Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om bästa sexupplevelsen

Wow! Ni gör det igen. Tänk att lilla jag får ta del av det mest privata och vackra i era liv. Har funderat på vilket mitt bästa sex minne är och kommit fram till ett. De har nog funnit bättre sex både före och efter men det här hade liksom allt - stämningen, omgivningen, vädret och känslan.

Vi hade haft en lång och tuff period som familj och kanske främst som föräldrar. När allt började lugna sig erbjöd sig Peters föräldrar att vara barnvakt en helg så vi kunde få åka iväg på egen hand. Vi bokade in oss på ett spa ute i skärgården. När vi kom dit hade receptionschefen som var en bekant till mig uppgraderat oss till en svit och på rummet väntade choklad och bubbel. Vi satt på den lilla balkongen, såg ut över havet, drack vårt bubbel och bara njöt. När bubblet var slut gick vi ner till spa-avdelningen. Det är något visst med den lugna miljön och minimalt med kläder som verkligen inbjuder till närhet. Vi satt tätt intill varandra i bubbelpoolen som vi faktiskt fick ha för oss själva en stund. Smekte och eggade varandra. Spänningen som ligger i att det när som helst kan komma någon. Efter flera timmar av mys och närhet tog vi hissen upp till rummet. På vägen upp viskade jag i Peters öra:

Jag ska suga dig till månen och tillbaka.

Jag minns hur han ryckte till för vi var inte ensamma i hissen.

Jag har alltid gillat att suga av min man, men inför den här helgen hade jag passat på att utbilda mig genom att läsa alla tips och trix jag kunde hitta på nätet. Och utan att överdriva kan jag säga att jag varit en duktig student. 

Det är ju några år sen så detaljerna i vad vi gjorde har jag glömt, men hur otroligt kåt jag blev av att hetsa honom mer och mer glömmer jag aldrig. Hur hans stönande blandades med måsarnas skrik när han rörde sig mot min mun. Tills han skrek till och pressade in sin kuk när han kom i min mun. 

Något sena anlände vi till matsalen, jag fortfarande otillfredsställd med vetskapen att min tur skulle komma sen.

Något jag blir imponerad av i era historier är att så många av er haft sitt livs sex med någon ni träffar för första gången. Jag behöver trygghet för att njuta och våga ge mig hän riktigt. Kanske skulle det vara annorlunda idag när jag är äldre och mer erfaren, det är ju ett tag sen jag hade sex med en ”främling”.

Peter 49 år

Det var när jag och min fru hade en trekant med en tjej. Vi fick kontakt på en datingsida och smsade och pratade i telefon ganska mycket först. Min fru hade aldrig varit med en kvinna men vi hade pratat om det som en fantasi. Vi hämtade henne på centralstation och det första dom gjorde var att kyssa varandra. När vi kom hem så satte vi oss i soffan och drack lite vin. Var enormt kåt och det var en härlig stämning. Min fru satt mitt emot oss i en annan soffa. Jag och vår besökare började kyssa varandra och efter ett tag gick jag ner på knä och slickade henne. När jag vände mig om såg jag att min fru tagit av sig sina kläder och börjat smeka sin fitta. Hon la sig på golvet och vår besökare började slicka henne, samtidigt som jag knullade henne bakifrån. Hon stannade flera dagar och vi gjorde inte mycket annat än att ha sex. Det var oerhört upphetsande att vakna av att det ligger en kvinna och slickar min frus fitta. Under dom dagarna upplevde jag det mest spännande sexet någonsin.


Jonas 33år

Hade riktigt grymt sex för ca en månad sen och det var faktiskt med en jag fick på kroken ifrån krogen

Vi hade sånt jävla rough sex inne på toan på krogen

1. Lisa

2. 47

3. Med honom jag träffar nu.

Var...hemma hos mig.

När...typ varje gång.

4. Han & jag är väldigt synkade ihop & älskar samma sorts sex.

Så det gör att jag litar på honom till 100% och vågar därför ge & ta på ett sätt som jag aldrig gjort med någon annan man i hela livet.

Vi sporrar varandra till att testa nya ställningar hela tiden.

Vi pratar om vad vi har för fantasier & försöker uppfylla dom i den mån det går, lika rakt av.

Han får mig att släppa på mina inre hämningar så till den grad att jag är så himla nära att komma när vi har sex.

Jag har aldrig lyckats komma när jag har haft sex med någon...bara när jag är helt ensam & "leker". 

Så bara det att jag är så himla nära att komma...det gör att det är det bästa sexet jag upplevt!

Då önskar jag att du också får tillfälle att uppleva en riktigt härlig orgasm med honom också tids nog.


1. Diana.

2. 32.

3. Det här var för några månader sedan och det var den andra personen någonsin jag haft sex med, så min erfarenhet är inte så stor. Han däremot är rätt mycket äldre och har haft hur många sexpartners som helst. Vi fick kontakt genom en fb-grupp och det var inte tänkt som någon flirt från början men vi kom ganska snabbt in på sex… som blev sexchatter, fantasier och erfarenheter. När jag skulle besöka hans stad för att hälsa på en vän pratade vi lite om att ses på en fika, men det slutade istället med att vi möttes upp på kvällen och gick hem till honom.

4. Jag tror att det gjorde mycket att vi båda var så öppna med vårt sexintresse och vad vi tänder på. Det gjorde oss mindre blyga och mer säkra på vad den andre vill ha när det var dags. Han var direkt väldigt sensuell och gav mig en lång kram och en kyss när vi möttes. Det var rätt givet att vi skulle ha sex och jag tänkte mig nog ett intensivt och härligt samlag och sen sova ihop, jag är van att sex tar slut efter max en timme. Det blev istället att vi hade sex hela natten på olika sätt, bland annat tog han min anala oskuld, gav mig en fontänorgasm, penetrerade mig med kuk och dildo samtidigt fram och bak och fick mig att skrika av njutning. Jag fick också tillfredsställa honom med fingrarna i hans rumpa och suga samtidigt, det kändes väldigt sexigt och fint. Han var väldigt bra på att viska berömmande saker om min kropp och hur skön jag var hela tiden, sånt är också viktigt!


Rex

39år 

Stockholm pendeltågsstation Trångsund 

Emmy 

Vi var ett kompisgäng som skulle in till stan men i väntas tid så tog jag undan henne lyfte upp klänningen och knullade henne hårt bakifrån det var folk som kunde se oss från alla olika håll.

1. Agda

2. 45

3. Denna sommaren, på en nudiststrand, med en man jag chattat med ett tag.

4. Det var första gången vi skulle träffas. Vi hade inte planerat eller tänkt att det skulle bli något sex, men tur för mig att det blev annorlunda. Det var första gången för mig att vara på en nudiststrand och det var både spännande och nervöst.  Dels att visa mig naken för en man jag aldrig träffat och dels för alla andra som var där.

Att träffas var nervöst i sig och att sen visa sig naken till råga på allt, men jag ville utmana mig själv lite, eller ganska mycket. Vi tog av oss kläderna och la oss bredvid varandra på mage och snackade om allt möjligt och det var avslappnande. Det var en varm sommardag så vi tog ett dopp i havet. När vi kom upp så frågade han mig om jag ville sitta hos honom, framför honom med ryggen mot honom. Så det gjorde jag. Vi var lite undangömda så det var inte så att någon såg oss, tror jag.

Som sagt så satte jag mig framför honom och jag kände att nu kommer något att hända. Han höll om mig och bara där kände jag hur det pirrade till inom mig. Han smekte mina bröst, tog tag i mina bröstvårtor och rullade dem mellan sina fingrar. Superskönt var det ju så klart vilket gjorde att jag gnydde lite. Hans händer fortsatte ner mot magen och jag kände hur jag skakade till av jag visste var han skulle härnäst. Han smekte ljumsakran och låren innan han försiktigt nuddade mitt heliga. Nu var jag riktigt på G och kände att det behövdes inte mycket för att jag skulle komma. Med långsamma och nätta rörelser smekte han min klitoris. Bara tanken att någon kunde se oss blev ännu mera spännande för mig, fast det egentligen inte är min grej. Hans fingerfärdighet gjorde att jag fick min orgasm, den första. Efter att jag återhämtat mig började han igen, nu med snabbare o intesnsivare smekningar. Nu kom orgasm nummer två... Nummer tre kom då han både smekte mig och hade två fingrar i mig. Själva känslan att vara naken, på en nudiststrand och att vem som helst kunde dyka upp och se, vet ej om någon såg. Men att bara få ge sig hän till någon annan, att någon annan fick mig att må så bra gjorde detta till ett av de bästa gångerna.

Tristan 49 år

Mitt livs bästa sexupplevelse......

Hmmm.....

Fick fundera en stund innan jag fastslog att Eyes wide Shut på swingersklubben Club Adam & Ewa för ett antal år sedan tar priset.

Vilken kväll! 

Vilken natt! 

300 personer som gjort allt för att skapa en mäktig erotisk och super-porrig  atmosfär.

Kvinnorna i cape och männen i stilig kostym eller frack.

Samtliga medverkande gömmer sig bakom heta masker....

Glömmer det aldrig någonsin!

Min kära hustru glömmer inte heller.

Som hon uppvaktades!

En scen är svår att sudda bort från minnet är när min långa vackra fru uppvaktas av en lång och mycket välbyggd herre i kostym och ansiktsmask....

Hon gick ner på knä och lirkade fram den största och grövsta kuk jag sett.

Men hon gapade stort och åt honom girigt! 

Därefter tillströmmade det tre, fyra män till och hon har styva stakar överallt och grova maskulina händer som smekte hennes kropp.

Hon kom och kom och kom. Att få se henne njuta av och med fyra män var ren MAGI. Att höra hur hon njöt, hennes lustfyllda flämtningar och stön.

1: Tom

2: 31

3: På en downhillcykel festival 2013 träffade jag en kvinna som var några år äldre än mig. Hon cyklade inte själv utan var där med en väninna. Hon var nog en väldigt ordentlig och lite pryd kvinna, men den här kvällen fick hon en ordentlig kulturchock i mötet med kulturen och atmosfären i downhill världen. Hon lät sig svepas med av stämningen och vi hamnade till slut i mitt tält.

4 Vi gjorde egentligen inget  speciellt, men jag tror att det blev så bra för att allt var så spontant, härligt och kravlöst.

Hon var nyskild och arbetade som advokatsekreterare och hon hade aldrig haft sex med någon annan än sin ex make.

Den helgen hade hon varit på forsränning men hade tyckt att de var rätt trist.

Men hon behövde tydligen betydligt spänning en så den helgen.

Vi började med att dansa och kände ganska snart hur hård jag blev. Där på dansgolvet började vi kyssas och smeka varandra lite men snart ville vi ha mer och bestämde oss för att gå ut istället. Utanför var det en skog och vi drog oss undan, la oss i ljungen och fortsatte att utforska varandra med både mun, tunga och händer. Snart var vi båda två rejält kåta och ville ha mer men att ligga bland barr, kottar och grenar kändes inte som den bästa platsen. Så vi bestämde oss för att gå upp till mitt tält. När vi kom dit slet vi nästan av varandra kläderna. Hon var så vacker helt perfekt. Blont hår, vackra ögon, stora bröst, fast rump och en slätrakad mus. Den var som gjord att slicka. Vi hade hämningslöst och fantastiskt sex hela den natten.


Pelle 44 

Det är med min flickvän Sofie när vi provade analsex första gången. Det var så bra. Vi hade ett långt förspel och verkligen kåtade upp varandra . Vi började med massor av kyssar och smek. Och den ännu flera kyssar. Jag pussade mig ner till hennes  brösten, jag sög och slickade tills hennes bröst var alldeles blöt. Då fortsatte min mun sin upptäcksfärd ner mot fittan och började slicka henne. Efter en stund började jag  leka med mina fingrar i henne kände hur våt hon var. Vi la oss i 69:an så hon kunde suga av mig samtidigt. Hon frågade om hon fick slicka mig i analen och köra in ett finger och självklart fick hon det. OMG vilken upplevelse. Jag frågade henne om jag fick göra likadant och hon sa:

Bara kör. Vill att du knullar mig i analen?

Om jag ville? Jag slickade henne i båda hålen och började mjuka upp hennes anal med både saliv o glidmedel. Märkte snart hur skönt hon tyckte det var.  Sen ställde jag mig bakom henne och började lite försiktigt föra in ollonet bara men hon ville mer och började jucka mer och mer så kuken gled in väldigt snabbt och djupt.  Hon stönade som aldrig förr. Hon hade aldrig haft analsex innan men efter det vill hon ha det hela tiden. 

Visst var de härliga historier de delade med sig av. Agdas underbara upplevelse på nudiststranden tror jag kommer få bli grunden för en ny novell. Vad tror ni om de?

Återigen ett stort tack för att jag har världens generösaste följare, ni är helt fantastiska.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St