Fortsätt till huvudinnehåll

Fyrtioårspresenten del 1

Mitt namn är Ulrica och jag är en vanlig småstadsmamma som lever ett rätt alldagligt liv men min man och våra två barn. Min man och jag har hållit ihop sen mitt sista år på gymnasiet och han är verkligen mannen i mitt liv.

Jag arbetar som lärare på högstadiet. Calle, min man, arbetar som läkare på vårdcentralen. Vi bor kvar i samma lilla stad som jag bott i hela livet i ett trevligt område inte långt ifrån Calles föräldrar i vårt nyrenoverade gamla 20-tals hus. Tjejerna börjar bli stora, Amanda är 12 och Alicia är 10, så nu börjar det bli tid för mig och Calle att prioritera oss själv och varandra.
Vårt sexliv har alltid varit bra men de senaste åren har det gått på rutin. Två glas vin på fredag kväll, stoppa barnen i säng och sen missionären tills vi båda två kommer i en skön men långt ifrån himlastormande orgasm.
Nu har jag bestämt att det ska bli både roligare och mer spännande sexliv framöver.

Om tre månader fyller Calle fyrtio och då vill jag ge honom en födelsedagspresent han aldrig glömmer. Men för att det här ska bli riktigt bra krävs vissa förberedelser. Jag tänkte börja redan nu på fredag.
På fredag kväll när tjejerna har somnat tar jag mig mod och börjar med operation 40 års present.
Jag börjar med att fylla på våra glas med ytterligare ett glas vin, stänger av tv:n, tänder ljus i hela vardagsrummet och sätter på en spellista med lugna favoriter.
Calle tittar lite undrande på mig men jag bara ler lite hemlighetsfullt. Men jag lyckas visst inget vidare för då ser han riktigt orolig ut och jag måste skratta.
Jag vill bara prata lite Calle men jag tänkte att vi kanske behöver lite vin först.
Calle ser ännu mer frågande ut:
Varför skulle vi behöva vin för att prata med varandra?
Jag tänkte att vi skulle prata om sex, säger jag och ser honom i ögonen.
Han sätter nästan i halsen och hostar till:
Sex? Varför ska vi prata om sex.

Det gör mig lite ledsen, vi har varit tillsammans så länge men har aldrig pratat om sex, om våra fantasier, vad vi vill pröva eller vad vi tänder på. Men nu ska det bli ändring på det.
Jag har en plan men först vill jag veta mer om dig. Vi har ju hållit ihop i snart 20 år och jag älskar att ha sex med dig. Men jag vet inte vad du gillar på riktigt.
Vad menar du? Du vet väl vad jag gillar?
Tänker att det är bäst att jag börjar lite lugnt annars är jag rädd att han tror jag blivit knäpp på allvar så jag ler så snällt jag kan och frågar:
Vilken är den snyggaste kvinna du vet?
Han blir tyst och det syns att han funderar efter en lång stund svarar han:
Jag vet inte om hon är den snyggaste men Kristin Kaspern är läcker. Vem tycker du är snyggast?
Om vi ska hålla oss i Sverige tror jag det blir Sarah Dawn Finer, tycker hon är så sexig. Älskar hur trygg hon är i sina kurvor.
Vet inte vad han hade väntat sig men han stirrar på mig så jag fortsätter:
Var det inte det du frågade?
Eh jo det var det väl, men jag trodde väl att du skulle välja en man.
Jaha men säg det då, säger jag skrattande. Men pratar vi män då är det antingen Måns Zelmerlöw eller Martin Stenmark båda har sånt sug i blicken. Du vet så där så man skulle vilja hångla upp dem direkt. Vem skulle du välja?
Han ser lite besvärad ut och svarar undvikande :
Jag vet inte brukar inte kolla på män på det sättet.
Men du måste ju se om en man ser bra ut eller inte, envisas jag.
Han tar en stor klunk vin sen kommer det tvekande;
Henke Lundqvist ser ju vältränad och trevlig ut.
Skål älskling, du behöver inte se helt livrädd ut jag ska inte göra nått du inte vill. Nästa fråga, vad tycker du är vackrast med mig?
Nu tvekar han inte utan ser mig rakt i ögonen:
Ditt leende, det gör mig varm i hela kroppen och dina fantastiska bröst, jag älskar dina bröst.

Mina kinder hettar, jag hade inte väntat mig att hans svar skulle få mig alldeles generad.
Jag väljer nog din rumpa, den är så härlig att klämma på, säger jag innan han märker hur generad jag är.
Calle verkar plötsligt uppspelt och säger:
Nu är det min tur. Minns du första gången vi hade sex?
Självklart, skrattar jag. Hur skulle jag kunna glömma när vi nästan blev påkomna av din mamma när hon kom hem tidigt från jobbet.
Calle skrattar högt och böjer sig fram och kysser mig.
Den delen hade jag nästan glömt bort, jag kommer bara ihåg hur dina bröst gjorde mig så kåt att jag kom nästan innan jag hade fått av mig kläderna.
Så illa var det väl inte, fnissar jag. Men heller inget som kommer gå till historien som tidernas bästa sex, det är ju sant. Apropå bästa, har du något favorit sexminne?
Igen blir han tyst och jag undrar om han tänker svara alls, men så börjar han prata och rösten låter lite tjock:
Mmm det måste vara när vi var på Finlandskryssning utan barnen och vi tillbringade hela ditresan i hytten.
Jag ler åt minnet, mina föräldrar hade erbjudit sig att ta barnen en helg och vi tog en kryssning. Calle hade ordnat bubbel som väntade i hytten och vi hade legat nakna i sängen och skålat med varandra och sen hade han smekt mig tills jag var så våt och kåt att jag kom innan han ens hann komma in i mig. Han lät mig hämta mig en liten stund innan han lät sitt hårda stånd leta sig in i min våta fitta. När våra kroppar möttes i stötar som blev allt intensivare kände jag hur en ny orgasm var på väg och jag slog benen om midjan på honom för att få honom ännu djupare in i mig. Calle hade ökat takten ytterligare och strax hade vi kommit båda två först Calle med en lågt stön och sen jag när jag gned mig mot honom.
Sen hade vi legat kvar länge och bara njutit av att vara nära varandra, sakta smekt varandra och pratat utan barn som avbryter.
Mmm det var verkligen ett fint minne men det var fem år sen. Min present var verkligen behövlig, vårt sexliv måste få en nystart.
Med tankarna på vår kryssning i färskt minnet blev avslutningen på kvällen lite eldigare än vanligt och efterspelet långt och härligt. Det här var helt klart rätt och jag funderade på vad mitt nästa steg skulle bli.

Redan på onsdag i veckan efter tar jag nästa steg.
Vid förmiddagskaffet sitter jag med svettiga fingrar och försöker få till ett lagom utmanande sms till Calle, jag suddar och skriver, suddar och skriver innan jag till slut vågar trycka iväg det.

”Hej älskling! Inspirerad av vårt samtal i fredags kommer några frågor att fundera på här. Hoppas du hinner tänka efter noga och svara senare idag.
1. Vilken är din känsligaste del och du får inte säga ollonet?
2. Finns det något som vi har slutat med i vårt sexliv som du saknar?
Längtar efter att läsa dina svar.
Puss  ”

Svaret dröjde och jag var rädd att han tagit illa upp, men strax innan jag skulle gå hem från jobbet plingade det till i min mobil, Calle hade svarat. Jag väntade tills jag satt i bilen innan jag läster. Är riktigt nervös när jag klickar fram hans svar.
”Älskade galna du hur tror du att jag ska kunna tänka på halsfluss, skrubbade knän och högt blodtryck när du skickar sådana här sms? Hoppas jag inte missat nått idag då skyller jag på dig
Men för att svara på dina frågor så jag tror att pungen är känsligast älskar när du smeker och kramar den mjukt så den drar ihop sig och blir alldeles hård.
Men det är den andra frågan som stört min koncentration idag och något jag saknar är när vi tog oss tid till morgonsex. Den där nyvakna stunden innan alla krav och måsten gör sig påmind. Att  bara smekas eller älska mjuk, det saknar jag.
Ses snart min älskling ️”

Jag ler stort för mig själv när jag läser hans sms, tänk att jag kan få honom lite ur balans en stund och han har rätt det är evigheter sen vi hade sex på morgonen. Jag brukar alltid studsa upp och få gjort lite hushållssysslor medan övriga familjen sov. Sen när alla vaknat äter vi frukost tillsammans mysigt och gott men inte särskilt spännande.
När Calle kommer hem några timmar senare kramar han mig hårt och ger mig en kyss. Min plan är verkligen behövlig.

På torsdag skickar jag ett nytt sms där jag skriver:
”Imorgon är det fredag då får du nya frågor och på lördag ska jag väcka dig med lite extra värme ”
Den här gången kommer svaret efter bara nån minut och det är kort:
”SPÄNNANDE ”

På fredag kväll är Calle ovanligt omtänksam han kommer och ställer sig bakom mig och kysser mig i nacken. Låter handen glida över min rumpa när han går förbi. Och när jag kommer tillbaka efter att ha stoppat om barnen och sagt godnatt har han tänt ljus och hällt upp mer vin. Jag sätter mig alldeles intill och kryper upp i hans famn.
När jag suttit där en kort stund frågar Calle:
Vad hade du för frågor i kväll?
Blir alldeles full i skratt, hade inte väntat mig att han skulle haka på så snabbt. Men inser att han har saknat det här lika mycket som jag. Hade inte hunnit fundera på någon särskild fråga så blir sittande tyst en liten stund medans jag njuter av Calles hand som smeker min arm lite förstrött.
Finns det nån ställning som du vill prova? kastar jag ur mig och känner mig tokgenerad.
Vi har som sagt aldrig pratat om sex och jag känner mig väldigt obekväm, men om jag ska lyckas med min plan är det säkrast att jag lär mig.
Om Calle blir chockad visar han det inte utan han fortsätter smeka min arm, sen säger han lite tvekande:
Mmm skulle vilja ta dig bakifrån.
Det suger till i magen och jag sväljer.
Det får vi kanske prova, säger jag och kramar till om hans arm.
Tror det är min tur att fråga, säger Calle och jag hör att han tar sats.
Skulle du vilja prova några sexleksaker?
Jag känner att kinderna hettar och jag är så tacksam över att jag inte kan se honom i ögonen när jag svarar:
Gärna, har du något förslag?
Nu har hans hand smugit sig in under min tröja och smekte min bröst genom det blanka tyget i bh:n. Mina bröstvårtor styvnar och det går stötar ner till min fitta som redan var våt bara av stämningen mellan oss.
Istället för att svara direkt låter han handen söka sig in under bh:n och fingrarna leka med den styva bröstvårtan och jag kan inte låta bli att stöna lågt. När han kysst mig i nacken och bitit lätt i min örsnibb svarar han:
Nej men gillar tanken.
Han fortsätter smeka mig och jag hör på hans andning att även han börjar bli ordentligt upphetsad så jag föreslår att vi ska flytta in till sängen.
När vi hamnar i sängen ligger vi tätt sammanslingrade och kysser varandra djupt och länge. Hettan och närheten mellan oss gör mig underbart kåt och med munnen mot Calles axel viskar jag:
Ska jag vända på mig?
Först förstår han inte vad jag menar men när han drar mig tätt intill sig och viskande svarar:
Menar du det jag tror du menar så ja, gärna.
Jag kysser honom djupt och ställer mig sen på alla fyra. Det känns väldigt utlämnande men också väldigt upphetsande. Calle ställer sig på knä bakom mig och smeker insidan på mina lår. När han böjer sig fram för att komma åt att smeka mina bröst pressas han hårda stånd mot min rumpa och både han och jag stönar till.
När han fångar upp min bröstvårta och rullar den mellan tumme och pekfinger svankar jag ännu mer för att känna mer av hans kuk. Han släpper mitt bröst och står återigen upp bakom mig. Han tar hjälp av handen för att styra kuken rätt, han låter ollonet gång på gång smeka fittan från klitoris och hela vägen till mitt stjärthål. Sen känner jag hur han sakta börjar komma in i min våta fitta. Men händerna om mina höfter börjar han stöta i mig. Hans stötar är mjuka till en början men snart blir de allt mer krävande och jag hör hur Calle andas allt tyngre och ju tyngre han andas desto hårdare och snabbare stöter han in mig. Sen kommer han och jag känner hur Calle skakar till och glider ner sittande bakom mig. Själv är jag lite besviken det var skönt men jag saknade närheten och jag inser att jag behöver få trycket mot klitoris för att kunna komma. Vi lägger oss ner tätt ihop och Calle smeker mig med mjuka händer och låter handen glida ner mot min våta fitta. När hans tumme börjar massera min klitoris kommer jag nästan direkt i snabba spasmer.

Calle är den som börjar prata först:
Tack älskling det var verkligen något alldeles extra. Hur var det för dig?
En kort stund tänker jag ljuga bara för att jag ser hur mycket han gillade det, men nej vårt förhållande har alltid byggt på ärlighet och så ska det fortsätta.
När jag kommit över känslan av att vara helt utlämnad var det väldigt upphetsande men jag vill se dig och sen behöver jag få min klitoris stimulerad för att komma. Men var det så häftigt för dig provar vi igen, jag kanske bara behöver träna.
Vi får väl se, jag vill ju att du ska ha det lika skönt som jag, vi provar något annat nästa gång.
Blir alldeles lycklig när han pratar om nästa gång, fortsätter vi så här kommer vårt sexliv kanske inte behöva någon 40 års present.

På lördag morgon ligger jag kvar i sängen istället för att gå upp och ta hand om tvätten. När klockan börjar närma sig nio vänder jag på mig och tittar på min man, han sover fortfarande. Trots att han inte är lika vältränad som när vi träffades och har betydligt mindre hår blir jag fortfarande alldeles varm och lycklig när jag ser på honom. Jag låter handen smeka hans bröst och smeka sig ner över hans mage. När handen snuddar vid hans kuk känner jag att den redan har styvnat. En lång stund smeker jag honom över bröst, mage och ner på låren men utan att röra varken pungen eller kuken. Drar av honom täcket för att kunna titta på hans kropp och se hur kuken rycker till varje gång min hand kommer nära. Calle andas ansträngt och lyfter höfterna för att komma närmare min hand. Det pirrar till i fittan när jag ser på hans stånd och jag gör något jag inte gjort på flera år, jag böjer mig över honom och låter mina läppar sluta sig om hans ollon samtidigt jag kramar mjukt om hans pung. Nu låtsas han inte ens sov längre utan lägger sina händer om min nacke och stönar högt när jag suger in hela hans hårda kuk i munnen. Han börjar pressa sig mot mig.
Då hör jag Alicias glada röst:
Mamma var är du? Blir det frukost snart?
Snabbt drar jag täcker över Calle och svarar:
Jag är här, hade lite ont i huvudet på morgonen så jag har vilat lite. Jag kommer nu, ska vi baka scones?
Innan jag går ut till Alicia böjer jag mig ner och kysser Calle:
Älskar dig massor, det vet du va?
Calle som fortfarande är alldeles dimmig av kåthet bara nickar och hummar lite till svar.

En kvart senare när scones är klara och både Amanda och Alicia är uppe kommer Calle in i köket. Han kramar mig hårt och ger mig en puss, jag gosar i mig mot hans hals och viskar tyst:
Tog du hand om det på egen hand eller väntar du på en fortsättning?
Han rodnar, min man som snart fyller 40 rodnar och nickar.
Jag bara skrattar lite inombords. Vi har varit tillsammans i snart 20 år och vi har aldrig med ett ord berört att vi båda två tillfredsställer oss själva. Självklart vet jag att han runkar, vid några tillfällen har jag vaknat och hört honom, vilket förresten har varit väldigt upphetsande. Lika säker är jag på att han vet att jag har en lite vibrator i sängbordet.
Det här får vi jobba på.

Det är inte lätt att vara så pryd som jag är och samtidigt vara den snuskiga frun.
På måndag kväll när Calle är iväg och spelar tennis och tjejerna somnat började jag surfa runt på sexleksaker. Hittar en blogg där ett par provar olika leksaker och fastnar tillslut för en penisring och en massage grej som är kopplad till mobilen. Tjejen har den på sig typ som ett par trosor och när som helst kan den andra skicka ett sms och den börjar vibrera. Låter lite förbjudet och upphetsande.
Tvekar en stund men lägger beställningen i Calles namn, tänker att det kan bli en bra överraskning. Hoppas bara inte att han öppnar paketet när nån annan är med, tänker jag och fnissar till.

Jag vet att vi har lunch samtidigt på onsdagar och bestämmer mig för att retas lite med honom. Känner hur det pirrar till när jag skriver ihop mitt sms, har aldrig uttryckt mig så snuskigt någon gång och håller tummarna för att han ska ta det på rätt sätt.

”Tack för en underbar helg, snart är det fredag igen.  Kanske får jag tid att avsluta det jag påbörjade i lördags. Längtar efter att få suga din kuk och låta tungan leka över ditt ollon. Vill känna hur du kommer i min mun.
Vad längtar du efter? ”

Klickar iväg det och väntar. Det dröjer några minuter sen plingar det till.

”Tänker du skämma ut mig totalt? Kan ju inte sitta med stånd vid lunchbordet. Tur att jag hade läkarrocken på mig.  Men fredag känns plötsligt väldigt långt borta. Vi kanske hinner ta en bastu ikväll? Vad jag längtar efter? Att känna din mun runt min kuk, helst nu.  Men får väl försöka tänka på något enormt osexigt typ sjuka barn och hoppas att jag är presentabel om tio minuter när min nästa patient kommer. ‍
Älskar dig ️️️”

Skrattar till och inser att min kollega tittar lite undrande på mig.
Fick bara en rolig hälsning från Calle, säger jag och skyndar mig iväg till nästa lektion.
Kvällen är fulltecknad och någon tid till spontansex finns inte. Men när tjejerna börjar prata om att få sova över hos kompisar på fredag kväll blir varken jag eller Calle direkt besvikna.

På fredag slutar jag tidigt och tar en tur på stan. Bestämmer mig för att köpa nya underkläder och efter en viss tvekan blir det ett set i svart spets som känns både snyggt och sexigt. Tar en tur förbi systemet också och köper en flaska champagne.

Tar en bild på flaskan och skickar till Calle med texten.
"Ikväll smäller det älskling
Du och jag och inga barn, när kommer du?"

Svaret kommer nästa genast, måste ha prickat in en av hans korta stunder utan patienter.
"Åh  Önskar jag kunde åka hem till dig NU men jobbar till fem så är nog hemma till halvsex med lite tur."

Jag åker hem och börjar med middag. Amanda kommer hem och hämtar lite grejer innan hon åker igen. Jag tittar på klockan och ser att Calle slutar snart.
Jag går in i sovrummet och tar på mig mina ny underkläder. När jag ser mig i spegeln känner jag mig både snygg och sexig, bh:n lyfter mina bröst och får dem att se större ut och de svarta stringtrosorna är långt ifrån mina vanliga bomullstrosor. Tittar efter i garderoben och ser att jag har ett par stay-ups med spetskant bestämmer att ta på dem också. Sen vet jag inte vad som flyger i mig men jag toppar min outfit med mina högsta klackar och tar fram mobilen. Det där med selfies är väl inte min grej egentligen men efter några försök får jag till några riktigt sexiga bilder om jag får säga det själv. Tänker att de kan jag spara till en annan dag.

Tar med mig champagnen och glas ut i vårt uterum som trots att det bara är i mitten av april är riktigt varmt efter dagens sol.
Skriver en lapp och tar med mig ett glas champagne ut i hallen. Tänder ett ljus på byrån framför spegeln och ställer glaset intill.
Lappen tejpar jag fast på spegeln, texten lyder:
”Ta dig en dusch och njut av lite bubblor så ses vi i uterummet sen. Det är rätt varmt där så jag tror att det räcker med en handduk ”

Jag hör hur Calles bil svänger upp på gårdsplanen och skyndar ut i uterummet. Känner mig alldeles pirrig i hela kroppen när jag hör dörren öppnas och han ropar:
Hallå!
Sen blir det tyst och jag förstår att han sett lappen och glaset. Sväljer högt, tänk om han tycker det är fånigt. Men strax hör jag att duschen slås på och jag passar på att hämta högtalaren och ordna lite musik. Känner mig tacksam över vår baksida som är helt insynsskyddad. Tar en klunk till av champagnen och tar några danssteg. Att gå runt i underkläder och högklackat får mig att känna mig sexig och jag blir lite småkåt. Jag hör inte när Calle kommer och hoppar högt när han plötsligt står bakom mig och lägger armarna om min midja.
Hans bara bröst är fortfarande fuktigt efter duschen och jag vrider på mig för att kunna kyssa honom.
Hans ögon ser på mig med lika delar kärlek och upphetsning. Han drar mig mot sig och jag känner hans begynnande stånd genom handduken.
Vem är du och vad har du gömt min fru, skämtar han.
Gillar du min outfit? kan jag inte låta bli att fråga.
Gillar? Jag älskar den, du är så sexig att jag vill ta dig här på golvet direkt.
Känner hur en rodnad sprider sig över bröstet och upp över halsen och kinderna. Så gick det med min nya coola och sexiga stil.
Låter ju lockande men jag har ju en sak att avsluta, ler jag och försöker att inte låtsas om mina flammande kinder.
Med mina höga klackar är vi lika långa och jag tar ett halv steg bakåt för att kunna smeka hans bröstkorg och leka med fingrarna i det lockiga håret som täcker bröstet och försvinner ner under handduken. Calle ser på mig och sträcker ut en hand för att smeka mig men jag glider undan. Nu är det han som ska skämmas bort. Hans stånd syns tydligt under handduken och jag ställer mig åter alldeles nära, pressar min kropp mot hans och jag lutar mig fram tills våra läppar möts i en kyss så djup och het att det går stötar till mitt sköte.
Jag går runt honom och ställer mig så nära att min bh stryker mot hans rygg samtidigt som jag låter mina händer smeka hans bröst och mage. När de börjar leta dig in under handduken lossnar den och faller ner på mina fötter.
Kysser hans hals och när min mun är precis intill hans öra säger jag med låg röst viskar i hans öra:
Jag vill suga av dig här, när du står upp.
Okej, nästan stönar han fram.
När mina händer letar sig ner från hans höfter mot hans skrev andas Calle stötvis och jag kan inte låta bli att säga:
Har jag berättat hur kåt jag blir när du låter så där.
Samtidigt som jag säger det låter jag min ena hand sluta sig om han kuk som pulserar mot min hand och han håller andan en kort stund innan han andas ut med ett högt stönande.
Jag går ner på knä och visar med mina händer att jag vill att han ska vända sig om. Han står framför mig och smeker mitt hår och för försiktigt min mun mot hans stånd. Jag smakar försiktigt på hans kuk låter tungspetsen glida från pungen och upp till toppen njuter av att höra hans tunga andhämtning. Tar honom i munnen och drar sakta tillbaka förhuden med läpparna medans mina händer smeker överallt där de kommer åt. Calle vill ha mer och pressar in sin kuk i min mun. Jag låter honom bestämma takten och masserar hans rumpa med båda händerna. Sen släpper jag rumpan och greppar om hans kuk och låter min mun och hand hitta en takt som går allt snabbare. Jag hör på hans andning att det inte är länge kvar och jag låter tunga spela över hans ollon. När jag ser hur han kommer låter jag greppet hårdna och hans sats kommer över min hals och rinner ner över mina bröst.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St