Fortsätt till huvudinnehåll

Mycket roligt kommer vi ha.

 I lördags fick vi äntligen prova våra nya produkter från Dildoplaneten.se tillsammans. Ni som följer oss på Instagram vet att vi passade på att njuta hela dagen. För er andra kan jag berätta att vi har en lek vi brukar leka när vi får möjlighet. Den brukar börja med en lång härlig stund av smeksex på morgonen och fortsätta tills Peter är så hård och kåt att han helst skulle vilja komma direkt. Då slutar jag och ställer frågan: Hur många gånger kan jag smeka dig hård idag?

I lördags lyckades vi komma upp i sju gånger. Bra jobbat enligt mig med både barn och hund som krävde uppmärksamhet.

Så ni kan ju tänka er att vi längtade efter att få leka med varandra och våra nya leksaker när det blev kväll.

Men först lite praktisk information. 

Paketet som kom var ett väldigt diskret brunt paket från Twobroder inte Dildoplaneten.se och utan någon information om vad som fanns i. Det tycker jag är viktigt, även om jag tycker det är roligt med sexleksaker är det inget jag vill skylta med inför alla när jag hämtar ut paketet på Ica.

Nästa punkt som är viktig för att jag ska kunna rekommendera er att beställa är att det är tryggt och säkert. Det är det, ni betalar med Klarna och portot är bara på 35:- och gratis om du handlar över 600:- 

Så inget att tveka på där heller.

Nu till det roliga, produkterna.

Vi hade längtat och hade ju redan  provat produkterna en del på egen hand men det blir ju dubbelt så roligt när vi är två. (Blir det tre gånger så roligt om vi är tre då?)

Glossy Slim vibratorstav är en kul stav till förspelet. Den är snygg, diskret och går rätt tyst, helt klart på plus sidan. Den retar skönt på bröstvårtor, pung och ollon. Men för mig den lite för mesig för att funka som enda stav. Så den hamnade på nattduksbordet rätt snart. Vi hade haft förspel hela dagen och hade inte tålamod med att bara mysa. Den får 3 styva kukar av 5 möjliga




Peter har varit nyfiken på att prova lite olika analleksaker, men vi har inte hittat någon som känns riktigt bra, förens nu. Rosa soft touch anal plug 15 cm är mjuk och formbar. Jag gillar känslan när man tar i den, vet inte riktigt vad jag ska jämföra med. Både mjuk och fast samtidigt.Väldigt skön var omdöme! Och den passar min rumpa.Med glidmedlet som vi fick med gled den lätt på plats trots att jag var nervös för att den såg så stor ut. Och effekten blev en stark och härlig utlösning. Starkare än annars? Nja vi är lite osäkra men vi konstaterade att den får gärna leka med oss igen för både jag och Peter gillade den. En sån där leksak som tillför något till själva sexet, då rumpan och anus får extra mycket kärlek och njutning även innan den kommer med leken. Ja ni fattar det blir en härlig win/win situation. 

Därför får den 5 styva kukar i betyg


Glidmedlet då, det var ett vattenbaserat glidmedel från Eros med neutral doft. Jag gillar olja men har förstått att leksakerna mår bättre med vattenbaserat glidmedel så nu provar jag. Och till buttpluggen var den super, en klick på toppen och den gled in med ett lätt tryck (och rätt mycket förspel kring det området.) men vid lite mer massagelekar tror jag att min olja får vara kvar. Upplevde att den blev lite kletig när den torkade till, men antar att det inte är det användningsområdet den är tänkt till. 

Betyget blir 4 styva kukar.




Nu till min favorit Pleasure Shell ett vibrerande massage ägg med 12 olika styrkor. Jag har aldrig riktigt fattat grejen med att stoppa in den i fittan men på klitoris, OMG!Som jag sa till Peter det är som ett sånt där lotteri med vinst varje gång. Helt fantastiskt vilken orgasm jag fick, väldigt roligt tyckte Peter. Den enda nackdelen jag kan komma på är att jag kom nästan genast och så kraftigt att en repris inte var att tänka på. Den funkar även utmärkt att ha om man vill retas lite på ollonet och ner över pungen och den tunna huden bakom pungen, mmmmm eller kanske mer ååh kom det från mannen.

Betyget blir 5 styva kukar 




Vi somnade sjukt tillfredsställda och lyckliga efter en väldigt rolig kväll med nya leksaker, längtar redan till nästa gång.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St