Fortsätt till huvudinnehåll

Den nakna målaren

En lila fyrkant när jag går in på min Snapchat ikon, ett leende sprider sig över ansiktet.
En film från min man, kollar att ingen kollega är i närheten och trycker på fyrkanten. Filmen som spelas upp får mig att le stort.
Vi är mitt i en husrenovering och tidigare i veckan kom en bild på den nakne snickaren d.v.s. min älskling ikväll endast snickarbältet. Idag har den nakna målaren gjort entré och det bjuds på en härlig filmsnutt där han smeker sin kuk som är omgiven av penslar. Behöver jag säga att resten av dagen går jag omkring med ett stort leende på läpparna? Har även fått hälsningar från den Nakne hemmamannen och den Nakne återvinnaren.


I snart fem år har vi skickat sexiga bilder och filmer  till varandra på Snapchat. Kan varmt rekommendera det.
Redan på måndag morgon vid förmiddagskaffet börjar jag vänta på filmsnutten med härligt självhångel. Att veta att han tänker på mig samtidigt som han smeker sig själv är fantastiskt upphetsande. Eftersom jag är på jobbet brukar det bli några rader om hur jag önskar att jag var där och kunde suga hans kuk med mjuka läppar och en tunga som retas över hans blanka ollon. Framåt kvällen är det jag som skickar en filmsnutt där mina bröst får en lite specialbehandling. 
Så här fortsätter det hela veckan som ett långt underbart förspel med frågor och önskningar. Om tiden och livspusslet synkar blir det lite härligt mysigt sex mitt i veckan, särskilt nu när det varma och sköna vädret bjuder in till härliga stunder ute.
Sen vi började med det här har vårt sexliv blivit så mycket bättre, vi pratar sex, delar fantasier och provar nya saker.
Vad gör ni för att hålla ert sexliv hett?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Målarhjälp del 2.

Stockholm höll sakta på att vakna till liv under solens gassande strålar. Det doftade nybakat bröd från bageriet på hörnet. Och några morgontidiga joggare sprang förbi. Den intensiva värmen som hade hållit i sig i nästan tre veckor visade inga tecken på att avta. Trots att klockan bara var strax efter åtta var det redan 23 grader och Stefan höll sig i skuggan där han stod och väntade på bussen. Han var glad för att han valt shorts och linne det skulle bli svettigt idag. Doften av varm asfalt började sprida sig och en viss sommarlunk blev tydlig även mitt i stan. Medan han stod och väntade passade han på att iaktta människorna som passerade, det märktes att det var semestertider, antalet kostymnissar var betydligt lägre än vanligt medans antalet japaner med kameran i högsta hugg var onödigt högt. Stefan skakade på huvudet och suckade lite, det skulle onekligen bli skönt att få jobba ute i skärgården några dagar. När Joel, hans chef på målerifirman, först frågat om han kunde tänka sig at

Heta samtal om Strapon.

Det var ingenting jag ens funderat på det här med strapon. Sen var det en kväll i höstas, jag och Peter hade bestämt oss för att dricka lite för mycket vin så vi skulle våga fylla i vår sida på Hemligg. När vi kom till listan över vad vi gillade i sängen och jag rabblar alla alternativ så säger Peter plötsligt JA när vi kommer till strapon. Jag ryckte till och tittade på honom, han såg lite lagom generad ut. Är det sant vill du prova det frågade jag och såg nog rätt tvivlande ut. Mmm är väl lite nyfiken kommer det från Peter. Min hjärna spinner igång, vad tycker jag om det? Vi har ju lekt med buttplugg och vibrator men sele och att jag ska sätta på honom, tanken var lite skrämmande. Men allt är värt att prova minst en gång. Sagt och gjort så började jag surfa runt på Wish för att hitta en sele som gick om min inte så späda kropp. Hade ingen lust att lägga tusen kronor på något som varken han eller jag visst om vi skulle gilla. Men där och då sköt jag lite på beställningen, men så någo

Tur på fjället

Ing-Marie satt på tåget och såg ut på det fantastiska landskapet som passerade. Det var med blandade känslor hon närmade sig Undersåker. Att gå på tur i den jämtländska fjällvärlden var något hon gjort varje vinter de senaste 20 åren. En vecka sent på våren när det var nästan tomt på turister hade hon njutit av frisk luft, bländande vit snö och en strålande sol från en klarblå himmel. Men det hade alltid varit tillsammans med Sture.  Hjärtat snörptes samman när hon tänkte på Sture. 42 fina år hade de fått tillsammans innan han helt utan förvarning dog av en hjärtinfarkt två dagar före midsommarafton i fjol. Det gjorde fortfarande så ont och hon torkade några tårar som började rinna. Döttrarna hade tyckt att hon skulle ta en charterresa till Kanarieöarna istället men Ing-Marie ville inte träffa massa folk. Hon kände att hon behövde få komma upp på fjället känna stillheten och kanske skulle smärtan bli mindre om hon fick vara någonstans där de delat några av sina bästa stunder hon och St