Fortsätt till huvudinnehåll

Heta samtal om sexfantasier

Det här med sexfantasier, hemliga tankar och drömmar som får det att pirra och bulta. Tankar som gör stunderna med självhångel lite extra trevliga. Eller som får det att pirra till så där härligt när tankarna far iväg under ett tråkigt möte. (Erkänn du har också tänkt på sex när du egentligen borde titta på något tråkigt diagram om arbetsklimatet.) Kanske har du fantiserat om din chef, dotterns pojkvän, din bästa väninna eller din hockeytränare en fantasi som är förbjuden blir på något sätt extra het.


För ett par år sedan började jag och Peter utbyta fantasier. Mina kanske mer utbroderade och detaljerade, Peters mer direkta. Men det var med spänning vi öppnade telefonen och hoppades på ett meddelande. Den här leken gjorde massor för vårt sexliv, den fick oss att bli nyfikna på varandra igen, fick tillbaka den där känslan av förälskelse i våra liv. Det var inga stora omvälvande saker men det fick oss att börja prata om vad vi ville uppleva tillsammans och prova nya saker tillsammans efter 20 år ihop. Många av de sakerna som vi skrev om då har vi upplevt andra har vi kvar. 


När jag slängde ut de här frågorna fick vi ett nytt tillfälle att prata om våra fantasier. Mina är rätt oskyldiga, jag är nyfiken på någon form av mild BDSM men samtidigt väldigt feg när det kommer till all form av slag, så kanske får det förbli en fantasi. Har även en fantasi om att få suga av Peter på en offentlig plats typ en badplats eller liknande, den fantasin däremot är jag väldigt sugen (haha) på att förverkliga. Peter är lite modigare i sina fantasier och har en önskan om att få uppleva en trekant med en man som tredje person. En fantasi som jag kanske inte känner mig helt bekväm med i dagsläget men man ska aldrig säga aldrig.


Som vanligt är mina följare fantastisk modiga och generösa och ställer upp och svarar på alla mina konstiga idéer. Den här gången fick de sju frågor att svara på.


1. Namn

2. Ålder

3. Civilstånd 

4. Vilken är din hetaste sexfantasi?

5. Är det en fantasi du vill förverkliga eller är den bäst som just en fantasi.

6. Har du någon förbjuden fantasi? (Svärmor, bästa kompisen etc) 

7. Har du haft en fantasi du förverkligat? Vilken? Hur blev det? Bättre eller sämre?

8. Om du lever i ett förhållande, känner din partner till dina fantasier?


1. Johan 

2. 33 år

3. Singel

4. En natt med två dominor som är riktigt bestämda, där man är totalt undergiven och det enda jag är där för är att tillfredsställa dom.

5. Det vore nice att förverkliga.

6. Dotterns unga skolfröken.🔥

7. En väns mamma när vi var 16 år gamla.. hon var då ca 45.🙈 Det var bra, men eftersom det varit en fantasi så hade man mer i huvudet än vad som blev av.

8. Singel




1.Jimmy

2. 55

3. Sambo

4. Har länge fantiserat om att jag ligger och solar på en strand och har ett par för mig obekanta tjejer som gör detsamma en bit längre bort. Vi är helt ensamma på den lilla stranden. Efter en stund, när jag doppar mig, så gör även tjejerna det och vi slänger några ord med varandra i badet. Detta leder till att de frågar om jag vill göra dom sällskap på deras filt, vilket jag förstås gör. Efter lite allmänt prat om bl a sex så hamnar jag i min första trekant med dessa vackra tjejer och som blev helt underbar. Att ha sex med två tjejer på en vit och mjuk sandstrand och även nere vid vattenbrynet,  det är en sexfantasi som gör mig så tänd. 

5. Skulle absolut vilja förverkliga den men  kanske mer grejen att ha en trekant tillsammans med två tjejer (FFM)

6. Nej, inget sådant

7. När man var yngre fanns fantasin om att ha utesex och då på lite udda ställen och där risken fanns att bli upptäckt. Lite naughty helt enkelt. Den är förverkligad flera gånger om och är alltid lika bra o spännande 🙂. Tillsammans med sambon har vi länge fantiserat om att testa en appstyrd sexleksak på restaurang. Den fantasin förverkligade vi för ett par veckor sedan och då med en Lovense lush. Blev precis så  bra som vi hade hoppats på.

8. Kanske inte just strandfantasin men däremot trekant. Där är jag dock lite mer intresserad än sambon.....än så länge iaf 😉


Det här med en appstyrd leksak gillar jag, men min skräck är att den ska låta så att någon hör den. (Eller att jag ska låta så någon hör mig.)



1. Anonym man

2. 50 år

3. Gift

4. Att förföra en vacker kvinna genom att ge henne en lång och sensuell oljemassage. En kvinna som är mogen, vacker, gift och utstrålar mycket sexualitet. En kvinna som är stolt över sin drift och som vågar ge sig hän fullständigt.

5. Ja jag vill förverkliga min dröm.

6. Ja självklart 😊 Min förbjudna fantasier är att förföra min svärdotter, en mycket söt 23 årig kvinna som jag redan har en nära kontakt med.

7. Ja jag har förverkligat många av mina fantasier. Trekanter med två kvinnor, sett till att en kk fått uppleva ett gangbang, haft undergivna kvinnor som jag bundit och skänkt dem njutning, haft sex på offentliga platser. Jag har haft förmånen att utforska mycket inom sex. De flesta fantasier blev ungefär vad jag förväntade mig så självklart är man sugen på att förverkliga sin nästa fantasi....

8. Nej, min fru och jag är mycket sexuellt olika så hon känner inte till någon av mina fantasier.

Jag skulle kunna lägga till ännu en fantasi i punkt 4..... Jag är en hyfsat duktig fotograf..... som fotat mycket modell förr. Idag skulle det vara hett att fota en mogen kvinna.....och upptäcka att hon tänder under fotosessionen och låta henne ta initiativet och ha hett sex med henne.....och fotografera delar av det 🔥


Den fantasin var verkligen förbjuden, blir lite stressad bara av tanken, hihi.



1.Sassa 

2. 31 år 

3. Singel 

4.Mina sexfantasier är att jag faktiskt har någon som väntar på mig när jag kommer hem från pappa till Sverige på riktigt. Jag drömmer om hur han förför mig, jag blir väldigt kåt. Sen brukar jag drömma om en 3 kant med 2 tjejer o en kille jag skulle vilja vete hur det är att någon slickar mig därnere.


1. Lars

2. 52 år

3. Sambo

4. Att bli uppraggad på hotellet av den snygga damen i baren. Hon som vet vad hon vill.

5. Den som andra fantasier och drömmar är bäst som just en dröm.

6. Nej, faktiskt inte.

7. Motsvarande svaret på fråga 6, de gånger man förverkligar en dröm blir det aldrig som man tänkt sig den.

8. Nej, Just för att det är mina tankar.


1.Bell 

2. 40 år. 

3. Gift på väg att bli skild. 

4. Min stora fantasi är gangbang. 5-6 unga killar 25 -30 års åldern med sexiga magar, min stora svaghet, som kan hålla på i flera timmar. Bara ge mig sex och njutning i flera timmar. 

5. Vill absolut det ska uppfyllas en dag. 

6. Den förbjudna fantasin vore nog läkaren där jag jobbar. Mums han hade jag gärna smaka på i jour rummet. Men det får förbli en fantasi. 

8. Min blivande exman vet inte om mina fantasier och det e nog bäst så.


1. Jonas

2. 49 år

3. Gift 

4. Att se min fru bli knullad av flera män och sedan avslutar jag när alla lämnat. 

5. Oerhört osäker men skulle kanske börja med bara en eller två män. 

6. Nej ingen släkting eller annat som är förbjudet enligt lag. 

7. Ville att min hustru skulle få fontänorgasm och spruta mig i munnen, blev underbart. Ställa min hustru naken i handfängsel och ögonbindel i fönstret på ett hotell och berätta hur alla tittade på henne, blev magiskt bra. Gå naken med bara kukring i skogen och att några ”svampplockare” såg mig, blev sådär då jag bara mötte en äldre man. Men det ska göras mer nästa sommar. Haft sex offentlig och det tyckte vi båda var grymt läckert, alla gångerna 😊. 


8. Ja nästan alla. Hon har skapat flera jag har kvar då hon har många fantasier men hon vill inte i dagsläget uppleva alla. Jag har många sexfantasier som jag vill uppleva, kanske för många 😄.


Kan inte annat än undra vad den äldre mannen i skogen tänkte.



1. Charlie

2. 39

3. Gift

4. Det handlar om en kvinna som jag är oerhört svag för...

Vet också att hon är svag för mig.

Vi gör en himla massa go'a grejer med och för varandra 😛

5. Nej, den förblir bara en het fantasi

6. Ingen förbjuden fantasi för tillfället. Men de har minsann funnits i historian 🙈

7. Har förverkligat MÅNGA fantasier tillsammans med min fru genom åren ock kan inte påstå att jag ångrar något 💞

8. Nej, hon känner inte till alla mina fantasier och jag tror faktiskt inte jag känner till alla hennes heller 😉Lite egen krydda måste man väl få ha? 


Självklart ska man få ha sina små hemligheter.



1. Peter

2. 49

3. Gift

4. Sex med flera, swingersklubb se min fru ha sex med andra män och kvinnor. Suga av en man. Hångla med en man. ( det blev visst fler fantasier här 😘)

5. Jag skulle vilja förverkliga alla ovan

6. Kollegor. Men det vet jag inte om det är så förbjudet. Elevers mammor.. 🤪

7. När jag och min fru hade sex med en tjej första gången. Det var riktigt bra. Vi har träffat ett par oxå men det blev inte alls särskilt bra. 

8. Ja. Vi fantiserar ofta när vi har sex.


1. Linda

2. 42

3. I en relation

4. Att slicka en annan kvinna, gärna tillsammans med min kille. Att vara tre eller fyra tillsammans är jag så sugen på.

5. Jag hoppas få möjlighet att förverkliga den inom en ganska snar framtid.

6. Har fantiserat om en av mina närmsta tjejkompisar

7. Har varit med två killar samtidigt men jag var för ung och oerfaren så jag såg inte till att få ut det bästa av det för mig. Därför fortsätter jag med fantasin men vill genomföra den nu när jag skulle kunna styra mer själv över situationen.

8. Min kille och jag delar med oss av våra fantasier till varandra, kan skicka små bilder eller meddelanden till varann när vi inte ses och viskar dem till varandra när vi har sex. Sen pratar vi också om dem på ett mer vardagligt plan för att se vilka vi delar och vilka vi vill förverkliga båda två.


1. Snippologen 

2. 42

3. Sambo

4. Att vara med flera samtidigt, gärna med ett annat par

5. Skulle vara spännande att uppleva, samtidigt gillar jag att ha fantasin när jag leker med mig själv.

6. Fantiserade om lärare tillbaks i tiden, nu är hjärnan friare och tillåts fantisera om det mesta. 

7. Ja, fantiserade om sex på offentlig plats. Fick chansen för några år sedan, bjöds på otroligt oralsex i en undanskymd soffa på ett konstmuseum. Hett och pirrigt, hoppas vi inte blev fångade på film, hihi.

8. Min älskade känner till, vi är öppna. Får se om vi vågar genomföra min fantasi någon gång🥰


  1. Badgalen

  2. 49 år

  3. Särbo.

Just ja, var ju det där med fantasierna. 

Vart ska man börja, finns ju saker som är sådana som vi säkerligen gör i närtid,

men också saker som nog är mera avlägsna. Men, några exempel. 

Att någon av våra peggingsessioner ska gå över till att min flickvän provar att fista mig. Skulle vara så härligt. Denna är nog mera min och kanske inte min flickväns, ännu. :) 

Exempel på gemensam: En annan är olika typer av dubbelmackor. Givetvis de klassiska att vi är två killar på min flickvän, Ja även tre att vi gör henne "air-tight". Vi har ju haft många olika varianter av MMF upp till MMMMMMF. :) Men aldrig tre samtidigt så. 

En annan variant av dubbelmacka som vi önskar är att samtidigt som jag sätter på min flickvän så ska en kille, ja eller tjej med strap för den delen sätta på mig. Så jag är mitten av mackan. :)

Vi har även många gemensamma fantasier om ännu flera olika varianter av sex med publik. Hittills har vi gjort mycket utlevnad på klubbar och nakenbad, men vi vill hitta bra platser för dogging, men även ha sex i parkeringshus i centrala stan. Kanske provhytter. Vi går båda sååå igång på publik, ja, men även att titta på andra som har sex. Härligt.



Älskar att ni är så generösa i era svar. Hoppas det inspirerade dig som läser till fler och hetare fantasier. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St