Fortsätt till huvudinnehåll

Kärlek på distans

Diskvattnet skvätter när hon tappar tallriken ner i diskhon.
- Fan! svär Frida.
Tårarna stiger i ögonen, hon ville bara skrika och sparka.
- Hände det nått? Magnus ställer sig tätt bakom henne och drar henne mot sig.
När han kysser henne i nacken suckar hon lågt och låter honom krama henne. Hon vänder sig om och kramar honom hårt. Hennes händer med diskmedelsskum lämnar blöta mörka fläckar på han ljusblå skjorta. Tårarna börjar rinna okontrollerat och snart skakade hennes axlar.
Magnus sväljer och kramar henne hårt han avskyr när hon gråter, vet aldrig vad han ska säga. Hans röst är sträv och lite grötig när han till slut säger:
- Du, så farligt är det inte, det är bara två veckor. Jag är hemma innan du hinner sakna mig.
Hon svarar inte direkt, vet att han har rätt. Hennes röst kvävs mot hans bröst när hon tillslut svarar:
- Jag vet, men jag vill ha dig här. Du vet att jag inte kan sova när du inte är hemma. Jag hatar att vara i det här stora huset utan dig.
- Men varför flyttar du inte hem till dina föräldrar, de har ju erbjudit sig flera gånger?
- Nej, jag är snart 30 och måste kunna sova ensam hemma.


De har haft den här diskussionen säkert 100 gånger. Magnus hade fått ett fantastiskt erbjudande av sin arbetsgivare, en två veckors utbildning i London, och vad hon än kände just nu var hon både stolt och glad för hans skull. Men tanken på 15 dagar utan honom, utan hans kramar, utan hans kyssar, utan hans skratt och utan deras fantastiska sex gav fick henna vilja skrika rakt ut i ren panik. Och nu var det bara minuter kvar tills hans taxi skulle komma.
Hon klänger sig fast vid honom och låter tårarna rinna och försöker memorera varje millimeter av honom.
Tiden går alldeles för fort och snart hörs taxin tuta utanför. Han kysser henne djupt, ser henne rakt i ögonen och säger med ostadig röst;
- Vi fixar det här och du, jag älskar dig.
Magnus ser sig i spegeln och gör en grimas, hans tidigare välstrukna skjorta har mörka fläckar av tårar och snor, och den är inte alls så välstruken som för en halvtimme sen. Frida ser hans grimas och kan inte låta bli att skratta när hon fnissande får fram:
- Förlåt, men du ser ju inte klok ut.
Innan Magnus hinner svara tutar taxin igen och med ytterligare en grimas drar han in Frida i famnen, kramar henne hårt och viskar tyst i hennes öra:
- Jag älskar dig! Snart är jag hemma igen.
Efter en kyss drar han sig ifrån henne tar sin väska och springer ut till taxin.
Frida står kvar och känner sig tom, hennes första tanke är att krypa ihop i soffan och gråta, men så sträcker hon på sig och säger högt till sig själv:
- Skärp dig! Han ska åka till London inte månen.

Hon går in i badrummet tvättar bort den ut kletade mascaran och byter om till sina löpartights. Solen skiner fortfarande även om det är svalt i luften. Den första kilometern går trögt flytet i löpningen vill inte infinna sig. Men sakta slappnar hon av, lugnad av rytmiska ljudet från hennes skor som träffar marken. Sen kommer tillståndet hon älskar  det för hon kopplar hon bort allt och kommer in i ett nästan meditativt tillstånd, ett steg i taget. En och en halv timme senare stannar hon utanför huset, svetten rinner och tårarna är utbytta mot ett stort leende. Hög på endorfiner drar hon igång med en storstädning efter duschen, ut med mattor, nya sängkläder och dammtorka alla ytor. Hon kände sig nästa löjligt stolt när hon flera timmar senare sätter sig i soffan under sin stora filt med en kopp te och hennes favorit, en halv knäckebrödsmacka med prästost, tomat, rödlök och svartpeppar.
När Magnus ringer för att säga god natt och berätta att han är framme på hotellet och oroligt frågar hur det gått kan hon lugna honom och önska honom lycka till. Han låter märkbart lättad och de bestämmer att höras imorgon.

Sängen kändes stor och öde när Frida lägger sig i sängen en stund senare. Gråten tränger på och hon vill ringa Magnus igen, men nej hon ska klara det här. Hon reser sig, går upp och över till Magnus sida av sängen, tar hans t-shirten som ligger på stolen bredvid sängen och drar på sig den. Hans doft får henne att bli alldeles varm, med den känslan kryper hon ner under täcket på Magnus sida av sängen. Snart sover hon lugnt helt slut efter alla känslor som stormat runt i hennes kropp.

Nöjd kan Frida konstatera att hon löser det här med att bo ensam riktigt bra. Visst är det tomt men hon har ingen av den panik hon fasat för. Efter nästan en vecka har hon hittat rutiner, hon springer, träffar vänner och passar på att jobba undan. Men för varje kväll blir hon mer och mer frustrerad hon saknar hans händer på sin kropp, hon saknar att känna hans kuk i sig, ja hon saknar sex helt enkelt.

Bara att höra hans lugna mörka röst när de säger god natt på kvällen får det att pirra i hennes fitta. Hon funderar på om hon ska berätta hur hon känner men det känns pinsamt, vad ska hon säga? När de lagt på ligger hon kvar på sängen med mobilen i handen, kåtheten pulserade i fittan och hon tar tveksamt fram sin svarta naturtrogna dildo, ett impulsköp från när hon var på tjejresa i Amsterdam. Innan hon hinner ångra sig tar hon en bild på den och skriver snabbt:
”Saknar dig”
Kinderna hettar, vad ska han svara? Tycker han att hon är pervers?
Men nästan genast kommer det ett svar:
”Och jag dig ❤️ önskar jag var där. Vad skulle du göra då?”
Frida ler, nu tvekar hon men det beror bara  på att hon inte vet hur hon ska börja. Hon börjar skriva men ångrar sig, ändrar lite och skriver igen. Till slut är hon nöjd och trycker på skicka:
”Jag är redan så kåt och våt att jag genast hade tryckt ner dig på sängen och ställt mig grensle över dig. Jag är säker på att du är lika kåt som jag så att din kuk är nästan smärtsamt hård. Jag skulle försiktigt hjälpa dig rätt så ditt blanka ollon särar på min svullna blygdläppar. Sen vill jag långsamt sänka mig ner över din hårda kuk, låta dig fylla min pulserande fitta. När hela din underbara kuk är i mig….”
Fittan bultar när hon trycker på skicka. Medan hon väntar på Magnus svar smeker hon sina bröst, nyper lite i sina redan styva bröstvårtor så det går som stötar från bröstvårtorna till hennes klitta.
Svaret kommer nästan genast och hon är så ivriga att öppna sms:et att hon fumlar och håller på tappa mobilen.
”När din våta fitta kramar om min kuk börjar jag sakta röra mig upp mot dig. Du möter mig och vi stöter mot varandra. När du lutar sig framåt griper jag om dina bröst, kramar och nyper lätt i dina bröstvårtor. Dra upp benen så jag kommer åt att stöta ännu djupare in i dig. Med mina händer om dina mjuka skinkor styra jag takten och får knulla dig långsamt. Känna hur du sluter dig om mig hur din fitta drar ihop sig i rytmiska spasmer. Kysser dig djupt för att hindra dig från att skrika när du kommer. Sen fortsätter jag jag stötta några stötar till innan jag kommer i dig, pungen drar ihop sig och det strålar ut i magen och låren av njutning.”

Nu är Frida så kåt att hon vet att skulle hon låta dildon glida in i henne och sen bara nudda vid hennes klitoris skulle hon komma direkt. Hon tvekar men särar på benen och för in den svarta dildon i sin våta fitta, tar en bild och skriver:
”Önskar att det var din kuk istället”
När hon tryckt på skicka startar hon dildon och låter den glida in och ut, pressar den mot framsidan på fittan och hittar rätt. Först den där känsla som när man håller på att kissa på sig men sen kommer orgasmen som kramper som kramar om dildon. Långt bort hör hon mobilen plinga till och när hon har hämtat sig lite tar hon upp den.
Magnus har skickat en bild på sin kuk som ligger mot hans mage som är kladdig av sperma. Under bilden står det:
”Hade såklart hellre kommit i din fitta men tack för en härlig stund. Älskar dig ❤️”

Hon tar en selfie och ler ett lite dimmigt leende mot kameran och svarar:
”Älskar dig vi hörs imorgon”

Frida somnar nästan genast och sover tungt hela natten. När hon vaknar är klockan redan halv elva och hon har fått ett sms från Magnus.
Det en bild på hans hårda kuk följt av en kort hälsning:
”Drömde om dig och vaknade så här”
Hon ler och känner hur det går som en ilning ner till hennes fitta. Hon funderar en stund innan hon svarar medan hon skriver meddelandet känner hon hur kinderna börjat hetta, nu är hon långt utanför den berömda comfort zonen. Det är en sak att skriva saker när mörkret ligger som en skyddande filt runt henne, men att göra det nu mitt på dagen.
” Om jag var där hos dig hade jag älskat att få suga din hårda kuk, smeka din pung och slicka på ditt blanka ollon tills du stönar högt”
Hon tvekar en kort stund sen lägger hon till:
”sen skulle jag låta ett finger glida in i din rumpa och när du kommer skulle jag girigt suga i mig varje droppe av din säd”
Med ett fniss och hettande kinder skickar hon iväg det.
Han svarar inte genast och hon misstänker att han nog sitter på en föreläsning.

Men hon hör inget från honom på hela dagen och hon börjar känna sig lite illa till mods. Tänk om han tycker hon är för mycket, att hon eller kanske mer exakt det hon skrev inte var ok. När det kvällen kommer och hon fortfarande inte hört något från honom har hon ont i magen. För första kvällen sen Magnus åkte vet hon inte om hon ska ringa och säga god natt. Hon ligger i sängen och tittar på mobilen, tar fram hans nummer men klickar sig sen därifrån igen. Precis då lyser skärmen upp och hennes favoritbild på Magnus där han ler mot henne kommer upp.
Hon väntar en liten stund innan hon svarar, vill inte att han ska förstå att hon sitter och väntar.
- Hej Magnus! hon ler nästan fånigt stort när hon svarar.
- Hej!
De pratar lite om vad de gjort under dagen, hur hans föreläsning var, om hennes promenad med tjejerna. Stämningen är lite tryckt ingen säger något om sms-sexet de hade igår och Frida blir mer och mer stressad. Hon borde säga något men att prata sex är inget de brukar göra och hon är så pryd att bara tanken på att säga något gör henne generad. Hon har varit så inne i sina tankar att hon inte märkt att Magnus är tyst. Men när han harklar sig och verkar tveka får hon nästan panik. Varför skickade hon det där sms:en igår?
- Du, kommer det tvekande från Magnus.
- Mmm, svarar hon lika tvekande.
- Det var rätt, vad ska jag kalla det, hett, roligt, skönt igår?!
Fridas rodnad sprider sig från kinderna ner över halsen och hennes röst är knappt mer än ett pip när hon svarar:
- Väldigt skönt.
Magnus skrattar lågt och fortsätter:
- Jag har tänkt på det hela dagen och knappt hört vad någon av föreläsarna, har varit som en kåt tonåring.
- Jag var rädd att du var sur, erkänner Frida tyst.
- Sur? Varför skulle jag vara sur för att min läckra fru vill suga av mig?
Frida sväljer nu är Magnus röst inte längre skämtsam utan lägre mer intim. Han fortsätter:
- Bara tanken på hur din mun skulle sluta sig runt min kuk och hur du skulle leka med tunga över mitt ollon gjorde mig hård där på lunchen.
Härliga Jonas

Han dröjer lite:
- Nästan lika hård som jag är nu.
Det pirrar till i Fridas fitta och hon vet inte vad hon ska säga men hon behöver inte säga något för Magnus fortsätter.
- Jag önskar att jag var hemma hos dig så jag kunde smeka dig. Är du naken?
- Ja, svarar Frida knappt hörbart.
- Har du hörlurar så du har händerna fria?
Nej, svarar Frida och undrar vart han vill komma.
- Hämta dem.
Hörlurarna ligger som vanligt på nattduksbordet så hon sätter i sina AirPods.
- Klart, säger hon lågt.
Han skrattar till och hon slappnar av lite.
- Vill du leka en lek med mig? säger han med skratt i sin hesa röst.
- Ja, svarar hon snabbt.
- Då vill jag att du gör som jag säger, ok?
- Ok! svarar hon med en röst som hon knappt känner igen.
- Sätt dig upp så du mer halvligger mot sänggaveln. Ta av dig täcket så du kan se hela din vackra kropp och dra upp benen.
Frida fnittrar lite nervöst men gör som han säger.
- Nu ska jag berätta vad jag hade velat göra med dig om jag var där. Sen vill jag att du gör det med dig själv, slut ögonen och låtsas att det är mina händer som rör vid dig.
Hon hör på hans röst hur upphetsad han är och det får hennes fitta pirrar.
Hans röst är nu ännu lägre och hon måste anstränga sig för att höra vad han säger:
- Jag vill smeka din hals mjukt, bara låta fingertopparna snudda dig lätt när de glida från örsnibben ner över halsen, ner till dina bröst. Cirkla runt brösten, krama dem och låta mina tummar reta dina mörkröda bröstvårtor.
Frida stönar lågt av kombinationen av hans röst och hennes tummar som leker med hennes bröstvårtor som nu är hårda och känsliga.
Magnus fortsätter:
- Jag rullar bröstvårtorna mellan tummen och pekfingret, nyper till.
Frida andas tungt och gör som han säger, nästan hypnotiserad av hans röst.
- Nu vill jag smeka dig vidare ner över magen, ner över låren utan att röra vid din härliga fitta som blänker av fittsaft. Tänk dig att jag sitter mellan dina lår så jag kan se hur din fitta öppnar sig för mig. Smeker med lätta fingrar längs insidan på dina låren, nuddar dina svullna blygdläppar och fortsätter smeka låren.

Magnus stönar lågt och hon kan se hans hårda kuk som rycker och längtar efter att bli smekt. Hon undrar om hans hand rör sig upp och ner för hans hårda stånd. Hon är så kåt att hon är rädd att komma nu direkt. Han fortsätter att be henne smeka låren, magen och brösten, hans ord kommer stötvis och hon förstår att han är lika kåt som hon. Tillslut kommer orden hon väntat på:
- Jag särar försiktigt på dina blygdläppar låter ett finger glida över din klitta ser hur du rycker till.
Nu kan hon inte hålla dig längre utan börjar snabbt smeka sig fingrarna glider fram och tillbaka över klittan. Hon nästan flåsar när hon driver sig själv allt närmare orgasmen. Långt borta hör hon hur Magnus gnyr och nästan kvider och hon vet att han också är på väg att komma. Hon pressar sig mot fingrarna, känner hur orgasmen kommer i vågor och hon skriker till innan hon sjunker ner mot kuddarna. Samtidigt hör hon hur Magnus stönar högt och sen blir det en andfådd tystnad.
Ett lågt skratt hörs från Magnus:
- Herregud, tror jag får åka bort oftare. Vad ska vi hitta på imorgon?
Frida som hämtat sig och inte flåsar längre skrattar och svara modigt:
- Imorgon blir det väl Facetime.
Så fort hon sagt det ångrar hon sig, vad sa hon?
Magnus skrockar nöjt:
- Den såg jag inte komma, men undra hur jag ska kunna koncentrera mig på något alls imorgon.
De säger godnatt och trots fjärilarna i magen somnar Frida nästan genast och vaknar pigg nästa morgon.
Inget sms från Magnus än. Hon börjar formulera en morgonhälsning skriver och ångrar sig i vad som känns som en evighet. Men tillslut är hon nöjd och trycker på skicka medan kinderna blossar av förlägenhet.
“Tack för igår! Trodde inte att det skulle vara så upphetsande nu längtar jag redan till ikväll. Vad vill du se?”

Hon slänger mobilen på sängen och går snabbt in i duschen. Ska hon ha facetime sex ikväll vill hon vara nyrakad. Med stor noggrannhet börjar hon raka sin fitta tills den är len som siden. Hon smeker med handen över den lena huden och  känner hur kåt hon är - igen. Efter ett snabbt överslag av tiden lossar hon handduschen och ökar vattentrycket. Sen glider hon ner på golvet lutar sig mot den skrovliga kakelväggen och särar på benen. Hon duschstrålen mjukt massera hennes klitta, snart känner hon hur orgasmen börjar byggas upp, hur musklerna i magen och låren spänns och med huvudet lutat mot väggen kommer våg efter våg av mjuka sammandragningar i hennes fitta. Hon blir sittande på golvet och låter det varma vattnet skölja över henne tills benen känns stadiga igen. Med ett väldigt nöjt leende som nog närmast kan jämföras med minen hos en katt som fångat en fet råtta.
Mobilen ringer och hon lägger sig ner på sängen och plockar upp mobilen, det är Magnus.
- God morgon älskling! svarar Frida med en röst som fortfarande är lite morgonhes.
- Måste bara ringa och säga att det var så häftigt igår och att jag inte fattar hur jag ska kunna koncentrera mig på siffror och strukturer idag.
- Ska jag göra det ännu svårare för dig? frågar Frida med ett leende.
- Jag vet inte om jag klara mer, skrattar Magnus.
- Då är det bäst att jag låter bli, retas Frida.
- Nej, har du sagt A får du allt säga B, skyndar Magnus sig att säga.
- Då kan jag berätta att jag ligger naken och nyduschad på sängen och att jag alldeles nyss gav mig själv en härlig orgasm i duschen. Dessutom är min fitta helt nyrakad och alldeles len.
Magnus stönar till:
- Ah hur tänkte du att jag ska kunna jobba nu? Allt jag kommer kunna tänka på är din lena fitta och hur jag ska få se hur du smeker den.
Frida skrattar lågt önskar honom lycka till och säger hej då.

Hela dagen går hon omkring och ler, flera av hennes kollegor kommentera hennes goda humör. Frida svarar lite undvikande när de frågar om det hänt något särskilt eftersom hon ser så lycklig ut.

Väl hemma tar hon en kort men snabb löptur för att försöka bli av med några av alla fjärilar i magen. När inte det hjälper tar hon ett glas vin. Mobilen plingar till, sms från Magnus:
”Middag med de övriga kursdeltagarna och allt jag kan tänka på är vår date senare i kväll och din nyrakade fitta”
Hon blir alldeles varm inombords och svarar med en kort hälsning:
”Jag längtar också 😍”

De ska höras klockan tio men när klockan närma sig nio är hon så nervös och spänd att hon går upp till sovrummet för att prova hur hon ska göra. Hur ska hon kunna hålla mobilen och smeka sig själv samtidigt, det funkar inte. Hon försöker hitta något att luta den mot, men inget blir riktigt bra. Frustrerad slänger hon sig ner på sängen, vad fan ska hon göra. Rastlöst plockar hon upp telefonen och börjar googla, svaret är lika enkelt som genialt. Hon ska förstås använda sin bärbara dator, den har bra kamera och helt ok mikrofon. Hon ställer datorn på sängen mellan benen och provar att vinkla den lite, efter att ha lagt en kudde under datorn blir riktigt bra. Nu vill hon bara att han ska ringa och istället för att vänta slänger hon iväg ett sms.
En bild på hennes vita spetstrosor som hon hängt på datorskärmen och ett enda ord. ”Längtar”
Svaret kommer nästan genast.
”Försöker smita från middagen ringer dig om fem” följt av en leende emoji med hjärtögon.
Frida tänder ljus, plockar fram sina två favoritleksaker, den svarta dildon och en guldfärgad buttplugg med pälstofs. Den sista har hon aldrig använt ensam men hon vet hur mycket brukar Magnus tänder på att föra in den men framförallt att känna tofsen kittla hans pung när hon rider honom.
Hon lägger dem bredvid sig i sängen tillsammans med oljan hon fick av honom i födelsedagspresent. Mer redo än så här blir hon inte. Det pirrar i magen av nervositet och en upphetsning sprider sig i hela kroppen. Hon tittar på klockan det har gått sju minuter.
Hennes Messenger app börjar ringa och hon böjer sig fram för att klicka på svara ikonen på datorn, vilket gör att Magnus går en närbild på hennes bröst som första bild.
Han drar efter andan och stirrar på skärmen
- Du är så vacker, säger han långsamt.
Frida reser på sig och ler stort.
- Tack, vad du dröjde. Jag har längtar efter dig, säger hon samtidigt som hon låter ena handen smeka hennes bröst.
Magnus blick följer hennes hand, hon älskar känslan av makt som det här ger henne.
- Men varför har du kläder på dig?
- Längtade så efter dig att jag inte tog mig tid att klä av mig, skrattar Magnus och börjar närmast slita av dig kläderna.
Inget av den nervositet hon känt under dagen är kvar. Tvärtemot vad hon trodde känns det roligt. Hon är nöjd med att har förberett med ljusen, datorn och leksakerna. Ikväll ska hon ge Magnus en föreställning han aldrig glömmer. Hon undrar hastigt vart hennes vanligen blyga jag tagit vägen, hon som helst älskar med ljuset släckt och som aldrig säger vad hon vill ha i sängen utan istället brukar nöja sig med diskreta vinkar.
Magnus sitter nu bekvämt tillbakalutad mot kuddarna i sängen och smeker sitt nästa hårlösa bröst medan han med intensiv blick följer varje rörelse hon gör.
Hon ler nöjt och försöker sig på en sexig röst, går sådär, när hon säger:
- Du har väl inte bråttom älskling?
- Jag har all tid i världen, svarar han med en röst som redan låter grumlig av åtrå.
Frida lutar sig framåt så hennes tunga bröst gungar framför kameran, hon lyfter upp den i varsin hand håller fram dem som en gåva på ett fat. För ihop dem så hon kan gnida bröstvårtorna mot varandra. Kramar sin mjuka bröst så den mjuka vita huden bullar ut mellan fingrarna. Hela tiden tittar hon på Magnus och ser att han kuk börjar svälla i hans skrev.
Hon ställer sig upp på knä så att bara hennes lår, kön och mage syns på skärmen och smeker sig med långa mjuka rörelser.
Sakta börjar hon släppa fokus på Magnus och istället njuta av att smeka sig själv.
När hon stryker lätt över sin lena hårlösa fitta hör hon hur Magnus stönar till, hans åtrå får hennes fitta att ila och pirra. Blygdläpparna är blodfyllda och känsliga, när hennes fingrar smeker sig upp längs insidan på hennes lår och sakta, sakta letar fingrarna sig in i hennes fitta. Hon ser hur Magnus nu flyttat sina händer så de smeker lätt över hans hårda kuk. Synen av hans hårda kuk får henne att komma ihåg leksakerna.
Hon lägger sig ner, flyttar en kudde och lägger den under rumpan så fittan hamnar i en bättre vinkel till kameran.
Magnus andas ansträngt och har munnen lätt öppen, hon fnissar till han skulle bara veta vad som väntar.
Hon särar brett på benen så hennes blanka fitta blir väl synlig och tar fram oljan och låter en tunn stråle rinna ner på fittan, hon rycker till oljan är kall mot hennes varma fitta. Olja får leta sig ner mot hennes andra hål och hon börjar mjukt massera sitt stjärthål. Magnus ser mer än nöjd ut och särar även han på benen så han kommer åt att smeka den mjuka tunna huden bakom pungen. När hon utan problem får in både ett och två fingrar sträcker hon ut handen efter buttplugen. Försiktigt med ögon på Magnus som griper hårdare om kuken försöker hon föra in den. Det är alltid Magnus som brukar göra det och hon tvekar lite. Men när hon ser Magnus kåta uttryck trycker hon till lite och hon stönar högt när den glider in. Som alltid fyller den henne och gör henne nästa galet kåt. Hon ställer sig på alla fyra och vänder sig så Magnus kan se den lilla pälstofsen dingla framför hennes fitta. Han har slutat smeka sin kuk, låter bara handen vila runt den, kuken rycker till och hon önskar att han stod där bakom henne och körde in den i henne. En enda hård stöt som får henne att skrika till, fast det bara är en fantasi kan hon nästa känna hur hans kuk stöter mot buttplugen och ökar njutningen. Hon vrider på huvudet så deras ögon möts över axeln. Blandat med kåtheten i hans ögon syns något som är ännu starkare och som nästan golvar henne, kärleken som strålar mot henne. Som hon älskar den här mannen. Alla känslor gör att hon knappt vet var hon är men hennes fitta bultar och det spänner runt buttplugen och musklerna i fittan drar ihop sig.

Liggandes med rumpan i vädret vilar hon på den ena armbågen medans hon rytmiskt börjar föra den svarta dildon in och ut i fittan. Nu är orgasmen nära och hon glömmer Magnus, kan bara koncentrera sig på dildon som varje gång den gnider sig mot den tunna huden där buttplugen trycker får henne att skälva. Musklerna i magen och låren drar ihop sig, hon får nästa svårt att andas. Hon ändrar vinkel lite och dildon stöter mot hennes g-punkt, en gång, två, tre sen kommer hon i ett dovt stön, hennes fitta kramar om dildon, orgasmen fortsätter  och fortsätter innan hon utmattad sjunker ihop nöjt gnyende.
Hon vrider på sig när hon kommer ihåg Magnus, han ligger ner och hon förstår att han också är på väg att komma, hans hand rör sig snabbt upp och ner för kuken. Ögonen är slutna, höfterna rör sig mot handen och när den första strålen sprutar upp över hans mage kommer ett lågt skrik från Magnus, han fortsätter smeka kuken tills han mjölkat ut varenda droppe säd. De blir liggande och ser på varandra, plötsligt lite blyga för varandra. Till slut säger Magnus med skrovlig röst:
- Hur är det möjligt att jag precis haft mitt livs bästa sex när du befinner dig 1000-tals mil bort?
Fridas röst bär knappt när hon svarar:
- Vet inte, men jag tror att du kan får åka på jobbresa igen.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo