Fortsätt till huvudinnehåll

Mina följare

I över ett år nu har jag fått ta emot små och stora förtroenden via bloggen och Instagram. Jag har svarat på frågor, gett tips och pratat sex med fullständiga främlingar. En många av dessa främlingar har med tiden blivit vänner som jag längtar efter att få träffa när den här pandemin äntligen är över. 

Men i en tillvaro som för tillfället består av jobb, vila och familjeliv är det så roligt att få vara en fluga på väggen i era liv. Dela era sorger och glädjeämnen. Hör hur det går med era relationer, vad händer på jobbet, vilka galna saker har du provat i sängen, vad tänder du på och inte minst era underbart sexiga historier som jag får läsa.

Oftast stannar de i min inkorg och är till glädje för mig och Peter. Men ibland får jag dela dem med er och det är ju lite extra roligt förstås. Självklart delar jag ingenting om inte du har godkänt det och lika självklart får du vara anonym.

Den upplevelsen som ni ska få läsa om idag har jag följt på avstånd under en
tid. Och som de flesta av er nog vet vid det här laget älskar jag att suga kuk och att kvinnan bakom det här inlägget delar min passion är det ingen som helst tvekan om. Tack för att du delade med dig och att jag får sprida din sexiga upplevelse vidare. Och nej jag tycker inte att otrohet är rätt, men anser heller inte att det är min sak att döma.

En eftermiddag kommer det där meddelandet i min inkorg.

När man ger sin sjukgymnast ett lite avancerat BJ på hans mottagning. Sväljer allt, o sedan lämnar honom där... mållös.
Bra boost för självförtroendet

Självklart ville jag veta mer och bad om fler detaljer
Vi har den där kemin.
Sedan flera år.
Vi har strulat till o från. I flera år.
Sextat.
Sen har det gått ett tag mellan gångerna och det här var en sån. 
Vi har messat fram o tillbaka. Laddat med fantasier.
När jag kom dit. I ett genuint patientsyfte var allt först väldigt professionellt.
Jag fick min behandling. Liggande på mage på britsen o han var klar med den visste han inte riktigt vad nästa move skulle bli.
Jag låg kvar, vilandes på armbågarna. Sträckte ut min hand o hakade fast mitt pekfinger i hans byxlinning och mötte hans blick.
Den var förväntansfull och upphetsad.

Jag drog mitt pekfinger längs byxan över hans kuk. Han var redan hård.
Jag lät mitt ansikte stryka över hans bula och drog ner hans gylf samtidigt som jag kysste hans bula utanpå byxorna.
Jag tog ett tag om byxlinningen, drog honom till mig och knäppte upp knappen.
Smekte honom utanpå kalsongerna. Han stoppade in sin hand och plockade fram sin stora så...SÅ... hårda kuk. Den såg ut att vibrera av förväntan. Jag var lite torr i munnen av upphetsning o bet mig i tungan för att få igång salivproduktionen. Samtidigt tog jag honom i min ena hand och förde hans ollon fram o tillbala över min mun. Kysste det varje gång det gled över min mun.
Lät min tunga täcka så stor del som möjligt och började slicka hans kuk.
Ömsom lät jag jonom glida in i min mun o lät min tunga massera längs skaftet.
Han stoppade mig efter bara några minuter...drog ut nästan helt men hans ollon låg kvar på min tunga som fortsätte att massera honom.
Han tog tag i mitt huvud och knullade min mun...stannade upp o drog ut för att inte komma...
Jag lät min tumme försiktigt försiktigt massera hans pungkulor.
Han vände mig om till rygg och tryckte in sin kuk i min mun samtidigt som han drog ner min topp och började kyssa och massera mina bröst.
Han fick pausa flera gånger och var så stor att jag hade svårt, riktigt svårt att ta hela hans kuk.
Han stoppade in sin hand i mina byxor o masserade min fitta som var varm och våt. Jag var tvungen att hämta andan och vände på mig till mage igen.
Det fanns inte tid att knulla nu. Men SOM jag ville det.
Jag tog hans kuk i munnen, hans händer masserade min rumpa.
Jag tog honom djupt och långsamt.
Till och med min mun var kåtvåt.
Hans händer hade ett fast grepp om mitt hår och han knullade min mun djupt.
Han pausade igen men jag lät honom inte dra ut helt utan följde efter och tog honom igen, då brast det för honom och han kom.
Hans sats pulserade ut i min mun det mesta direkt ner i halsen o resten flöt ut runt min tunga.
Jag svalde hans sats och slickade honom ren. Han var inte alls  på det. Erbjöd mig ett papper som för att spotta i.
Jag satte mig upp, min blick mötte hans o just i det ögonblicket kände jag mig som "QUEEN OF FUCKING...AND BLOWJOBS" 
👸🏼

Vi har haft lite kontakt och jag har följt hur sms har utväxlats, tid bokats och frustrationen över hur det är hemma byggts upp. För några dagar sen kom ett kort meddelande om att de setts igen. Och jag ville förstås veta mer.


Vår relation har mognat till en mer hanterbar. I samma takt som min och min mans har blivit slentrian, inte från min sida. Jag är fortfarande lika kåt varje dag. Men han får mig att känna mig som ett tömkärl. När han är klar så är det över. Och han är klar på max 3min.
Han har inget intresse av att jobba på den biten, han tycker vi har ett bra sexliv 🤦🏼‍♀️...som inte behöver något upplyft...
Inga spontana kramar eller teasing överhuvudtaget längre.

Så - jag träffar min sjukgymnast...kåtgymnast...sexgymnast... knullgymnast...eller kk...eller ja..whatever...

Jag har lämnat min man två gånger för honom. Tyvärr är han inget relationsämne. Han har haft sporadiska relationer med kvinnor under de här 4 åren vi setts så här. Och när jag gjort mig fri och tillgänglig har han backat undan. 

Men så här är han hur bra som helst. Min man lämnade mig frustrerad och kåt efter 2 min ridande. Jag kände mig ledsen och frustrerad då jag hade väntat på detta hela dagen. Men han bara som vanligt tömde - helst i mig för o slippa torka någonting. Sedan somnade han på ett ögonblick.

Vilken tur att jag bokat tid fredag efter lunch.
Min sjukgymnast kan få mig att komma "hands off" bara av att jag tar honom i munnen. Så även den här gången.
Han kramade mig när han pausat datorn och tryckt på "upptaget-knappen", så en röd lampa lyser utanför dörren och stoppar övrig personal i byggnaden från att knacka på/öppna, dörren är alltid olåst.

Vi stod där en stund och jag lutade mig mot hans bröst, kände hans hjärta slå hårdare, högre och kände min egen puls öka.

Han knådade mig med sina händer, mina bröst, min rumpa, längs med mina sidor, tog tag i mitt hår  och kramade det o drog lite lätt. Jag kände hur han blev hård när jag masserade honom utanpå jeansen.

Han vände mig om och tryckte sin hårdhet mot min rumpa. Samtidigt masserade han mina bröst och höfter, kysste och bet lätt i min nacke och hals.

Vi flyttade oss till britsen. Där la han mig på mage med ett fast grepp runt mina handleder framför för mig, masserade min rumpa, insida lår och gick sedan till huvudändan. Han tryckte sig mjukt mot mitt ansikte och jag bet lätt i hans "bula" innan jag knäppte upp hans jeans. Först knappen och sen dragkedja, drog ner hans kalsongerna lite - någon KAN ju komma in.

Han var hård och styv och jag tog honom djupt, han andades till lite.
Hans händer låg på mina skuldror och jag kände hur han ibland tryckte sina fingrar hårdare mot mig. Mjukt la han sin händer runt mina kinder och precis innan han skulle komma stoppade han mig och höll mig uppmanande stilla, jag kom - helt "hands off".
Han log och sa:
Mmmmm, det där är så magiskt.
Sen presenterade han sig återigen och jag tog emot honom mellan sammandragningarna...gång på gång...tills han åter behövde en paus och höll mig befallande still med sina händer på mina kinder, haka, hals samtidigt som min tunga aldrig slutade röra sig så han blev tvungen att backa ett steg och dra ut helt för att kunna hålla emot.


Jag tittade upp på honom, tog tag i hans byxor och drog honom till mig igen, lät honom glida in djupt, precis till min egen gräns för att klökas. Han böjdes sig över mig och knäppte upp mina byxor samtidig som han knullade min mun och min hals gång på gång tills han återigen behövde hejda sig.

Den här gången gick han runt, tog tag i mina ben och ryckte till i dem så jag gled ner till fotändan.
Han knäppte upp min body och drog mina trosor åt sidan sedan gled han in i mig och  jag kom nästan direkt. Han gör något, på ett sätt som är sååå skönt och  vi matchar så bra i storlek gentemot varandra han tog mig mjukt men ändå bestämt.
Tog tag i mitt hår och drog mitt huvud bakåt och viskade:
- Om vi inte slutar så måste jag nog få komma. 
- Gör det. svarade jag
Han tryckte sig djupt in i mig, långsamt men målmedvetet jag la min hand över min mun och bet mig i fingret när vi kom samtidigt preciiiis bredvid den olåsta dörren in till hans rum på vårdcentralen.

Tusen tack för att du delade med dig!

Har du också en historia du vill dela med dig av hör av dig på Instagram @heta_stunder eller maila hetastundersman@gmail.com 


Kommentarer

  1. Nu har jag läst några inlägg och min kuk är stenhård! Väldigt bra skribent må jag säga!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St