Fortsätt till huvudinnehåll

På Centralbadet

Det var den där första söndagen när solen värmde. Jag och Peter satte ute och drack kaffe i solen när ett meddelande damp ner bland mina DM.
”Hej, hoppas att er helg har varit bra så här långt.
Just hittat din sida och fastnade. 
Tidigare i veckan så var jag med om en omvälvande händelse när jag var på Centralbadet i Stockholm. Det hände så fort och utan planering, så jag har nog inte själv landat i det riktigt.
Jag har ingen jag kan dela upplevelsen med. Så jag undrar om jag får berätta för dig?”
Ett sånt erbjudande kan jag såklart inte säga nej till. Så efter ett ”Självklart” från min sida börjar den här smått otroliga historian droppa in. Tusen tack för att jag fick dela din lite galna och mycket erotiska upplevelse.
“Jag har gått till Centralbadet några gånger per år sedan 93, då jag flyttade till en gata i närheten.
2006 lämnade jag city och flyttade utanför stan men har fortsatt att själv besöka spa avdelningen då och då.
Nu i veckan som gick så kände jag att jag hade ett behov av lite egentid. Sagt och gjort tog jag båten från Finnboda hamn in till Nybroplan och sedan den korta promenaden upp till badet. Efter betalning fick jag nycklar, tofflor, handduk och en morgonrock. Det var ganska lite folk i omklädningsrum och i duschen. Ett tips om ni går dit är deras tvål Blå is, en härligt skönt svalkande mint-tvål

Gick ut till pool avdelningen och upptäckte att det nu endast får vara 6 personer i den ”stilla poolen” och 5 i bubbelpoolen. Och den kvoten var för tillfället fylld. Så istället gick jag direkt till min favorit bastu, örtbastun. Pendlade mellan den och ångbastun några gånger. Vilade i några minuter på bänken i rummet där man kan kyla av sig lite. För att sedan återvända till örtbastun. När jag klev in så satt det en något korpulent äldre kvinna och ett par där. Paret nickade artigt och vi satt tysta i några minuter tills mannen i paret sa något, minns faktiskt inte vad . Jag lade däremot märket till att han hela tiden hade sin hand på hennes lår och att det fanns något lite flirtigt ja nästan sensuellt i luften. 

Efter en stund tyckte jag att det blev för varmt och gick ut till vilstolarna. De gjorde detsamma efter några minuter och slog sig ner för att göra mig sällskap. Kvinnan som jag gissar att var någonstans runt 30 år (mannen var nog ungefär 40 år) satte sig mittemot mig. Hon satte upp benen på stolen och jag kunde inte hjälpa att min blick sökte sig till glipan mellan hennes lår under den löst sittande handduken. De såg på varann och hon fnittrade lite, särade lite på låren så jag hade full insyn i några sekunder tills en dörr öppnades och en äldre man kom in och satte sig bredvid oss. Låren klatschade till mot varann när hon snabbt knep ihop benen.

Jag frågade om de ville göra mig sällskap i ångbastun. De nickade tyst och följde efter in i den ång-dimmiga varma bastun.

Vi satt på varsin sida på dom kaklade bänkarna som går längs väggarna. Han sa något jag inte riktigt uppfattade och det blev ett litet missförstånd som vi skrattade lite åt. Han kom och satte sig bredvid mig, frågade om igen om det var okej att de ”lekte lite” och om jag ville se på. Blev lite förvånad men sa nåt i stil med att ”det bara vore väl trevligt”.

Han gick över till Ida igen och lossade hennes handduk som föll ner på bänken. Hon särade sakta på benen igen. När jag tog min hand under min egen handduk så särade han på hennes rakade fitta som bara hade en liten sträng av mörkt hår. Det var inte helt lätt att se i dimman men det gjorde det än mer spännande på något sätt. Han föreslog att jag skulle sätta mig till höger om Ida. Jag minns knappt att jag gick dit, men känslan av våra lår som möttes var otroligt upphetsande och härlig. Hon tog försiktigt min hand som jag just haft under handduken. Hon skrattade till när hon kände den hala försatsen på mina fingrar.

Hon la min hand på sitt venusberg. Hans fingrar smekte redan hennes klitoris. Jag väntade på min tur medans jag utforskade hennes mage. Upp mot brösten. Hon viskade:
- Sug på dem!
Så jag kupade min hand om hennes bröst som precis fick plats i min hand, lutade mig fram och kysste den ganska stora bröstvårtan. Bet lite försiktigt och lät min tunga cirkla runt den nu hårda bröstvårtan. Hon la sitt lår ovanpå mitt och jag såg att fittan var vidöppen för mig. Men där öppnas dörren till ångbastun och ett annat par kom in. Janne (som jag tror att Idas man hette) slänger en handduk över Ida. Och jag tror inte att det nyinkomna paret hann se något.

Tror att vi alla var lite frustrerade just då eftersom vi byggt upp en så stor kåthet och spänning. Vi bestämde oss för att ta en dusch  och gå ut till bubbelpoolen. Vi fick vänta en liten stund för att få plats i poolen och väl i den så fick vi inte platserna bredvid varann. 

Men det var en ganska skön stund. Att bara sluta ögonen och reflektera över vad som just hänt för det kändes nästan overkligt. Tankarna snurrade och jag visste inte riktigt om det var en bra idé att fortsätta eller om dom ens ville det. Jag gick till den andra poolen och låg där i kanske 20 min. Såg att de gick upp till den stora simbassängen.

Där någonstans började jag överväga om jag skulle äta lunch eller ta en sväng till bastun. Det blev det sistnämnda. Började med kanske 10 min i den svenska klassiska bastun. För att sedan gå till ångbastun. Väl där inne så låg en medelålders kvinna raklång längst ena sidan på bastun med en liten handduk för ögonen. Jag satte mig längst in, lutade mig mot väggen och blundade. Öppnade ögonen först när jag hörde att dörren öppnas och in kom Ida och Janne. Vi hälsar glatt men ganska tyst för att inte störa kvinnan som låg där och vilade. 

De kom och satte sig bredvid mig, med Ida i mitten. Kåtheten hade nog inte slocknat hos henne och hon ville nog inte missa chansen att få känna på en främmande kuk. För hennes hand låg snart på min handduk och hon kunde känna hur den snabbt växte sig stor.

Ida drog bort handduken och drog två fingrar längst min kuk, ner till pungen. Jag pendlade mellan att se henne i ögonen och se på hennes hand som var på upptäcktsfärd över min kropp eller kanske snarare mitt skrev. (Det var en fantastisk upplevelse och jag blir galet kåt nu när jag återberättar det)

När hennes lilla hand greppar tag om kuken och sakta drog ner förhuden så såg jag att det bokstavligen rann försats ur ollonet och över hennes hand. Då viskade hon till sin man:
- Precis som jag älskar.
 Hon runkade mig ömsom långsamt och mjukt ömsom snabbare och hårdare tillslut fick jag ta tag i handen och avlägsna den ett litet tag. För jag ville verkligen inte komma än. Nu reste sig den andra kvinnan och gick ut. Janne sa snabbt: 
- Slicka Ida! 
Och jag löd, snabbt var jag framför henne på huk. 
Det är också ett sånt där tillfälle  som jag kommer att minnas. När hon liksom gled ner lite för att jag ska komma åt. Lyfter upp fötterna på britsen och särar så mycket hon kan. Den synen var underbar. Lutade mig fram och med bred tunga så slickade jag henne. Jag började mellan hennes skinkor. Kände hennes lilla bakre öppning och gav den lite extra kärlek. För att sedan låta tungan glida in i hennes fitta snabbt men bestämt. Det var himmelskt hon smakade så gott och var så våt. Hon var hal av fittsaft ända ut på låret kände jag.
Där blev vi tyvärr avbrutna igen för vi hörde att dörren i rummet utanför smällde. Ida sa: 
- Vi går till ökenbastun för den är inte lika populär. 
Jag var inte alls svårövertalad men hade vissa problem med att dölja mitt stånd på vägen dit. Mycket riktigt så var den bastun tom och vi kunde “gömma” oss bakom det stora bastuaggregatet. Ida och Janne satte sig på översta laven, han längst ut så han hade lite koll på dörren. Jag ställde mig på nedre laven tätt intill Ida och hon tog snabbt tag om min kuk. Jag såg i hennes ögon att hon är helt trollbunden av den. Jag närmade mig lite till och hon förde den hårda hala kuken mot sina bröst, på ett lekfullt sätt gned hon den mellan sina bröst. Jag stod så i några minut och njöt att både hennes behandling och av se min kuk glida mellan hennes svällande bröst. Sen lutade jag mig lite fram och pressade in två fingrar i hennes våta fitta. Jag kände att hon snart skulle komma. Med två fingrar i henne och handflatan mot klittan så skrek hon till när hon kom i en intensiv orgasm. Janne som sakta hade runkat medan han sett på var snabbt framme och la en hand över hennes mun. Han bad mig att sätta mig högst upp. Och innan jag ens hann reagera så placerade sig Ida med ryggen mot mig, en hand om min kuk och satte den på plats mot sin mynning. Jag såg hur ollonet pressade isär blygdläpparna och det sen sjönk in i hennes ljuvligt varma och våta sköte. hon lät mig stanna där ett tag, längst inne i henne och det var så ofantligt skönt. Jag halvlåg mot väggen och lät Ida sköta tempot några minuter. Vi reste på oss och jag tog henne bakifrån. Janne ställde sig framför och hon tog hans kuk i munnen medan han lutade sig lite över henne. Han hade sin hand mellan hennes skinkor och jag insåg att han vill känna hur min kuk gled in och ut i henne. Jag lät det ske och det var något upphetsande i det som jag inte visste att jag skulle gilla på det sättet. Han frågade om jag ville spruta. Och det börjar bli dags för det. Vi är alla dyblöta av svett och kroppsvätskor vid det här laget. Ida intog samma position som jag hade för ett tag sedan. Halvliggandes mot väggen. Benen på mina axlar och den synen, när kuken återigen penetrerar hennes fitta gjorde att min orgasm inte låg långt borta. Hon sa: 
- Knulla mig hårt och kom över hela mig. 

Vi knullade så det small om hennes skinkor mot mina ljumskar. Jag drog ut kuken och hon var snabbt där med sin hand. Hon drog bara några tag innan jag placerade min hand på hennes. Höll den stilla i nån sekund. Knep åt lite för att sen komma i den starkaste orgasm jag kan minnas. Jag sprutade i tre omgångar och den första satsen rann från hennes navel ner över fittan. Nästa stråle träffade hennes hals, kinden, håret och väggen. Vi föll ihop mot varandra som i en svettig hög. Stämningen var underbar och vi skrattade och var ganska andfådda. Snabbt konstaterade vi att vi måste duscha kallt för att sen ses i poolen. Sagt och gjort..


Kommentarer

  1. Åh vilken härlig story upplevelse det var. tackar för den. =)

    SvaraRadera
  2. Den storyn gjorde verkligen så att den växte under täcket. Gud så läckert....

    Tänk om man kunde få vara med om det någon gång. Lyckliga kille!!

    Tack för att vi fick läsa den

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo