Fortsätt till huvudinnehåll

Tentaplugg med guldkant

                    

Frida

Med tre dagar kvar till tenta tillbringade jag nästan all min vakna tid med näsan i en bok. Jag varvade mitt pluggande mellan studentlägenheten och biblioteket . Medan jag gick de knappt två kilometerna från mitt hem här i Umeå till biblioteket på Campusområdet började snön falla allt kraftigare. Jag tänkte tillbaka på mina snart fyra år här i Umeå. Mer än en gång de senaste fyra åren hade jag ifrågasatt om jag verkligen hade det som krävdes för att bli sjukgymnast. Men nu var det bara en tenta kvar och sen nästa termin och jag började faktiskt tro att jag skulle klara det. 

En av de saker jag uppskattat mest med att läsa här var vädret, att i fyra år fått njuta riktig vinter. Första året hade jag och några kursare byggt en enorm snöborg och anordnat flera snöbollskrig alltid med efterföljande korvgrillning och glüweine. Vi borde kanske köra en repris på det när den här tentan var klar, tänkte jag medan jag pulsade vidare mot biblioteket  i det ymniga snöfallet. Jag drog ner mössan och upp halsduken så bara mina ögon syntes när vinden tog i. Ångrade nästan att jag lämnat mitt varma lägenhet när vinden bet i kinderna och jag körde ner huvudet och fortsatte att pulsa. När jag äntligen var framme vid biblioteket hade jag istappar i håret som stack ut under mössan och hela jag såg ut som en snögubbe fast jag försökte borsta av mig det värsta innan jag gick in genom entrén. När jag kom in blev jag stående på entrémattan för att skaka av mössa, halsduk och jacka. När jag fått bort det mesta av snön gick jag in men hejdade mig när jag passerade spegeln,  hela ansiktet var ilsket rött och det såg rätt komiskt ut så det var med ett stort leende jag klev in i själva biblioteksdelen. 

Där inne rådde det magiska lugn som alltid råder på biblioteket och som är en av anledningarna till att jag trivs så bra på biblioteket . Det satt studenter vid alla borden längs fönstret så jag valde ett av de små studierummen som låg i mitten av lokalen. Det var små rum med plats för max fyra personer med ett bord och fyra bekväma konferensstolar i en gulorange färg och med möjlighet att dra igen en frostad glasdörr om man behövde prata lite lågt. Jag gick in och drog igen dörren efter mig för att inte bli distraherad av det som hände utanför. 

Precis som varje gång när jag gick in i ett av dessa små rum fnissade jag till lite när ett minne som vanligt gjorde sig påmint.

Det var en vårdag för snart två år sedan. Vädret hade varit strålande när jag och min dåvarande pojkvän gått iväg på morgonen men ett plötsligt skyfall hade fått oss att lämna parken och söka skydd inne på biblioteket för att fortsätta plugga där.

Väl där inne hade vi lagt beslag på ett av studierummen. Men fnissiga av språngmarschen och blöta av regnet ville ingen studiero infinna sig. Istället hade min kille, Richard, börjat fråga ut mig om mina erfarenheter av sex och vilka mina sexfantasier var. Ganska snabbt hade den fnissiga stämningen försvunnit och samtalet blev mer erotiskt laddat. När Richard berättade att han tände på tanken att kunna bli upptäckt när han hade sex kunde jag inte låta bli att erbjuda mig att uppfylla hans önskan. 

Så med bara den tunna glasdörren som skydd i ett helt tyst bibliotek hade jag utfört en tyst striptease tills jag stod naken framför honom. Han hade tyst iakttagit mig och efter en liten stund dragit ner shortsen och börjat smeka sig själv tills han fått ett präktigt stånd. Jag hade ställt mig nära honom och viskade frågat om han ville se när jag smekte mig själv. Han hade tyst nickat och sträckt ut handen och strök försiktigt över mina små bröst så att bröstvårtorna styvnade mot hans handflata och en härligt pirrande känsla gick från bröstvårtorna ner i min fitta. Jag satte upp min fot på armstödet till den gula tygklädda stolen och smekte insidan av låret tills den nuddade busken av ljusrött hår som dolde min fitta. Jag lät fingrarna fläta in sig och dra lätt i lockarna hela tiden med min blick på hur Richard smekte sin kuk med rytmiska rörelser. 

Allt var så förbjudet och upphetsande och min fitta var härligt våt och blygdläpparna blodfyllda när jag med ena handen särade på blygdläpparna så att Richard såg rakt på min fitta. Med en hand om sin kuk och med den andra nyfiket utforskande min fitta fick han bita sig i läppen för att inte stöna högt i den tysta biblioteksmiljön. När hans grova tumme hittade min klitoris samtidigt som han lät tre fingrar börja röra sig in och ut i min våta fitta var det min tur att försöka vara tyst. Hans grepp runt kuken hårdnade och jag såg som hypnotiserad på när han med ett allt snabbare tempo lät handen glida upp och ner över kuken samtidigt som han försökte fingerknulla mig i samma takt. Det var inte helt lätt eftersom jag gned mig mot hans hand nästan desperat, så kåt att benet darrade där jag stod framför honom. 

För att inte ramla och väcka allas uppmärksamhet försökte jag så tyst som möjligt lägga mig ner på golvet. Richard gjorde mig sällskap på golvet stående på knä mellan mina ben så han fortfarande kunde fingerknulla mig. Jag smekte mina bröst med ena handen medan den andra hittade rätt takt för min klitta. Richard gjorde allt för att inte stöna när han kom i flera kraftiga sprut över min fitta och med hans sperma på mina fingrar började min fitta dra ihop sig i en kraftig orgasm och jag kunde inte hindra det låga skriket. Richard la sig ner över mig och tystade mig med sin mun. När vi hämtat oss hade vi lämnat biblioteket om möjligt ännu fnissigare än när vi kom.

Med de minnet på näthinnan stängde jag  dörren om mig med ett nöjt leende innan jag började packade jag upp datorn, böcker,  anteckningar, vattenflaska och min nödproviant med Polly. Sen försjönk jag i mina studier och när det kom en diskret knackning på dörren ryckte jag till och gav till ett litet skrik. Dörren öppnades och där stod en kvinna i 40 årsåldern, hon såg ut som en klassisk bibliotekarie med det kastanjebruna håret i en stram knut, tydligt markerade glasögon, knytblus över en fyllig byst, en klassisk pennkjol som smet åt om hennes breda höfter och som slutade precis nedanför knät. Det enda som inte passade in var att hon istället för ett par nätta pumps hade ett par praktiska Birkenstock tofflor på fötterna. På bröstet hade hon en namnskylt med texten Emma Edlund Bibliotekarie.

-Förlåt men vi stänger nu, sa hon med låg lite hes röst som hade en tydlig norrländsk dialekt.

-Oj förlåt, jag måste ha tappat tiden alldeles, svarade jag och kände mig nästan nyvaken efter att ha varit så djupt försjunken i mina böcker.. 

-Ingen fara, jag har ingen brådska. Vad läser du? frågade hon.

-Fysioterapi, svarade jag samtidigt som jag försökte packa ihop alla saker som jag spridit ut på bordet.

Hon log och tog ett steg in i rummet och plockade upp en av böckerna.

-Fysioterapi, vad tänker du bli då? Läkare, sjuksköterska eller sjukgymnast?

-Sjukgymnast är planen, det här är sista tentan sen är det, jag gjorde citationstecken i luften, bara uppsatsen kvar.

Hon log stort och började ställa frågor om uppsatsen och om mig. Hennes lättsamma sätt fick mig som vanligtvis var ganska blyg att slappna av och vi blev sittande och prata, om mina studier, Umeå, biblioteket, favoritböcker och hennes studietid i Uppsala. 

När min mage ogenerat började kurra högt i ett desperat rop på mat reste vi oss och gjorde sällskap till entrén för att Emma skulle släppa ut mig. På klockan i entrén såg jag att klockan passerat nio, ute var det becksvart. I ljuset från gatlyktorna såg jag att snön fortfarande vräkte ner. Bästa att bylsa på sig alla kläder, det skulle bli en lång promenad hem.

Emma tittade ut och sen på mig:

-Var bor du? Ska jag köra dig hem?

Det visade sig att det bara skulle bli en kort omväg för henne så jag tackade tacksamt ja och väntade medan Emma släckte ner det sista.

Under den korta promenaden från biblioteket till parkeringen fick vi kämpa för att ta oss fram. Det tog en stund att skotta fram bilen, en fyrhjulsdriven SUV, och jag var grymt tacksam över att jag slapp den två kilometer långa promenaden.

Trots fyrhjulsdrift fick Emma krypköra för att hålla sig på vägen. När vi äntligen tagit oss fram till min adress verkade det enda rätta vara att be henne sova kvar på soffan. Först var hon lite ovillig men med tanke på att hon bodde tre mil utanför stan gick hon till slut med på att följa med upp.

Som student hade jag sällan något välfyllt kylskåp men dagen innan hade jag gjort ett storkok på en tomat och linssoppa, med lite rostbröd och varsin öl till blev det riktigt gott. Först var samtalet mellan oss lite spänt inte alls så avslappnat som på biblioteket men när vi kom in på vår tredje öl hade det lossnat och vi både pratade och skrattade.

Efter maten flyttade vi över till soffan och när vi kröp upp i varsitt soffhörn såg knytblus och kjol lite obekvämt ut så jag erbjöd henne att låna min morgonrock och hon tackade ja.

När hon kom ut från badrummet hade hon även släppt ut håret så istället för den strama knuten böljade hennes långa kastanjebruna hår ner över axlar och rygg. 

-Wow vilket hår, kunde jag inte låta bli att säga.

Hon log och lyfte en slinga:

-Jag brukar alltid ha det uppsatt på jobbet, har märkt att jag får så mycket oönskad uppmärksamhet från män när jag någon gång har det utsläppt.

Hon kröp upp i det andra soffhörnet och min blick drogs till hennes fylliga bröst som fick morgonrocken att glida isär.

Jag hade träffat både tjejer och killar under de senaste åren, nu var det längesedan jag träffat någon alls. Men åsynen av hennes fantastiska hår och brösten som jag kunde skymta när hon rörde sig fick det att pirra till i magen och jag märkte hur mina kinder hettade.

Emma

Jag hade sett henne flera gånger på biblioteket när hon kommit in, alltid med ett stort leende på läpparna. Med sitt korta busiga hår, ofta i en ilsket röd ton, ljusa hy och ungdomliga sportiga utstrålning var hon precis den typ av tjej som jag gillade.

Flera gånger hade jag försökt komma på något bra sätt att ta kontakta med henne, men tillfället hade aldrig uppenbarat sig.

När hon kom in i biblioteket tidigare under eftermiddagen med sitt knallröda ansikte och världens största leende hade det pirrar till i bröstet. Hennes nästan pojkaktigt smala och seniga kropp var så vacker. När jag såg att hon försvann in i läsesalen tänkte jag att jag skulle ge mig själv en ursäkt att gå in och äntligen ta mod till mig och prata med henne. Men trots busvädret utanför var det mycket folk på biblioteket och när jag äntligen fick tid att gå in såg jag henne inte. Typiskt min otur nu hade jag missat henne.

Flera timmar senare när jag gick min släck och lås runda såg jag att det lyste i ett av studierummen och gick dit för att släcka.

Genom det frostade glaset såg jag att någon satt kvar där inne. Det var inget ovanligt, det hände ofta att vi hittade studenter som somnat över böckerna eller som glömt tid och rum när vi gick våran låsrunda. Därför knackade jag försiktigt innan jag öppnade dörren. Det spratt till i magen när jag såg att det var hon. Som tur var verkade hon så koncentrerad på sina anteckningar att hon inte märkte att jag stakade mig när jag skulle berätta att vi stängt.

När jag en stund senare följde henne till dörren kom tillfället jag väntat på. Med vinterns första snöstorm rasande utanför blev det helt naturligt att jag erbjöd mig att köra hem henne.

Ovädret var värre än jag trodde så när Frida erbjöd att jag kunde få sova på hennes soffa tog jag tacksamt emot erbjudandet av flera anledningar.

Sittande mitt emot henne vid köksbordet fick jag flera gånger hejda mig från att sträcka fram handen och smeka hennes kind eller ta hennes hand.

Hon verkade helt ovetande om mina känslor utan pratade på om allt och inget.

När vi flyttade över till soffan hade jag börjat förlika mig med tanken att det här var ytterligare en förälskelse som inte skulle leda någonstans.

Frida erbjöd mig att låna hennes morgonrock och jag tackade ja. Inne i badrummet klädde jag av mig naken och kröp in i hennes morgonrock som doftade gott av henne. Min betydligt fylligare kropp gjorde att morgonrocken glipade betänkligt över bysten men även över låren. Jag passade även på att plocka ur hårnålarna och skakade loss håret. Känslan var lika befriande varje gång.

När jag kom ut från badrummet såg Frida upp på mig och utbrast:

Wow vilket hår.

Yes, det spratt till i hjärtat av hennes kommentar och jag svarade:

Jag brukar alltid ha det uppsatt på jobbet, har märkt att jag får så mycket oönskad uppmärksamhet från män när jag någon gång har det utsläppt.

Jag satte mig i soffan och såg till att morgonrocken lämnade en rejäl glipa så hon kunde se rakt in på mitt bara bröst.

När jag kände hennes blick på mig ville jag le stort men istället passade jag på att sträcka ut benet så att foten rörde vid Fridas lår.

Frida följde mitt ben med blicken och nu var jag säker hon var intresserad. Med min blick i hennes frågade jag:

-Har du träffat någon här uppe?

Jag försökte verkligen att få rösten att låta neutral.

-Nej inte nu längre, svarade hon och fortsatte, jag gjorde slut med min tjej när jag kom tillbaka hit i höstas. Är du gift?

Nej, jag har aldrig kommit längre än till att förlova mig och det är över två år sedan. Hon ville flytta hem till Skåne och det var inget för mig så vi separerade.

Utanför fönstret ven vinden och Frida rös till.

-Fryser du, frågade jag.

-Ja känner mig lite frusen, erkände hon och slog armarna om sig.

Med blicken som inte kunde misstolkas sa jag:

-Om du kommer hit ska jag värma dig.

Hon verkade tvekade en stund men reste sig sen och kom över till mitt soffhörn. Jag skyndade mig att ändra ställning så hon kunde sätta sig mellan mina ben och luta sig bakåt mot mig samtidigt som jag kunde hålla om henne. Den sista gnuttan tvekan verkade lämna henne och hon kröp upp hos mig i soffan och jag la armarna om henne. 



Hennes smala vältränade kropp passade perfekt mot min kurviga kropp. Sakta kände jag hur hon slappnade av och hur hon lutade huvudet mot mina stora fylliga bröst. En stund satt vi bara helt stilla med mina armar om henne. 

Ljusen på bordet fick hennes hud att skimra och jag drog in hennes doft. Den fick mig alldeles pirrig och helst skulle jag borra in näsa mot hennes hals och kyssa hennes nacke och suga lätt på hennes örsnibbar. Men istället smekte jag lätt hennes armar och ner över hennes händer. Ritade mönster på insidan av hennes underarmar och njöt när jag hörde henne dra tyst efter andan. 

När hon inte drog sig undan blev jag modigare och blåste henne lätt i nacken innan jag drog henne närmare mig i en kram. Frida formade sig efter mig och verkade gosa in sig mot mina bröst och min bröstvårtor drog ihop sig. Försiktigt böjde jag mig ner och kysste henne lätt på halsen när hon böjde huvudet för att jag lättare skulle komma åt sög jag in hennes örsnibb i munnen och bet lätt på den. Hon stönade lågt och förde ner sin hand till mitt bara lår och gjorde fjäderlätta cirklar på det. Genast gick det som elektriska stötar från hennes fingrar till min fitta.

Som svar lät jag mina fingrar leta sig in under hennes tröja och smeka hennes platta mage. När de nådde hennes små bröst var hennes bröstvårtor redan hårda och jag fångade in den ena och masserade den lätt. Frida stönade till högt och vred sig så hon kunde vända sitt ansikte mot mig och hon kysste mig. Först prövande men snart allt häftigare. När hon drog sig undan var jag rädd att hon ångrat sig men istället hade hon vände hon sig så hon satt vänd mot mig mellan mina ben. Morgonrocken hade glidit isär och min välansade fitta var helt synlig och glipan över brösten visade mer än den dolde. Hon såg på mig och knöt upp skärpet i morgonrocken så hela min kurviga kropp blev synlig.

-Du är så vacker, sa hon lågt och lät händerna smeka sig upp från ljumskarna, över magen och upp till brösten. 

Hennes beröring kändes som eld och jag ville känna hennes händer överallt. Jag grep om hennes tröja och drog av den. Hon var precis så perfekt som jag fantiserat om med sin pojkaktig kropp med knappt synliga bröst där bröstvårtorna stod styva och mörkt rosa mot hennes bleka hud som jag antog fylldes med fräknar när vårsolen fick smeka den.

Hon böjde sig fram och kysste mina bröst samtidigt som hon lyfte upp dem i sina händer. Hela tiden utan att röra mina bröstvårtor som längtade efter hennes sugande mun. Jag slog armarna om henne och njöt av att känna hennes hårda kropp mot min mjuka. Mina händer hittade in under jeanslinningen och ner så jag kunde krama om hennes rumpa. Hon reste sig snabbt och drog av sig jeansen och trosorna och stod naken framför mig.

Jag sträckte ut mina ben och hon satte sig grensle över dem och drog mig närmare så vi hamnade mage mot mage, bröst mot bröst. Hon kysste mig häftigt och körde in händerna i mitt hår. Hennes fitta var våt mot mina lår och jag längtade efter att få smaka på den. När hon drog sig undan för att andas började hon smeka min bröst och jag lutade mig bakåt mot soffan och stönade högt när hon böjde sig ner och girigt sög på min bröstvårta. 

Kom vi flyttar in till min säng, viskade hon och drog med mig upp från soffan.

Nakna blev vi stående framför soffan och jag drog in henne i en häftig omfamning där våra kroppar pressades mot varandra och jag smekte henne ner över ryggen. Hon ställde sig på tå för att komma åt att kyssa mig på halsen. Jag var så kåt att jag knappt visste var jag skulle ta vägen så när hon tog min hand och började gå mot sovrummet följde jag villigt efter.

Glatt såg jag att hon hade en stor dubbelsäng och när hon kröp upp blev jag stående en stund och titta på henne. Snart gjorde jag henne sällskap. Stående på knä i sängen pressade vi oss mot varandra kysstes hungrigt och smekte varandra där vi kom åt. Till slut knuffade jag henne mjukt bakåt och placerade mig mellan hennes lår. Med mjuka händer lät jag dem leka upp och ner längs hennes ben utan att komma hela vägen upp till hennes fitta som täcktes av tjocka ljusröda lockar. Hennes höfter höjde sig och hon visade med hela sitt kroppsspråk att hon ville bli smekt där men jag fortsatte att retas. Hon smekte sig över brösten och ner över magen och jag lät mina fingrar försiktigt nudda vid lockarna som var fuktiga av fittsaft. Hon stönade högt när hon särade ännu mer på benen så hennes rosa fitta blev synlig. Jag ändrade ställning så jag stod på alla fyra över henne med min fitta alldeles över hennes ansikte och genast kände jag hur hon började smeka mig över rumpan och ner över fittan. Jag böjde mig ner och lät min tungspets sära på hennes blygdläppar och hon stönade högt. Hennes händer stannade av medan jag lät tungan leta sig rätt. Hon smakade salt och fräscht och när jag hittade hennes klitoris fick tungan leka fram och tillbaka tills hon lyfte sig mot min mun. När hon körde in två fingrar i min fitta och samtidigt masserade min klitta med den andra handen sög jag in hennes klitoris medan min tunga masserade den. Jag kände hur min orgasm var på väg och spänningen i ljumskarna fick musklerna i magen och ner i fittan att börja dra ihop sig. Jag tryckte tungan mot hennes klitoris och hon pressade sig mot den gungande fram och tillbaka medan hon gnydde högt. När hon ökade takten fingrarna i min fitta kände jag hur orgasmen kom i våg efter våg och jag skrek till innan jag hårt sög in hennes klitoris och Frida pressade sig mot mig och stönade högt när hon också kom. 


Vi blev liggande alldeles utmattade på sängen medan vi förstört smeka varandras kroppar.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St