Fortsätt till huvudinnehåll

Nya spännande leksaker

 Ett nytt paket från dildoplaneten.se dök upp i brevlådan i i veckan. Känns som julafton att få öppna ett paket där man inte har en aning om vad som finns i. Den här gången fick Peter öppna först men eftersom jag är lite petig med bilderna vågade han inte bryta förpackningarna innan jag fått fota. Behöver jag tillägga att han tyckte att jag kunde skynda mig med den lilla detaljen. Särskilt som det var ett paket helt i hans smak.


Och jag måste hålla med det var en spännande leverans. Den här gången börjar vi med det viktigaste och bästa först.

Wand Massagevibrator Elegant 

En svart snygg wand vibrator med kraftig motor. Den var helt fantastisk. Jag började med att använda den på mina spända axlar, så skön. Perfekt om du inte har någon hemma som kan massera axlarna åt dig. Att den dessutom fick mig att rysa av välbehag när den kommer åt vissa punkter på halsen gör ju inte saken sämre.

Jag som gillar att den vibrerar rejält blev helt såld. Fanns massor av olika kombinationer men jag gillar när det vibrerar hela tiden så den finessen är bortkastad på mig. Den var skön på alla ställen jag provade. Peter var precis lika förtjust efter att ha provat den på egen hand. Så igår morse plockade jag fram den till förspelet och det blev VÄLDIGT populärt. Han blev så hård och gav ifrån sig många njutningsfullt stön. En perfekt uppvärmning inför en alldeles underbar kärleks stund. Jag njöt lite extra av hur hård och stor han blev. Den kommer bli en favorit i vårt sovrum. Betyget blir så klart 5 styva kukar.






Just nu kan den bli din för bara 130:- (ord. pris 469:-) om du använder vår rabattkod elegant69 så är du bara lite nyfiken, köp den!


Att det här var ett favoritpaket för Peter berodde på att vi eller kanske egentligen han fick möjlighet att prova deras kukringar. Jag har ju berättar om Peters något udda hobby att "samla" på kukringar. Så han är rätt kräsen efter att ha provat sig igenom en del olika typer. Nu mera använder han helst metal ringar, men ibland är det roligt med olika silikon varianter.


Butterfly Penisring med vibrator

Det här är mer än leksak för att förhöja njutningen för henne än att fungera som kukring. Det är ingen kramande effekt utan den sitter löst. Ingen favorit hos någon av oss då den om vibratorn inte hamnar där det är tänkt ger mer obehag än njutning.

Betyg 2 inte så styva kukar


Penisringar Svart 3pack

Den här var vi nyfikna på tre olika storlekar borde ge utrymme till flera roliga kombinationer. Men de var inte så stretchiga mer stumma och inte vad vi hoppats. Tänker att om det är en stum ring man vill ha är metallringarna roligare. Men har man inte provat innan är det nog en bra nybörjarring.

Betyg 2 stuva kukar










StayHard pärl penisringar 3pack

Det här var den bästa varianten av de tre vi provade.

Mjuka och stretchiga, men även här hade Peter önskat lite hårdare stretch, men riktigt snygg design.

Betyg 3 stuva kukar












Den sista produkten i lådan var

EROS EXTERNAL TOY CLEANER 

En rengöringsspray för leksakerna om man vill vara lite extra rädd om dem då tvål kan torka ut materialet. Det som är så bra med den här är att den även fungerar på kroppen. Vill du ha det lite extra rent innan du har oralsex är den här toppen. Spraya låt verka och torka med något mjukt.

Det känns lyxigt, om än inte livsviktigt, att få hand lite extra om sina leksaker särskilt en sån skönhet som vår nya wand.

Betyg 4 styva kukar


Nästa låda känns extra spännande eftersom vi då ska få vara försökskaniner på nya produkter som Dildoplaneten funderar på att ta in.

Det ser vi verkligen fram emot.


Önskar er en härlig ny vecka fylld av njutning ensam eller tillsammans.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo