Fortsätt till huvudinnehåll

Fytioårspresenten del 2

Mina förberedelser för den perfekta födelsedagspresenten fortsatte redan nästa vecka.
På onsdag kommer ett sms när jag sitter och tar en kopp kaffe efter jobbet. När jag läser det håller jag på att sätta kaffet i halsen av skratt.
”Här hämtade man inte ont anande ut ett paket på Ica från ett för mig främmande företag. Nyfiken som jag är öppnade jag paketet i bilen medan Amanda sitter bredvid och spelar på mobilen. Penisring och vibrator, du ska få igen min älskling ”

När Calle och Amanda kommer hem låtsas han som ingenting och när jag kommer med lite menande kommentarer får jag ingen reaktion. Tänker att han säger väl något senare, men inte ett ord.
Jag glömmer nästan bort paketet tills på lördag när jag ska ut med några kompisar på tjejfest.
När jag står i badrummet i bara trosor och sminkar mig kommer Calle in. Han ställer sig tätt bakom mig och lägger händerna på mina bröst och kramar dem mjukt sen säger han med skratt i rösten:
Ikväll ska du få igen min älskling.
Få igen, vad menar du, svarar jag och lutar mig bakåt mot honom.
Jag tänker låta dig byta dina sexiga trosor mot den här, säger han och plockar upp vibratorn som jag beställde ur jeansfickan.
Det är en rosa sköldpadda i silikon, jag tittar på den sen på Calle, han måste skämta. Men han ser allvarlig ut, jag protesterar:
Det fattar du väl att jag inte kan ha på mig den, den låter ju.
Han bara ler och fortsätter:
Den är faktiskt väldigt tyst, sen är det inte mer än rätt att jag får ge igen efter alla dina sms till jobbet.

Det känns helt fel och jag fortsätter att protestera men han ger sig inte.
Till sist ger jag med mig och tänker att jag kan ju alltid stoppa den i handväskan när jag kommer fram.
Det känns väldigt upphetsande och förbjudet när jag drar på mig min nya ”trosor”. Huvudet på sköldpaddan ligger mot min klitoris och den lilla svansen kittlar mellan blygdläpparna.
Calle kör i mig till stan och restaurangen vi ska ses på, i bilen in till stan trycker den mot min fitta och jag börjar bli kåt. Plötsligt känns det inte alls lika viktigt att ta av den längre. Innan jag hoppar ur bilen kysser Calle mig djupt och länge, det går som stötar ner till fittan och tjejkvällen jag längtat till verkar inte alls lika viktig längre. Han viskar med hes röst:
Vi hörs lite senare snygging, ha så kul.

Jag går in och möter upp de andra. Vi slår oss ner, beställde in vin och pratar. Jag är okoncentrerad och har svårt att följa med i samtalen, mina tankar glider hela tiden iväg till Calle. Samtidigt som förrätten kommer in börjar sköldpaddan vibrera och jag ger ifrån mig ett förvånat ljud som väl mest kan liknas vid ett förtjust pip. Sanna som sitter bredvid mig undrar vad det är och jag svarar nått om att maten ser så god ut. Sen är jag om möjligt ännu mer förvirrad, väntar bara på nästa sms och när det kommer längre den här gången är jag tvungen att bita mig i läppen för att inte stöna. Sms:en kommer allt oftare och när desserten är uppäten ursäktar jag mig och går på toaletten. Tar upp mobilen och sms:ar Calle,
”Snälla jag är så kåt låt mig komma nu”
Svaret kommer direkt.
”Va skulle du gjort om du var här?”
Svarar så fort att jag stavar fel och får skriva om.
”Jag skulle vilja rida dig, känna dig långt inne i mig. Hur du stöter in i mig, hårt”

Det dröjer en liten stund sen kommer svaret, först är det en bild på Calles stånd med den svart penisringen. Han kuk ser större och ådrigare ut och jag andas tyngre.
”Du skulle bara veta hur hård jag är, det nästan värker i kuken”
Sen börjar sköldpaddan vibrera och stående mot toalettdörren kommer jag i korta med kraftiga spasmer så benen nästan viker sig under mig.
Sätter mig ner på toalettlocket för att hämta mig innan jag går tillbaka ut i restaurangen.
Då plingar det till i mobilen och Calle har skickat ett nytt sms.
”Hoppas det var lika skönt för dig som för mig”
Sen kommer det en film där han filmat hur han står i badrummet och smeker den stenhårda kuken allt snabbare. När han kommer i några kraftiga sprut och sköldpaddan strax efter det vibrerar igen kommer jag i en andra orgasm.

När jag hämtat mig och kommer ut till de andra får jag flera kommentarer om jag träffade någon särskild i toakön eftersom det dröjt så och eftersom jag är så rosig om kinderna. Jag bara ler och säger att jag inte förstår vad de menade.

Veckorna som kommer upptäcker vi varandra på nytt. Mina bilder som jag tog i mina nya underkläder gör succé och är början på en serie med lättklädda eller kanske snarare avklädda bilder. Ja vi tar i varandra som när vi nyss hade träffats, kyssar i köket, händer som smyger sig in under tröjan när vi ser på TV. Vi är som nyförälskade igen och jag börjar fega ur om min 40 års present. Vi har det ju så bra det kanske räcker så här, men så en fredag sex veckor före Calles födelsedag sitter vi i soffan efter att barnen gått och lagt sig. Calle smeker mig över armarna och brösten, kysser mig i nacken. Nu är det dags, det är nu eller aldrig. (Kom ihåg att vi är paret som för två månader sedan aldrig hade pratat om sex.)
Vad fantiserar du om när du runkar? får jag fram med blicken fast på hans händer som just då smeker mina bröst. Allt för att slippa se honom i ögonen.
Han är tyst så länge att jag tror att jag gått för långt. Till slut efter en så lång stund att jag funderat på hur jag ska kunna släta över min fråga säger han:
Eeh det är väl lite olika.
Har jag gått så här långt kan jag lika gärna fortsätta så jag frågar lite tyst:
Ja ha vad då för saker?
Nu tvekar han bara en kort stund innan han svarar;
Jag brukar fantisera om hur du och en annan kvinna smeker och slickar varandra.
Jag tar en stor klunk vin och känner hur mina kinder hettar, jag är så hopplöst blyg, sväljer och fortsätter:
Så du är inte med och leker?
Jag känner hur han ler när han kysser min nacke innan han svarar:
Inte först, men sen är era händer överallt.
Vill du berätta mer? nu är min röst tjock av åtrå.
Vad vill du höra?
Hur den andra kvinnan ser ut, vad gör vi, var är vi.
Calle är tyst och hans varma andedräkt kittlar min nacke han blåser försiktigt och det går en rysning genom kroppen och jag stönar lågt.
Hans händer som smeker mina bröst genom tröjan och gör att jag nästan glömt att jag frågat något när säger han lågt nästan viskande:
Hon är din motsats, kort kurvig och mörkhyad. Hon har stora tunga bröst, mjuk bullig mage, breda höfter och tjockt svart könshår. Att se er tillsammans blir så vackert och upphetsande i min fantasi.

Han sväljer och hans röst blir ännu lägre när han fortsätter:
Vi är utomlands tror jag det är varmt och vi är utomhus. Ni ligger på en sån där säng med soltak. Du smeker hennes kropp med dina vita händer över hennes mörka hud. Leker med hennes bröstvårtor, står på alla fyra över henne böjer dig ner och nafsar lätt i den ena bröstvårtan, suger in den i munnen tills hon stönar och lyfter sig närmare dig. Hennes händer vandrar med lätta rörelser över din smala vältränad kropp, smeker över din slätrakad fitta. Jag sitter bakom er och ser hur din rosa fitta glänser och hur hon låter ett finger följa kanterna på dina blygdläppar. Min kuk spänner och rycker, skulle vilja knulla dig där medan du suger hennes bröst och hon smeker din fitta.
Min fitta är våt och den längtar efter Calles händer och jag hör på hans andning att han också ordentligt upphetsad. Så jag krånglar mig runt drar upp kjolen och kryper upp gränsle över honom i hans knä, hans kuk spänner mot min fitta genom byxtyget och hans händer hittar in under tröjan och drar av mig den. Sen är hans mun på mina bröst, smeker, nafsar och suger. Jag pressar hans huvud närmare och rör mig mot hans stånd.
När han försöker krångla av sig byxorna ställer jag mig på knä för att hjälpa till. När kalsongerna äntligen släpper loss hans hård kuk sprätter den upp. Byxorna hamnar runt knäna men ingen av oss har tid att ta av dem helt. Calle hasar ner lite i soffan och jag hittar en ställning så att hans kuk kan snudda vid mina blygdläppar. Har svårt att koncentrera mig när Calles fingrar rullar mina bröstvårtor mellan tummen och pekfingret. Jag stönar högt och sänker mig i en enda rörelse ner över hans kuk. Den känns större och tränger längre in i mig i den här ställningen. Calle stönar till och släpper mina bröst och placerar händerna på mina höfter. Tillsammans hittar vi en takt som för oss närmare utlösning. Jag kysser honom för att hindra mig från att skrika till. Han roterar mot min fitta som rör sig upp och ner, orgasmen närmar sig och det pulserar från låren och magen. När han biter mig lätt i ena bröstvårtan kommer jag i en kraftig orgasm och min fitta kramar om Calles kuk. Han pressar sig mot mig och skriker till med kvävd röst när han kommer i en sista kraftig stöt och kuken pulserar i mig. Jag sjunker ihop mot hans bröst och hans sats börjar rinna ur mig.
Hjärnan börjar fungera igen och jag lyssnar oroligt efter barnen, men de verkar sova hårt.
Med mitt huvud mot Calles hals säger jag lågt:
Jag vill höra mer om dina fantasier en annan gång.
Det måste väl vara din tur att berätta nästa gång , kontrar han med ett lågt skratt och kysser min nacke.

När vi sent den kvällen gått och lagt oss ligger jag vaken långt efter att Calle somnat.
Mina tankar vandrade fram och tillbaka min idé hade ju hela tiden varit att ge Calles möjligheten att få uppleva sina sexfantasier som födelsedagspresent. Vet inte vad jag väntat mig men inte det här. Å andra sidan kunde jag inte neka till att tanken på att ha sex med en tjej kändes både spännande och upphetsande. Men för det första skulle jag våga och för det andra var skulle jag hitta denna tjej någonstans och för det tredje om jag hittade en tjej var skulle vi ses?
Så många frågor snurrade i mitt huvud det var helt omöjligt att somna så jag kröp upp och satte mig i sängen och tog upp min mobil och började surfa runt.
Jag skrev in "hur hittar man en tjej till trekant" i sökrutan och fick mängder med träffar. Klickade mig in på några olika sajter, många träffar var på sidor där olika kvinnor och män ställde samma fråga som mig, hur gör man? Läste i några olika trådar men hittade inget så jag letade vidare. Efter att jag sökt igenom massor av olika sidor hittade jag en länk till en sida som hette www.nyfiken.se det visade sig vara en slags datingsida där man kunde annonsera efter olika sexpartner. Annonserna var allt från klassiska annonser av typen, Gillar långa skogspromenader och att dansa till Söker välutrustad man för analsex. Läste runt men hittade inget som kändes rätt, äh jag skriver en egen annons bestämde jag. Bäst att göra det direkt innan jag fegar ur tänker jag och börjar skriva.
Vad ska jag ha för rubrik? Efter att ha provat lite olika blir det.
"Kvinna sökes till trekant.
Vi är ett par i 40-årsåldern som söker en kvinna i samma ålder för en helg med sexiga lekar. Om kemin stämmer kanske det kan bli fler gånger. Du får gärna vara mörkhyad och kurvig men framför allt glad och nyfiken på att utforska det här med oss.
Svar till Trekant med oss på västkusten"

Jag registrerade min profil och publicerade annonsen, stängde ner mobilen och kände paniken komma krypande va i hela världen hade jag gjort? Men nu var klockan snart fyra och veckans arbete, kvällens magiska sex och chocken över vad jag just gjort fick mig att somna. På morgonen vaknade jag av att Amanda kom in och väckte mig hon hade feber och ont i huvudet. Dagen gick in ett och jag hann inte tänka på vad jag gjort under natten. Det var först några dagar senare som jag fick tid att gå in på sidan igen. Min tanke var att jag skulle ta bort annonsen men när jag loggade in lyste ett rött hjärta i ena hörnet och visade att jag inte hade mindre än 18 nya meddelanden. Hjälp vad skulle jag göra, paniken var tillbaka och jag funderade på att logga ut direkt och inte låtsas om vad jag gjort men nyfikenheten tog över och jag klickade mig in bland meddelandena.
Det första meddelandet innehöll en bild på en kuk och texten Jag kan knulla dig tills du ber om nåd. Jag raderade och gick vidare. Nästa var en man på 54 år som sa att han gärna ville titta på. Bara att radera och så fortsatte det, den ena idioten ersattes av nästa och jag var precis på väg att ge upp när ett nytt meddelande dök upp i inkorgen. Jag tänkte det här får vara den sista sen avslutar jag kontot, inga fler knäppgökar, jag får hitta på en annan present. När jag klickar mig in möts jag av en bild på en vacker kurvig kvinna i bikini. Hon har svart långt hår som hänger ner över ryggen, hennes stora chokladbruna bröst döljs knappt av den röda bikinin och även bikinitrosorna visar mer än de döljer.
I meddelandet står det:
"Hej!
Mitt namn är Lena och jag är 27 år. Sen några år tillbaka är jag singel, på dagarna arbetar jag som polis i Göteborg. Ursprungligen kommer jag från Chile men kom till Sverige tillsammans med min mamma och mina tre bröder när jag var fyra år. Har alltid varit nyfiken på det här med trekant men aldrig provat tidigare, vill ju inte dö nyfiken ;) "

Jag sitter där och tittar på meddelandet, vad ska jag göra? Hon är riktigt snygg, men skulle hon verkligen göra en sån här grej, polis och allt.
Svarar innan jag hinner ångra mig och berättade om mig och Calle, om Calles födelsedagspresent, mina tankar om en weekend. Skickar med en av mina bilder jag tog på mig i mina nya underkläder.

Svaret kommer nästan direkt. Vi fortsätter att skicka meddelanden fram och tillbaka under dagarna som följer. Lena är rolig och ofta skrattar jag högt när jag läser hennes meddelanden. Vi delar med oss av våra sexuella erfarenheter och Lena berättar att hon träffat både tjejer och killar, men nog ändå ser sig som hetero. Vi bestämmer att vi ska ses via Skype på torsdagkväll när Calle och tjejerna är iväg på fotbollsträning.
När torsdagen väl kommer är jag så nervös att Calle undrar om jag håller på att bli sjuk och jag svarar att jo jag känner mig lite varm och jo jag har ont i huvudet.
Klockan sju kryper jag upp i mitt favorithörn i soffan och kopplar upp mig via FaceTime snart ser jag Lenas glada ansikte på min skärm. Det känns lite nervöst och samtalet blir stolpigt och inte alls så där lättsamt som jag föreställt mig. Men när Lena för in samtalet på vart vi ska se lossnar det och allt börjar flyta på lättare.
När hade du tänkt att vi skulle ses? frågar Lena.
Calle fyller år 2 juli så jag hade tänkte mig helgen före eller efter, när skulle det passa dig bäst?
Jag jobbar ju sista helgen i juni men första i juli skulle funka. Men tänk om Calle inte alls vill det här när det blir på riktigt?
Jag har tänkt på det och visste inte vad jag skulle göra om han tycke idéen var helt idiotisk men jag försökte låta positivt och säker på min sak när jag svarade:
Då får väl du och jag leka själva. Jag har tittat på ett spa i Smögen, vad tror du om det?
Jag har en annan idé, du får säga ifrån om du inte gillar den. Min bästa kompis och hennes man har en stuga strax norr om Lysekil som de har erbjudit mig att låna flera gånger. Det ligger avskilt och förutom själva huset finns det en sjöbod som är ombyggd till gäststuga. Jag skulle kunna fråga om jag får låna den. Ni skulle kunna ta gäststugan så behöver vi inte bo precis inpå varandra.
Det låter väl toppen, måste bara komma på en bra förklaring till Calle men nått ska jag väl komma på.
När jag tittar på klockan ser jag att Calle och tjejerna snart är hemma och vi avslutar samtalet. Jag har ett stort fånigt leende på läpparna när Calle kommer hem och han tittar undrande på mig och frågar:
Har huvudvärken släppt älskling?
Ja det känns mycket bättre, svarar jag och kryper in i hans famn och pressar mig mot honom samtidigt som jag viskar: Imorgon är det fredag, innan jag nafsar honom i örsnibben. Hans kropp svarar på min närhet och han lägger händerna på min rumpa och pressar mig ännu närmare och jag känner att hans kuk sakta börjar styvna. Han viskar:
Jag vill inte vänta tills imorgon, jag vill älska med dig nu här på köksbänken, smeka dina bröst, kyssa dig djupt...
Är kvällsfikat klart? hörs Amandas röst ifrån hallen och Calle släpper mig

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St