bli peggad.
Hmm nu tappade han mig.
- Peggade va är det?
- Det är strap-on sex.
Tänk nu lärde jag mig nått nytt igen.
Hur var det då blev det bättre eller sämre än du föreställt dig?
- Bättre! Men jag hade velat att han skulle ha en större kuk. Skulle gärna ha en riktigt stor i analen som fyllde mig med sperma. Men det får bli en annan gång.

Tillbaka till det här med att vara undergiven. Jag kan ju tycka att idén med att släppa kontrollen till någon annan är upphetsande, men det här med smärt kännas så främmande för mig.

- Men blir du kåt av smärtan eller vad är grejen liksom?
- Nej för mig handlar det om att släppa kontrollen och tvingas göra saker. Lite smärta är ok men inte så det uppstår blodvite eller känns för hårt.
- Vad kan det vara som du tvingas göra?
- Bära kukbur och halsband, krypa och behaga henne.
- Kukbur, det är en sån där stålställning väl? Hur funkar det?
- Ja det är det och tanken är att jag lämnar över mig helt till henne och låta henne styra min njutning.
Nu känner jag mig riktigt korkad, jag har ju sett de här burarna på olika sidor men aldrig fattat så nu måste jag ju fråga:
- Vad gör den för njutningen?
- Den gör ingenting för njutningen.
Ok nu känner jag mig fullkomligt korkad:
- Varför har du den då? Är det för att hon ska kunna styra när och om hon eller du ska kunna röra vid kuken?
- Typ så.
Vi släpper det här med kukburen, den förstår jag inte riktigt måste jag erkänna.
- Hur träffade du din domina?
- Ja det är en gammal lesbisk klasskompis som är sexolog.
- Hur kom ni in på det här? Känns inte som något man slänger ur sig över en kaffe.
- Vi pratade om strap-on sex och sen kom vi in på BDSM och de ena ledde till det andra.
- Hur ofta brukar ni ses?
- Vi har träffats en gång annars har det varit på distans.
Ok nu gjorde min hjärna en kullerbytta igen. BDSM är ju förenat med piskor, paddlar och nypor i min värld. Hur har man utlevande BDSM- sex på distans. Men Janne förklarar att hon ger honom olika uppdrag som han måste lyda t.ex. att gå till affären med kukbur och analplugg.

- Hur var det när ni sågs?

- Helt underbart! Att få leka med henne och ge henne njutning med min tunga utan att få någon egen njutning.
- Men var hon inte lesbisk? Eller är hon också binyfiken? Tänker om hon tänder på att du som man tillfredställer henne. 
Janne skrattar högt:
- Nej hon är nog så homo man kan vara.
- Hmm jag är int helt med på banan, men du tillfredställer henne och hon rörde inte dig?
- Hahaha, nej det enda jag fick var en röd rumpa. Men hon fick fyra orgasmer plus en rejäl fontän på mitt köksbord.

Funderar på hur jag ska sammanfatta det här, det är långt från mina sexuella fantasier men jag blir ändå glad och imponerad av att Janne vågat ta tag i och faktist upplevt sina fantasier. Är helt säker på att han har många underbara upplevelser framför sig. Så det jag tar med mig är nog att det inte är så farligt att våga fråga.

Tack Janne för att du svarade på mina ibland rätt korkade frågor så pedagogiskt och tålmodigt.


Kommentarer

  1. Härlig läsning. inte lätt med alla frågor. Men inom sex lär man väl aldrig bli full lärd. alltid nått nytt åh komma med. =)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St