Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om offentligt sex

Önskemålet var offentligt sex. 

Och jag visste direkt vem jag skulle be att få prata med om det. Badgalen. Mannen bakom signaturer har följt mig länge på Instagram och han har deltagit i flera av mina olika frågepaneler. Han är alltid rolig och snabb att komma med glada tillrop om min inlägg och intervjuer så jag var inte det minsta orolig för att det skulle uppfattas på fel sätt när jag  slängde iväg en fråga;

- Vill du prata om sex in public med mig?

Svaret kom nästan genast:

- Ja! Sen tycker jag att vi ska prata dogging också.

Ok återigen fick jag tacka Fråga Olle dokumentärerna för att jag slapp googla vad dogging var. Men mer om det senare.

När jag berättar att han var mitt självklara förstaval blir han väldigt ödmjuk och säger att det säkert finns de som gör det oftare och även mer avancerat.

Och jag kan ju inte annat än hålla med men ingen jag känner.


Jag vet ju att han och hans särbo träffade inom swingersvärlden, så bara för att inte röra till någonting undrar jag om det började med sex för att senare leda till kärlek. 

- Det stämmer så det här med lite busigare sex har varit centralt i vårt förhållande från början. Och det var inget vi ville sluta med när kärleken kom in i bilden. Kärlek och sex är två skilda sak.


- Hade du levt i swingersvärlden under din tid som gift också.

Han skrattar till innan han svarar:

- Nej, verkligen inte, inte ens nära.

- Men det var något du hade fantiserat om?

- Ja absolut fantiserat men inget mer. Om jag hade vetat de jag vet idag hade jag kanske kunnat få vår relation dit genom att trycka på rätt knappar. Men tror nog inte att jag skulle ha velat det.

- Så när du blev singel började du utforska den världen? undrar jag.

- Ja det måste jag väl säga, svarar han och fortsätter, jag har väl länge haft en dragning till exhibitionism, voyeurism och flersamhet.

- Hade din särbo varit inne på det här innan eller började ni ungefär samtidigt?

- Hon hade varit singel länge men hade väl börjat utforska swingersvärlden och de mer busiga nakenbaden ungefär ett år innan mig.


Jag har spanat in Badgalen och hans särbo på Hemligg och sett bilder från parkeringsplatser bl.a. så jag frågar nyfiket:

- Vilken är den mest offentliga plats ni haft sex på?

- Hur menar du med offentlig? undrar han och fortsätter. Parkeringsplatser med trafik, strax intill promenadstigar, på toaletten på någon krog dock med dörren stängd, inför 140 människor på en klubb eller som ömsesidig petting på en restaurang. Provrum kommer men det får nog vänta till efter Corona.

En rätt imponerande lista ändå.

- Har ni blivit ofrivilligt påkomna någon gång? Tänker att på en klubb är ju själva grejen att ha sex så att andra kan se och gärna göra er sällskap. Men har ni blivit påkomna när det varit tanken att offentligheten bara ska vara en extra krydda.

- Vi har blivit påkomna så tillvida att människor stannat till och tittat in i bilen när vi stått på en parkering. En gång missade vi att parkeringsfickan även var en busshållplats så mitt under akten stannade bussen och släppte av två personer.


Jag kan verkligen förstå tjusningen och vi har absolut snuddat vid det här men inte gått så här långt. Men vad är det som är så hett med att ha sex på en publik plats?

Han tvekar lite och funderar och försöker hitta rätt ord för att förklara det.

- Den extra spänning, säger han till slut och fortsätter, att både jag och min partner, kanske mest min partner blir mer, hur ska jag säga annorlunda upphetsad vid vetskapen om att det finns publik eller en risk att bli upptäckta. Och förstås att det leder till nya annorlunda situationer.

- Hur blir hon annorlunda upphetsad, undrar jag nyfiket.

- Det är svårt att beskriva men hon blir flödande våt, exalterad, blossande och ivrig.


Det låter ju underbart på alla sätt, vem vill inte bli flödande våt och blossande. Men med alla de här upplevelserna måste jag ju fråga om han har någon favorit som han kan dela med sig av.

Han tänker efter en stund och börjar berätta:

- Det måste nog vara från något nakenbad. Att få dela med sig, men också känslan av att så många runt omkring hade velat vara i vår situation. Tror det bästa minnet är från ett bad där vi inte trodde att det var så mycket folk. Men efter en stund i vår egen sexbubbla så insåg vi att vi hade kanske 15-20 åskådare som gradvis kom närmare men utan att komma för nära. De stannade på ungefär 2 meters avstånd. Där stannade det den gången och de var uppenbart nyfikna men också tacksamma att få vara med på ett hörn. Vi kom båda i en rungande pangorgasm.

Måste ju med tanke på kommentaren “den här gången” ställa nästa fråga:

- Har ni haft gruppsex på någon strand också?

- Ja vi har varit med fler på stranden. Någon gång med ytterligare en kille och någon gång bredvid andra par. Men inte minglat med andra par på stranden, utan bredvid varandra. Men till sommaren kommer det garanterat bli med byte och med mer interaktion vill jag lova.

Efter en kort paus tillägger han:

- Givet att Corona ger med sig.

Under det här samtalet inser jag att vi har lägger lite olika värderingar i ordet mingel ;)


Sen hade vi ju det där med dogging. Om du hör till skaran som liksom jag inte inte är så insatta i den typen av lekar hittade jag den här förklaringen i en artikel från Aftonbladet. Så slipper du googla ;)

“I skogar, på parkeringsplatser och i parker kan den nya trenden skådas.

Dogging kommer från England och har sedan spridit sig över Europa. Främmande människor möts på nätet och bestämmer tid och plats för att ha sex i verkligheten. Gärna så offentligt som möjligt och smygtittare är välkomna.”

- Du ville ju prata dogging. Finns det i Sverige? Har ni fått till det någon gång?

- Nej, vi har inte fått till det på riktigt. Mer att vi varit på platser och gjort det. Märkt att folk har tittat men ingen som kommit fram för att vara med. Däremot har vi vid olika tillfällen bjudit in andra att komma och vara med på ett hörn. Alltså vi har börjat själva och så har olika killar kommit närmare och visat ett tydligt intresse på att få vara med och då har vi frågat om han vill vara med. Sen tror jag att det går att få till dogging med lite planering. Säg att man bjuder in 5-10 stycken så kanske det dyker upp 2-5 stycken.


Vi pratar lite om eventuella risker med att få med människor man verkligen inte vill ha nära sig och att det är en trygghet på t.ex. en strand där man kan bedöma människor utifrån utseende och kroppsspråk.

Plötsligt säger han:

- Det är ju lite som på porrbio, där finns ju människor man inte skulle vilja ta i med tång. Men det är ett väldigt härligt ställe att ha sex på om man vill att andra ska se på. Vid något tillfälle var det så tjockt med folk bakom repen att de stod i led och sprutade in i rummet där vi var när det gick för dem. Dock nådde inte dessa sprut ända fram till oss. En annan gång när vi var tillsammans med andra fick vi två av tre tjejer att ”fontäna” så att det nådde de dom såg på.

Öh ok nu blev det lite mycket för en flicka från landet. Porrbio, rep och led, nu måste vi backa bandet och förklara lite.

Med ett skratt börjar han tålmodigt att förklara:

- På t.ex BV och Manhattan finns det rum man kan gå till, man kan lämna dörren öppen men dra för ett rep. Repet säger “Titta gärna men kom inte in”

- Ok, tror jag börjar förstå.

Han fortsätter att berätta:

- Typ så, det kan finnas stora sängar. Då säger vi ibland att det är ok att var runt sängen men inte på den om vi och andra håller på på sängen. En gång kom det fram en kille med dricka som tack för föreställningen eftersom han tyckte vi hade varit så aktiva att vi behövde lite vätska.

Blir riktigt imponerad av mig själv när jag nöjt konstaterar att jag inte rodnat en enda gång. Tror jag börjar bli riktigt härdad numera. när jag stolt berättar hur nöjd jag är med att inte ha rodnat skrattar han och säger:

- Måste ha missat några maffiga detaljer, men skämt åsido tror jag att både du och din man skulle älska de flesta av våra upplevelser.

Och kanske har han rätt även om just porrbion känns lite rätt långt utanför min bekvämlighetszon.

- Hur ofta är ni ute på sånt här busigt sex?

- I icke Corona tider blir det något lite äventyrligt minst en gång i månaden men gärna oftare. På sommaren mycket oftare. Sen Corona kom har det varit lugnare men ändå en del. Det mesta relaterat till bad och ute. Men även lite klubbar och någon hotellfester, även om det kanske är mer swingers än offentligt.

Som vanligt har tiden sprungit iväg och och den där timmen jag brukar försöka avsätta är passerad med råge. Men innan vi slutar måste jag ju fråga den klassiska, hur börjar man frågan.

Min vän Badgalen svarar snabbt:

- Om man ska prova så föreslår jag i en bil på ett lagom undanskymt ställe, på skogspromenaden eller i någon park där man kan dra sig undan. Annars är det faktiskt väldigt bra börja på en klubb. Då behöver man inte gör något alls bara vänja sig vid känslan.

- Vilka klubbar skulle du rekommendera då?

- Våra favoriter av olika anledningar är Adam och Eva, Par i hjärter och Paradiseswing, . En annan favorit var Loveshack i Degerfors men den är tyvärr nedlagd.

Vi avslutar med att det varit ett väldigt trevligt samtal som vi gärna fortsätter vid tillfälle och tillfället kommer redan nästan dag.

Det blir ett samtal i allmänna ordalag om Hemligg och Lustkammaren och hur öppna människor ändå är i sina profiler med inte bara bilder på bröst och kukar utan också med ansiktsbilder. Jag berättar att det dök upp ett bekant ansikte från min lilla håla som sökte en BDSM kompis. Jag var inte helt bekväm med det och det gjorde mig åter påmind om varför jag är så hemlig både här och på Instagram. Skulle inte vilja att kollegor, föräldrar eller gudförbjude elever hittade bilder och info om mig där.

Då berättar Badgalen om ett lärarpar de träffade på en klubb. Paret kom från en liten ort i norra Svergie, de hade minglat tillsammans och haft härligt omfattande sex med åtta personer på en stor säng där lärarinna kommit så häftigt att hon svimmat av en stund.

Morgonen efter vid frukosten på hotellet hade de sprungit på varandra och gjort sällskap. Det var där det kom upp att paret åkt så långt för att komma till klubben. Herr Badgalen undrade varför de åkt ända hit när de fanns bra klubbar på betydligt närmare håll. De berättade då att de var lärare och ville inte riskera att hamna i säng med någon av elevernas föräldrar. 

Den tanken kan jag mer än väl förstå, utvecklingssamtal kan vara ganska jobbiga utan att man ska behöva upptäcka att man haft gruppsex med föräldrarna.


Tack för ett roligt samtal, av någon anledning tror jag inte att det är sista gången ni stöter på Badgalen här på bloggen. Med hans nyfikenhet och aptit på livet är jag säker på att våra vägar kommer korsas igen.


Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St