Fortsätt till huvudinnehåll

Kan man ha för många ringar, frågar åt en kompis ;)

Det kan vara sju eller åtta år sen min älskling köpte sin första kukring, en svart silikonring. Det tog ett tag innan han visade den för mig. Minns den kvällen väldigt väl, hur enormt hård han var och hur häftig orgasm både han och jag fick.
Det var början på en samling som växt betydligt sen dess.
Vårt sexliv fick ett nystart och vi hade massor av fantastiskt och bra sex. Det var också början på att vi faktiskt pratade om sex, det tog ju bara 18 år...
Snart bestämde vi oss för att de där ringarna i metall verkade häftiga. Vi satt tillsammans framför datorn och fnissade och förfasade oss när vi tittade på olika mer eller mindre konstiga sexleksaker på Aliexpress tillslut valde vi ut två stycken - en regnbågsfärgad, som fortfarande är Peters favorit, och en silverfärgad.

Vi följde paketets färd från Kina och några veckor senare när vi kom hem efter några dagars semester med trötta barn och stora tvättberg damp det ner i brevlådan.
Bara att se paketet fick det att pirra i fittan, Peter gick iväg för att prova och kom tillbaka med ett väldigt nöjt leende. Vi kunde knappt vänta tills barnen kom i säng. Jag satt tätt intill och smekte honom lätt på låret och kände hans kuk svälla mot mina fingrar.
När barnen äntligen somnade stängde vi in oss i sovrummet.
Peter var så hård att det nästan var smärtsamt berättade han efteråt. Jag njöt av att suga hans kuk som kändes både grövre och längre. Han kom i min mun med kraftiga sprut som jag svalde lyckligt och Peter bet i täcket för att inte skrika rakt ut och väcka barnen.
Efter den sommaren med allt fantastiskt sex började det kanske spåra ur lite, både jag och Peter beställde ringar.
Det blev tunga stora i ”guld”, tunna blå, breda svarta i silikon, små ”kramisar” i olika färger, min favorit en rosa med mjuka kanter, den med blingbling som passar till fest, en med vibrator, den konstiga neonrosa med ett hårt “finger” som skulle stimulera prostatan (för övrigt ingen hit) och många fler.
Idag uppgår nog samlingen till någonstans runt 30 kukringar och nu försöker vi begränsa oss. Men det är klart dyker det upp någon riktigt snygg kan det ju hända att det blir någon eller några till, hihi.

Ringarna har gett oss båda så mycket njutning, de är en del av vårt förspel. Att vet hur mycket känsligare Peter blir för en lätt smekning på låret när vi sitter på en middag är både roligt och upphetsande. Att skicka en fråga på eftermiddagen och fråga vilken ring det blir ikväll. Att smeka hans kuk genom tyget och försöka gissa vilken ring det blir.
Men framför allt älskar jag den förhöjda njutningen det ger Peter, att se och höra hur kåt och hård han blir gör mig vansinnigt kåt.

Men det har även gett oss ett och annat skratt som när Peter valt den tunga guldringen under de ljusa löst sittande linnebyxorna samtidigt som han tyckte att den varma sommarkvällen inbjöd till att strunta i kalsonger. Med gästerna sittande ute gick Peter in i köket för att hämta något till grillen och det hörs ett tydligt “klonk” när ringen gled av och slog i golvet. Gästerna undrade vad som hänt eftersom vi skrattade så tårarna rann.

Vad tycker du om kukringar? Har du någon favorit?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St